part 55

4.6K 198 72
                                    

Açelya'nın anlatımıyla

1 hafta sonra
19:24

Yarım saat içinde alper beni almaya gelicekti, her zaman ki gibi akın, arda, mert, ekin, selen, alper cafe'de oturacaktık.

Ablam odasından gerekmedikçe çıkmıyor, bazen abim ya da ben ablamla konuşmaya gidiyorduk. Demir konusu ablam için kapanmıştı.
Ne kadar çok sevsede onu unutmak istiyordu, ihanetin affı olmaz.

Abim demirle tüm bağını koparmıştı, ve arkadaş ortamındanda diskalifiye edilmişti.
Demir'i bu saatten sonra kabul ediyorsa anası sevicekti, yapılan yanlışa kimse görmezden gelmedi, arkadaşlarıda demire sırt çevirmişti.

Ablamın odasına hızlı bir giriş yaptım, dağılmış odası ve ablam...
Sanırım ablamı ilk defa bu kadar bitkin görüyordum.
Yorganın içinde öylece uzanıyor, bilgisayarından açtığı Müslüm Gürses şarkılarıyla efkarlanıyordu.
Çalan şarkıda "vazgeçtim"

Hiç tanımaz tenim ellerini

Bilmez yüreğim bilmez yüreğini

Ablamın yanına gidip şarkıyı durdurdum, ablam ters ters baktı "sal beni" bilgisayarı elime alıp kapattım.
"Demir orda hiç bir şey olmamış gibi yaşayacak, sen burda onun yasını mı tutacaksın?" Ablam dolu gözlerle baktı "unutmak kolay mı?" Ablamın yatağına oturup "böyle yaparak unutamazsın, kalk benimle birlikte geliyorsun" ablam yorganı kafasına kadar çekip nazlı nazlı söylenmeye başladı "ne işim var orda? İnsan görmek istemiyorum" kolundan tutup çekiştirdim "geliyorsun itiraz yok"

Zar zor yataktan çekiştirip kaldırdım, ablamın dağılmış saçlarına baktım, "topuz yapalım saçını, bekle geliyorum" diyip hızlıca odama gittim.
Odamda saç kıremi ve saç köpüğü alıp koşarak ablamın yanına gittim.

Makyaj masasına oturtup saçlarını yapmaya başladım, ablam çok dalgındı. "Hayata dön" dedim.
Aynadan gözlerime baktı "dönerim elbet ama şuan çok yeni, sindiremiyorum" dedi.

"Merak etme unutucaksın" ablamın topuzunu yapıp "alper 10 dakika içerisinde burda olur makyajını yapmaya başla, bende kıyafet seçeceğim" ablam makyajını yapmaya başladı, bende ona kıyafet seçiyordum.

Mavi pantalon üzerinede beyaz gömlek seçmiştim. Ablamın yatağına kıyafeyleri koydum.

----
Binadan çıkıp sıkıca alpere sarıldım, alper saçlarımdan öptü daha sonra ablama baktı, "kafası dağılsın diye zorla peşimden sürükledim" alper gülümseyip dudağıma kısa bir öpücük kondurdu "iyi yaptın" dedi.

Alper ablama selam verip arka kapıyı açtı, ablam teşekkür edip oturdu.
Bende ön koltuğa geçtim, gideceğimiz yer çok uzakta değildi, en fazla 15 dakika sürerdi.

----
15 dakikanın sonunda cafeye gelmiştik, ablamın koluna girip içeri doğru yürüdük. Akınlar bizi gördüğünde ayağa kalktı, hepsiyle sırayla sarıldım. Ablamlada sarıldılar herkesi çok çabuk kabulleniyorlardı.

Selen, ekinle birlikte gelmişti, o yüzden çoktan burdalardı. Çay söyledik, ve tatlı...
Ben supangle söyledim, alperde traliçe söylemişti. Akın "açelya düğünde çalınacak şarkıları seçtin mi?" Dediğinde kafamı olumsuz bir şekilde iki yana salladım, "daha ayarlamadım" akın kendinden emin bir şekilde konuştu "o iş bende, ben senin yerine ayarladım" dediğinde telefonundan hazırladığı çalma listesini bana gösterdi.

Arda "damat halayı çalınacak, o olmadan olmaz" selen gülerek "abim damat oluyor sıra da bana geliyor" arda'nın içtiği çay boğazında kalmıştı, alper ters ters selene baktı "ne evlenmesi?" Ekin "siz evlendikten sonra biz ne yapıcaz?" Alper geriye yaslanıp "kardeşim daha küçük" dedi.

Göz devirdim, alpere kalsa selen kundakta bebek. Selen "babam verdikten sonra abime çok söz kalmıyor" dedi. Alper sinirle derin nefes aldı. Mert "ikinizde çocuk gibisiniz, ev geçindirmek zor olucak" dediğinde selen "hallederiz biz" dedi.

Ekin sıkıca selene sarıldı, alper dik dik bakmaya başladığında önündeki tatlıyı ona yedirmeye başladım.

Ablam çok ortama katılmıyordu ama konuşulan şeylere gülüyordu. Tatlımı bitirip çayımdan içtim, alper biten tatlımı görünce kendi tatlısınıda bana yedirmeye başladı.

Bu gidişle gelinliğin içine sığmayacaktım

Bir saat sonra ablam kolundaki saate baktı bana dönüp "ben gideyim" dedi, kafamı olumsuz anlamında salladım "saat çok geç oldu" dediğimde ablam "bir şey olmaz, kulaklığımda yanımda hava alırım hem" dedi.

Mert araya girip "benimde kalkmam gerekiyor, ben bırakırım seni" dediğinde selenle bakıştık, ablam kibar bir şekilde merte gülümseyip "Teşekkür ederim ama gerek yok, giderim kendim" mert umursamadan ablama "itiraz yok" dediğinde ikiside ayaklandı.

Ablama sıkıca sarıldım "çok durmam gelirim bende" ablam saçımı okşayıp "bak keyfine, merak etme beni ilk kez mi ayrılıyorum sevgilimden" diyip mertin yanına gitti.

Birlikte arabaya doğru yürüdüler, alpere doğru yaslandım, elini belime koyup okşamaya başladı. Erkekler maç konuşmaya başladığında selen ekinin yanından kalkıp yanıma oturdu, ekin bu durumdan hiç hoşlanmamıştı.

Selen İnternetten bana gelinlik modelleri gösteriyordu, "çok fazla taşlı tuşlu olmasın" selen sade gelinlik modellerine bakınmaya başladı.

21:45

Kafamı masaya yasladım, selenin gönderdiği gelinlik ve düğün yapılacak yerleri bakıyordum, arada da masada dönen sohbete dahil oluyordum. Gözlerimi yorgunlukla kapattım, alper kafasını bana çevirdi, saçlarımı okşadı.

"Uykun mu geldi?" Kafamı sallayıp kızarık gözlerle baktım, gülümseyip yanağımdan öptü, üzerime doğru eğildi, "eve gidelim mi?" Masadaki kimsenin gitmeye niyeti yoktu, bıraksak sabaha kadar konuşurlardı "konuşuyorsunuz, bozmayım keyfini" alper ters ters baktı "ilgilenmem gereken bir bebeğim var, kimse umrumda değil" gülümseyerek yüzüne baktım "olur gidelim" dedim.

Alper akınlara dönüp "biz gidiyoruz" dediğinde hepsiyle sarılıp vedalaştık.
Selene dönüp "bugün bizde kalmak ister misin?" Selen gülümsedi daha sonra ekine baktı, ekin gülümseyerek selenin yanağından öptü "istiyorsan git, yarın alırım seni" selen sıkıca ekine sarıldı.

Alper o sıra mekanı inceliyordu, selen ve ekine bakmamak için savaş veriyordu. Selen ayağa kalkıp yanımıza geldi, koluma girdi yürümeye başladık.

Arabaya bindiğimizde selen esneyerek koltuğa uzandı, ikimizin de uykusu geldiği için yol sessiz geçmişti.

----
Evin önüne geldiğimizde selen, alperin yanağından öpüp eve girdi, bende alpere sıkıca sarıldım.
"Çok seviyorum seni" dudağından öpüp "bende çok seviyorum" dedim.

Uzun uzun öptü "gitmezsen seni yiyip bitireceğim" dediğinde güldüm, "ben kaçar" arabadan inip el salladım, hızlıca eve girdim.

Yukarı çıktığımda salonda abim film izliyordu, selen ablamın odasına gitmişti, annemde kendi odasındaydı.
Ablamın odasına hızlıca giriş yaptım, ablam yatağına uzanıyordu, selende odada ki puf koltuklardan birine oturmuştu.

Ablamın yatağına atladım, göz kırparak "anlat bakalım mertle neler yaptınız?" Ablam bir selene bir bana baktı sırıtarak "Öpüştük" selenle aynı anda "ne" diyerek bağırdık.











🐚

arkadaşımın abisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin