☾
Hazan YıldırımSon görevimizden sonra içim fazlasıyla rahatlamış, stres atmıştım. Yine de aklıma takılan bir konu uzun zamandır beni rahatsız ediyordu. En son Alkan'la sevgili gibi davranmıştık ve bu, güya gelecek görevlerde hem bana hem de ona kolaylık sağlayacak, ikimizin de işine gelecekti. Ama dans ettiğimiz o günden beri Alkan bir türlü aklımdan çıkmamıştı. Bana olan bakışları sadece oyunculuktan ibaret olmayacak kadar gerçekti. Mükemmel bir oyuncu olsa bile bunu anlardım çünkü ne kadar ajanlıkla ilgilensem de aslında bir psikologdum ve bu işimi de severek yapıyordum.
Alkan'la ilk tanıştığımızda onunla ilgili şüphelerim vardı. Ajanlık, hislere yer olmayan bir işti ve ben bu konuda oldukça disiplinliydim. Ama davranışları, bakışları ve sözleri her şeyin ötesindeydi. Gerçekten ne yapmaya çalıştığını çözmek, beni daha da fazla meşgul ediyordu. Onun bana olan ilgisinin ardında ne yattığını anlamak istiyordum. Sadece bir oyun mu oynuyordu, yoksa gerçekten bana karşı bir şeyler mi hissediyordu? Bu sorunun cevabını bulmak, zihnimi sürekli meşgul ediyordu ve bu overthinking,yani aşırı düşünme adlanıyordu.
Onunla geçirdiğimiz zamanları düşündükçe, onun hareketlerini analiz etmeye çalıştım. Görevlerimiz sırasında bana olan ilgisini gizlemeye çalıştığını fark ediyordum. Ama bazen, anlık bir bakış ya da bir dokunuş, her şeyi ele veriyordu. Alkan'ın gözlerindeki sıcaklık ve derinlik, beni kendine çekiyordu. Ancak bu sıcaklığın ardında yatan gerçekleri çözmek istiyordum.
Onunla birlikte olmak, hem zorlayıcı hem de heyecan vericiydi. Alkan'ın yanında olduğumda, içimdeki korkular ve belirsizlikler bir anlığına kayboluyordu. Ama aynı zamanda, onunla birlikte olmanın getirdiği tehlikelerin de farkındaydım.Çünkü içimde onunla ilgili çok garip bir his vardı.Rahatsız ediciydi.
Dans ettiğimiz geceyi düşününce, kalbimde bir sızı hissediyorum. Bana olan bakışları, dokunuşu, söyledikleri... Hepsi gerçek miydi, yoksa sadece bir oyunun parçası mıydı? Bu sorunun cevabını bulmak için sabırsızlanıyorum, ama aynı zamanda korkuyorum. Gerçekleri öğrendiğimde, kalbim daha da fazla acıyacak mı? Bilmiyorum.
Alkan'a olan anlam veremediğim hislerim, ajan kimliğimle çelişiyor. Ama ne yaparsam yapayım, onu düşünmeden duramıyorum. Onun bana olan bakışları, içimdeki tüm duvarları yıkıyor. Bu duygusal fırtınadan nasıl çıkacağımı bilmiyorum, ama bildiğim tek şey, Alkan'ın benim için çok özel olduğu. Bu hisleri bastırmak ve anlamak belki de en zor görevim olacak.
Bu akşam Alkan'ın bir arkadaşı olan Selim'in düzenlediği bir davete katılacaktık. Selim, bir dizayn şirketinin kurucusuydu ve Alkan'ın çizim yeteneklerini bilen nadir insanlardandı. Bu yetenekten benim henüz haberim yoktu ve Alkan'ın bu yönünü öğrenmek beni oldukça şaşırtmıştı.Amcası da farklı bir dizayn şirketinin kurucusuydu ve aralarında düşmanca olmayan bir rekabet vardı.Şirketin öne sürdüğü tasarımlarda Alkanın da el işleri olduğunu görmüştüm.Onu araştırdığım sırada öğrendiğim farklı bilgilerdendi bu da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikam ve Aşk
RomanceBabasının ölümünün ardından tüm hayatı değişmiş olan Hazan Yıldırım artık güçsüz bir çocuk değildi.Hayatın onu sürüklediği tesiste eğitim almış,başarılı ajan olmuştu.Çok zorluklar yaşayan küçük Hazan,hayatın ona neden böyle davrandığını anlamak için...