Taehyung anlaştığı müşterisinin istediği siteyi bitirmek için gece gündüz çalışıyordu. Genç yazılım mühendisi oldukça iyi parası olan bi ilana denk gelmişti ve düşünmeden başvurdu. Sonrasında müşteriyle iletişime geçip detayları da hallettiklerinde oldukça kısa bir zaman verildiğini, ama işi bitirirse güzel para alacağında anlaştı.
Teslim tarihine iki gün vardı daha ama Taehyung bir an önce bitsin istiyordu. Sabahın erken saatlerinde, daha güneş doğmamış, etraf aydınlanmamışken masasında uyuya kalan genç adam çalan zilin sesiyle yerinden sıçradı. Üzerinde sıcak havanın getirdiği ince bir tişört ve altında şortu vardı. Yeni uyanmış olmanın verdiği sersemlikle gözlerini ovuşturarak açtı kapıyı. Kapıyı açar açmaz iri cüsseli adam hızlı bir hamleyle duvarla arasına aldı Taehyung'u. Yüzü duvara dönük olan Taehyung korkudan tek kelime edemiyordu. Geçen birkaç dakikanın ardından evine giren adamlardan biri;
"Ev temiz komiserim." dedi. Sonrasında Taehyung'u tutan adam geri çekildi ve genç adamı serbest bıraktı. Korku ve şok içinde yavaşça duvardan ayrılan Taehyung evine giren adamlara baktı.
"Komiser Jeon. Evde fuhuşa dair hiçbir iz yok."
Komiser başını salladı usulca. Taehyung'a döndü ve kendisine korku içinde bakan genç adamı sakinleştirmek adına konuştu.
"Yanlış anlaşılma oldu kusura bakmayın. İhbar aldık ama temizsiniz o yüzden korkacak bi şey yok"
Taehyung yaşadığı anın şokunu atlatamamıştı. Kafasını sallamakla yetindi. Jeon adamlarına çıkmalarını söyleyip hâlâ titreyen bedene yaklaştı.
"İyi misiniz?" Taehyung bi anda yere çöktü. Bacakları onu taşıyamıyordu. Jungkook elini uzattı genç adama. "Tekrar kusura bakmayın." diyerek ayağa kaldırdı Taehyung'u. Sonrasında arkasında olanlara dair hiçbir şey anlamayan Taehyung'u bırakarak evden çıktı.
°°°
Yaşadığı olayın ardından zar zor uykuya dalan Taehyung öğlene doğru uyanmış, arkadaşını arayarak kendisine gelmesini söylemişti. Şimdi ise arkadaşı Yoongi Taehyung'un evinde, sabah olan olayları dinliyordu.
"Fuhuş ihbarı gibi bir şey dedi ama o an tam anlamadım. Kim neden benim evime ihbarda bulunsun ki?"
Yoongi omuzlarını silkti etrafı inceleyerek.
"Belki yanlış adrestir ya da biri sana oyun oynamak istedi."
"Tanrı aşkına Yoon polis ekibi geldi diyorum."
Yoongi bir şey demeden dış kapıya doğru yürüdü. Kapının yanında, duvarın hemen dibinde siyah bir şey çekti dikkatini. Yerde duran cüzdanı alarak Taehyung'un yanına geri döndü. İçini açtığı cüzdanda polis rozeti, kimlik ve kartlar vardı. Elindekileri Taehyung'a gösterdi.
"Bu adam mıydı seni sıkıştıran?"
Taehyung kimlikteki fotoğrafı inceledi ve adamın yüzünü hatırlamaya çalıştı.
"Galiba buydu."
Yoongi cüzdanı tekrar önüne çekti.
"Jeon Jungkook, yakışıklı herifmis."
"Yakışıklı olması canımı acıtabileceği anlamına gelmiyor!"
Taehyung kolundaki ufak morartıyı göstererek surat astı.
"Kolumu öyle bi sıktı ki morardı."
Yoongi arkadaşının haline gülmeye başlayınca Taehyung'un tepesi iyice attı.
"Ne gülüyorsun hayvan!? Evim basıldı diyorum kıkır kıkır gülüyorsun!"
"Bence kaderin bir cilvesi bu. Tanışıp bi kahve için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FBI OPEN THE DOOR | taekook
Fiksi PenggemarKim Taehyung sabahın erken saatlerinde hayvan gibi çalan zilin sesine uyandı. Kapıyı açtığı anda içeri giren iri cüsseli adam hızlı bir hamleyle onu duvarla arasına aldığında Taehyung şoka girmişti. "Sakın zorluk çıkarma!" içeri giren polis memurla...