★¹⁰

85 8 1
                                    

Okulun içine gelmistik.Bahcesi falan hosuma gitmisti.Spor salonu gibi kucuk binanin arka tarafinda sahalar kaliyordu.Okulun icindeyse ilk giriste kupalar oduller birazcik ilerdeyse ogrencilerin dolaplari vardi.Rafe önden hızlıca ilerliyor bense arkadan her yeri dikkatlice izleyerek ona yetismek icin kosuyordum resmen.Bir kapinin onunde durup bana baktiginda kapıyı isaret etti.Hizla yanina geldim ve kapiyi caldim.

-Gir.

Biz içeri girince Rafein yanında bekliyordum ama yinede mudurun masasina yakin olan bendim ve gerildim.Mudur belgelerle ilgileniyordu.Rafe oksurur gibi ses cikarinca mudur kafasini isinden kaldirip bize bakti.Rafe ile tokalasmak icin ayaklaninca Rafe belimden hafif cekip masanin yakınına gecti.Onlar tokalasinca mudur bey bana bakinca havadaki elini farkedip bende tokalastim.Oturmamiz için masanin karsisindaki koltugu gosterince Rafe hemen oturmustu.Bende yaninda kalan bosluga oturmustum.Ama cok yakin oldugumuz icin rahatsiz olup koltugun kosesine kaymistim.Rafe daha fazla yayilinca sinirle yuzune baktim.

-Napiyorsun?

Fisildayarak konuşuyordum.Mudur karsimizda belgeleri topluyordu.Rafe aynen su pozisyonda oturuyordu ve ben yaninda bacak bacak ustune atmis duruyordum.

Rafe aynen su pozisyonda oturuyordu ve ben yaninda bacak bacak ustune atmis duruyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ben fisildayinca kafasini geri atıp siritinca gozlerim adem elmasına kaydi.Hemen yuzune bakip 'cok komikmis' diye fisildayinca azcikda olsa toplanmisti.Mudur once bana gülümsedi ona karsilik bende gulumsedim.Sonra Rafe'e bakip konuşmaya badladi.

-Evet Rafe hangi ruzgar atti haftasonu seni buraya?Bay Cameron'un bir emri mi var?

-Oylede denilebilir.Lina adına kayit yaptirmak icin geldim.

-Velin yok mu kızım?

-Ben-

Tam konusacakken Rafein konusmasiyla susmustum.İyiki araya girdi diye dusundum.Cunku ne diyebileceğimi bilmiyordum.Annem ben kendimi bildigimden beri yok babaminda kafasinda şişe kırdım hangi cehennemdeler bilmiyorum diyemeyecegime gore Rafein araya girmesi süper olmustu.

-Velisi olarak babam kendisini gostermemizi istedi.

-Tamamdir kayit acalim o zaman.İsmin neydi kızım?

-Lina, Lina Jennifer Maybank.

İkinci ismimi duyunca Rafe saskinlikla bana bakti.'Ne var'diye kafa salladim.Onune dondu.Sasirmasini normal buluyordum cunku Jennifer adini resmen hic kullanmiyordum ve kimsenin kullanmasini da istemiyordum.Omuz silkip onume dondum bende.Mudur bey bilgisayara bir seyler yazip duruyordu.Dogum tarihimi sorunca onuda cevapladim.Bir kac dakika sonra bana bir form verip doldurmami istedi.O sirada isi bittigi icin Rafe ile sohbet ediyordu.Rafein verdigi kisa cevaplardan sıkıldığı belliydi.Hizla doldurup verdim formu.Sonra bana bir kagit uzatti mudur.Kagitta numaram falan yaziyordu.Mudur ayaklaninca Rafe ile beraber bende kalktim.Mudur telefondan birini arayip konuşmaya başladı.

-Wilson hanim yeni bir öğrencimiz var.Rica etsem okulu gezdirebilir misiniz?

Rafe mudur konustugu gibi lafa atladi.

left hand freeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin