0.6 euro'ya veda

700 46 70
                                    

"Sanırım bir hikayenin daha sonundayız beyler." dedi Altay, elindeki çantasını gergince yere attı.

Herkes üzgün, gergindi. Ama birbirlerine yansıtmamak istiyorlardı.

"Biz daha önce bu hüznü yaşadık, siz beş delikanlı aramıza hoş geldiniz. " Kaptan Hakan, yan yana dizilen Semih, Arda, Kenan, Bertuğ ve Ahmet beşlisine baktı. Birbirlerine sarılılardı. Hakan burukça gülümsedi onlara.

"Bana verilen şansı değerlendiremeyip gole çeviremediğim için kusura bakmayın. Size gol sözüm olsun. "

"Semih'im aslanım benim.." deyip ona baktı Barış. Herkes kişisel olarak üzgündü ve şimdi Semih'in söylediği bu cümle hepsini ezip geçmişti resmen. Merih Semih'in yanına gitmişti.

"Sen suçlu olacak son kişi bile değilsin burada Semih.."

"O şans sana doğru zamanda tanınsaydı, her şey farklı olurdu. " Herkes bu dışlanmışlığın farkındaydı ve full odak Semih olmuştu konu. Cenk'in bu cümleleri İrfan'ın siniri devam ettirdi.

"Senin gibi parlak bir genci bu bozuk düzene emanet etmeyiz biz kardeşim, sakın da üzme kendini. Diğer gençler, siz de.. "

Diğerleri de içten içe hala ağlamak istiyorlardı. Ama karşılarındaki beşli sanki çocuklarıymış da, ağlarlarsa üzülceklermiş gibi hissediyorlardı.

"Kerem, Semih.. Özellikle ikiniz hakkınız helal etmeseniz haklısınız. "

"Estağfurullah.. Ama, istiyorduk tabii ki.. " Yunus'a böyle karşılık vermişti Kerem.

"Ben bu takımla gurur duyuyorum. En küçüklerinizden biriyim ama bir kere beni kayırmadınız, bizim önümüzde nice zaferler var biliyorum. Bugün değilse, yarın. " Arda her kelimede göz yaşlarına engel olmaya çalışıyordu. Ama Semih arkasından vurup destek verince, rahat bırakmıştı. Ağlıyordu.

"Tamam beyler, biraz daha bu mentalden çıkalım öyle konuşuruz. " Okay'ın lafıyla herkes odalarına ayrıldı.

(Ferdi-İsmail-Altay-Mert Müldür-Samet)

"Şu an Fenerbahçe şampiyon olamayacağı kesinleşmiş ama yine de deplasmana gideceği için çanta hazırlayan halim gibi hissediyorum. " demişti Ferdi. Maçtan sonraki tüm yorgunluğu her kelimesinde en dibine kadar belli oluyordu. Hepsi buruk gülümsemeyle ona baktı , bu iyi bir benzetmeydi çünkü.

"Biz bu duruma alışığız. Bünye kaldırıyor, metabolizma sever. Diğer takımdakiler düşünsün"

"İsmail haklı diyeceğimi hiç düşünmezdim. " diyen Altay'ın kafasına vurmuştu İsmail. Gülüştüler.

"Yalnız, Samet'e bir alkış.. Golü için. " hepsi alkışlarken Samet göz devirdi.

"Bir boka da yarasa! " dedi, kendi attığı gole.

bir oluruz yolunda, milli takim dumpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin