ركبت يارا العربيه ووراها عربيه الحراسه وصلت يارا المطار ونزلت و كانوا الحراس هينزلوا ولكن يارا منعتهم نزلت يارا وكانت لسه هتدخل المطار لقت اتنين بيشدوها جامد وكانت يارا بتحاول تقاوم بس هما كانوا اقوي وقدروا يخدروها وحطوها في العربيه الحراس مش شافوا يارا لانها كانت بعيد عنهم ولكن الاشخاص اللي كلفهم جورج بمراقبه يارا رن واحد منهم وقال.........
المراقب:/ سيدي... حدثت كارثه.
جورج:/ما الذي حدث... هل حدث مكروه لصغيرتي!
المراقب:/نعم سيدي.
جورج:/كيف؟ ماذا حدث لها..... هي جاوبني.
المراقب:/اتي رجلان واختطفاها.
جورج:/بغضب يملئه..... انتم حقا حمقي خلال بضعت ساعات سأصل لمصر في طائرتي الخاصة وانتم اذهبوا وراها وحاولوا ايجادلها.
المراقب:/حسنا سيدي.
******************
نزلت مها وفهد من الطياره وفضلوا يرنوا عليها بس هي مش طبعا مش بترد فقال فهد........
فهد:/ ممكن تكون نامت وراحت عليها نوم.
مها:/ مش عارفه يا ابني بس يا قلبي مش مطمن.
فهد:/بقلق..... بصي هنروح ونتأكد بنفسنا.
مها:/طيب يلا.
خرجت مها ومعاها فهد واتصدموا لما شافوا عربيه يارا موجوده و عربيه الحراسه كمان موجوده والحراس فيها راح لهم فهد وقال......
فهد:/ فين يارا وانتم في العربيه ليه معاها ليه.
رئيس الحراس رد على فهد وقال.....
الحارس:/ استاذ فهد حضرتك احنا كنا هننزل معاها لكنها هي اللي رفضت وما رضيتش.
فهد:/ انت بتسمعوا كلامها ليه اصلا .
الحارس:/حضرتك عارف انها ما بتحبش حد ما ينفذش كلامها وبتتعصب جامد.
فهد:/بتنهيده....... عارف.. عارف.
فهد بس لمامته وقال........
فهد:/ معنى كده انها اتخطفت.
مها:/ بس هي ما عندهاش اعداء مع حد ودي اول مره تنزل من يوم ما سافرت لندن.
سكتت مها فجاه وبصت لفهد وقالوا هم الاتنين في نفس واحد..
فهد ومها:/منصور!
فهد:/ طب هنعمل ايه دلوقتي واحنا اصلا مانعرفش اي مكان ممكن منصور يكون خدها فيه.
مها:/ احنا مانعرفش بس هما يعرفوا.
ركب فهد العربيه يارا وطلب من الحراس يمشوا وراه وصلوا فيلا مراد فكانوا لسه هيدخلوا لكن حراس اللي علي البوابه منعوهم فقال فهد.....
أنت تقرأ
أنـت مـرادي
Mystery / Thrillerيلتقيان دون معرفتهم بقرابتهما ولكن يشاء القدر أن يلتقيان لتصبح هي عشقه الابدي وهو مرادها ولكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن فماذا سيحدث لأبطالنا..........