Aile Olmak (+18)

7.5K 96 7
                                    

Merhaba ballarım!

Size harika bir haberle geldim. GxG VE +18 BİR HİKAYE YAZIYORUMMMM. Profilimden ilk bölümüne bakabilirsiniz. Gecenin Ucunda biterken onun yerini alacak bir hikaye yazmak istedim.

Lütfen Yaz Aşkım isimli hikayeme de göz atıp yorumlarınızı benimle paylaşın.

İyi okumalar ballarım!


" Kimse ayıramasın bizi Dora. Bu gücü kimseye vermeyelim. Ben seni kaybetmek istemiyorum."

" Merak etme sevgilim, hiç bir güç bizi ayıramaz." dedim onaylayan bakışlarla. Dahada sokuldu bana.
O kadar uzun süre sarılı kalmıştık ki. Onun kucağında iyice mayışmıştım. Loş ışıkta saate baktım. Gece yarısını çoktan geçmişti. Muhtemelen koltukta uyuyakalmıştık. Benimle beraber Cenk'te saate baktı.

" Yarın evleniyoruz. Resmi olarak benim olacaksın. Bunun düşüncesi bile beni çıldırtıyor ufaklık." Elimi tutup kalbinin oraya yerleştirdi. Kalbi çok hızlı atıyordu.

" Hissediyor musun senin için atan kalbimi?" diye sordu. Kafamı salladım. Dudağımı dudağına yaklaştırdım.

" Cenk beni fazla şımartıyorsun."

" Şımar ne olacak, en fazla şımarık karım derim."
Dudağımın kenarına öpücük kondurdu. Kendi dediğine gülerken inip kalkan adem elması çok hoşuma gitti. Resmen ışıkta parlıyordu. Oraya bakakaldım.

" Bana öyle bakma minik sevgilim. Fena yaparım seni."

" Ne yaparsın mesela?" dedim. Gittikçe kaşınıyordum ama Cenk ne yaparsa yapsın hoşuma gideceğinden eminim.

Beni dizlerinin üstüne yüz üstü yatırıp eteğimi kaldırdı. Koca elini kalçamın üzerinde gezdirip sertçe vurdu. Tokat atması acı verse de bundan zevk almıştım. Onun kucağında kıvranmayı seviyordum.

Altımda olan ince kilotlu çorabı hiç acımadan yırttı. Yırtılma sesiyle kafamı ona çevirdim.

" Sana daha güzelini alırım merak etme." dedi.

Şehvetli bir şekilde beni izlemesine bayılıyordum. Kilodumu çekiştirip götümün arasına sıkıştırdı. Böylelikle kalçam dahada ortaya çıkmıştı. Art arda tokatlar atıyordu. Bende zevkle inliyordum. Kalçalarımın kıpkırmızı olduğuna emindim.

" Düğün sonrasına kadar seni becermeyecektim ama uslu durmuyorsun ki!"

" Böylesi daha da hoşuna gitmiyor mu aşkım?" dedim dudaklarımı büzerek.

Parmağı vajinamda dolanmaya başladığında inlemelerim arttı.

" Kızımı ne kadar çok ıslatmışım."

İki parmağını boydan boya vajinama sürtüp deliğimin etrafını okşadı. Islanan parmaklarını ağızıma yaklaştırdı. Parmaklarını yalayıp tadıma baktım.

Beni komple soyup memelerimi emmeye başladı. Uçlarını ısırıp çekiştiriyordu. Sanki bu gece daha sertti. İnlemekten başka bir şey yapamıyordum.

Oyuncak bebekmişim gibi kucaklayıp mutfak masasına dayadı. Tekrardan kalçamı sertçe tokatladı. Bir bacağımı kaldırıp vajinamı yalamaya başladı. Dilini harika kullanıyordu. Bir yandan dilini içime sokup hareket ettiriyordu.

" B- bboşalıcam şimdi." dedim inlerken.

" Ağızıma gel miniğim." dedi. Bir yandan okşuyor bir yandan yalıyorken ağızına boşaldım. Ama öyle bir boşalma değildi resmen fışkırtarak boşaldım. Harikaydı, daha önce bunu yaşamamıştım.

Sonrasında tüm suyumu emdi, kafasını kaldırdığında vajinama tokat attı. Onun yüzünden alevler içindeydim. Artık içime girmesini istiyordum.

Eliyle penisini sıvazlıyordu. Bu görüntü çok hoşuma gidiyordu. Terden ıslanmış saçları gözünün önüne düşerken vajinama bakıp kendini tatmin ediyordu.

Bana dahada yaklaşıp penisini ıslak vajinama sürttü. Uzandığım masadan ayağa kalkıp tüm bedenimi onun bedenine yapıştırdım.

Arkamdan penisini sürtmeye devam ediyordu. Bir yandan da memelerimi avuçluyordu.

" Bu seksiliğine nasıl dayanacağımı bilmiyorum Dora." diye fısıldadı kulağıma. Onu bu hale sokmuş olmak beni gururlandırıyordu.

Beni tekrar masaya yatırdı. Vajinamı aralamadan soktu. Bacaklarımı birleştirdiğim için o kadar dar olmuştu ki zor giriyordu. Kafamı ona doğru çevirdim. Kafasını geriye doğru atmış inliyordu.

" Bu haline bayılıyorum." dedim. Gülümseyip bana döndü. Ellerini belime yerleştirip beni becermeye başladı. Vücutlarımız birleştiğinde ses çıkartıyordu.

Damarlı koca aleti içimi sızlatıyordu. Kendisi öylece bir anda durmuştu.

" Noldu?" diye sordum. Hala içimdeydi ama hareket etmiyordu.

"Bana göster bakalım minik amcığınla neler yapabiliyorsun."

Bana meydan okuyordu. Kendi kendime ileri geri yapıyordum. O sadece dururken penisini komple içime almaya çalışıyordum. Cenk kadar sert olamasam da yinede zevk kalıyordum. O da beni izliyordu. Kalçalarımı ona bastırarak köklüyor, sonrasında dans eder gibi hafifçe kalçalarımı sallıyordum.

Bana gülümseyip tekrardan ellerini belime yerleştirdi.

" Benim kadar hızlı değilmişsin." dedi.

Bir anda komple sokup çıkartıyordu. Bunu birkaç kere tekrarladığında deliye dönmüştüm. Bacaklarımı daha da birbirine yapıştırıp içimi daraltttım.

" Ahhh yavaşla lütfen." dedim. O an bayılacakmış gibi hissettim. Arkamdan ellerimi ona uzattım ama Cenk ellerimi tek eliyle kavrayıp tuttu.

" Minik pembe amcığın hem sıcacık hemde dapdar. Öyle güzelsin ki sikerek bayıltmak istiyorum seni!" Derin nefesler alarak konuşuyordu.

Öyle sert ve hızlı beceriyordu ki masanın üzerindeki sahte plastik meyveler yere düşüyordu. Yere düşmemeleri için tutmaya çalışsam da Cenk dahada hızlandı. Etrafı fena halde dağıtmıştık.

İçime boşaldığında biraz daha ileri geri yapıp içimden çıktı. Kalksam bayılacaktım, o derece zevk almıştım. Sıvılarımız o kadar fazlaydı ki yere damlıyordu.

Belimden tutup beni masa oturttu. Dudaklarımı yumuşakça öptü. Göz göze bakışarak nefeslendik.

" Artık doğum kontrol hapı kullanma, Dora."

" Neden ki?" diye sordum.

" Senden çocuğum olsun istiyorum. Bir kız çocuğu olur belki, sarı saçlarını ve tatlılığını annesinden alır. Belki de babasına benzeyen bir oğlumuz olur. Cinsiyeti çok önemli değil, bizim çocuğumuz olsun yeter."

(TAMAMLANDI) Gecenin Ucunda +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin