11. Deo

639 18 0
                                    

Pet godina kasnije

Ada

Žao mi je ali ne prihvatam da ga ubijete već da ga zastrašite i progovoriće, jel sam bila jasna?

Da šefice!

Pobrinite se za njega. - naredim i izadjem iz skladišta i tad mi je zazvonio telefon to je bio tata.

Halo tata.

Halo Ada ćerko jesi li završila?

Jesam dolazim kući krećem polako.

E da rekao mi je Nikolaj da sutra dolazi Lav i da će se sutra održati sastanak i dodji kao kraljica a ne kao moj zamenik čak i ako nisi to bila.

Znam tata ali htela sam da se sazna kada dodje Lav već skoro pet godina vladam mafijom i mislila sam da je tako najbolje.

To je moja ćerka, za koliko minuta dolaziš kući?

Za 20 minuta stižem.

Važi. - prekinula sam poziv i krenula kući.

Lav

Pet godina je prošlo sutra se vraćam javio sam ocu.
A što se tiče Ade još je volim.
Sutra je sastanak na kome će verovatno doći i kraljica mafije i čuo sam da Aleksej već pet godina ne ide na sastanke već da ga neko menja ali sutra će se Aleksej i njegov zamenik pojaviti možda će se pojaviti i kraljica mafije.
Ali njegova mafija je jaka a za kraljicu niko ne zna koje ni iz koje je mafije ali saznaće se.

Tea

Buljim u dve crte na testu za trudnoću ne mogu da verujem trudna sam ja i Mata bićemo roditelji presrećna sam.
Odmah sam pozvala Matu i rekla da dolazim kod njega kući za 5 minuta.
Krenula sam ka njegovoj kući i pozvonila vrata mi je otvorila Marta pozdravila sam je i krenula gore.

Mato! - uletela sam u njegovu sobu.

Kaži ljubavi.

Moram nesto da ti kažem.

Kaži dušo.

Pa... Ja sam trudna.

Štaaa!

Postaću tata!

Poljubio me je a zatim su u sobi uleteli Aleksej, Ada i Nina.

Postaću tata! - rekao je Mata a Nina i Ada su počele da vrište a Aleksej je plakao od sreće i posle su nas zagrlili posle sam javila mami i tati telefonom da dodju kod Alekseja nakon 15 minuta došli su i rekla sam im da sam trudna oni su presrećni.

Sutra kad dodje Lav i njemu će da kažemo.

Pa tetke jeste li uzbudjene? - pitala sam Adu i Ninu.

Naravno!

Pa tetke u godinama ste kada ćete vi da radjate? - rekao je Mata.

ALO! Ko je bre u godinama konju ti imas 27 tako da ćuti. - kaže mu Ada.

Pa i Lav ima 27 pa?

Pa on je bar zgodan. - promrljala je Ada ali sam je dobro čula.

Mato zakazala sam pregled kod doktora za sutra u deset ujutru pa idemo zajedno a i Lav dolazi sutra u jedan popodne imaju sastanak u osam važi?

Važi dušo.

Ada

Zazvonio mi je telefon to je bio čuvar Entoni.

Šefice progovorio je on je špijun Luke Rossia.

Znala sam ovako sutra kada svi dodju na sastanak čak i kralj ja ću zadnja da udjem i da Luka Rossi će završiti kako ja kažem sutra će na sastanku dobiti svoje.

Kako kažete šefice. - prekinula sam poziv moram da se psihički pripremim za sutra.

Sedela sam u kancelariji kada sam čula kucanje na vratima.

Udji! - rekla sam to je bio tata.

Pobogu tata zasto kucaš?

Ćerko ti si sada vodja a ne ja.

Tata nema to veze.

Dobro kako ti kažeš e da sutra je u tri popodne ručak kod Hanterovih pozvali su nas i Lav će tamo biti.

Ne brini rekao sam Hanterovima da ne govore ništa Lavu.

Hvala ti tata.

Jel imaš neki posao da odradiš?

Ne završila sam e da onaj špijun što smo ga uhvatili.

Da?

To je špijun Luke Rossia onog italijana.

I šta ćeš da radiš?

Dobiće on svoje sutra na sastanku videćeš e da sutra vi svi udjite i ti kaži evo ga moj zamenik ali zapravo to nije moj zamenik već kraljica mafije ona upravlja mafijom kojom sam ja upravljao i to skoro pet godina može?

Naravno ćerko.

Hvala ti tata ajde kasno je idem ja spavam.

Vala idem i ja.

Kraljica Mafije  🔚Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon