18. Fegyver

94 9 7
                                    

-A hatalom kétélű fegyver, többféleképpen is visszahat a vezető személyiségére, ami nem csak a pozitív, hanem a negatív jegyeket is felerősítheti. -

Hogy milyen érzés volt igazából felfogni hogy mostmár valódi harcos vagyok, s közéjük tartozom? Félelmetes. Megijedtem magamtól, nem akartam elveszíteni a régi énemet. Ajkaimat rágcsálva feküdtem az ágyban Chishiya combjain pihentetve bukómat, míg ő tincseimmel játszott igencsak monoton módon.

Szóval csak egy pisztolyt és kést kaptál?

Kérdezte sóhajtva, mire csak csendben bólintottam. Míg ő azzal volt az elméjében elfoglalva hogyan kellene több fegyvert szereznünk addig az én szívem és agyam vívtak párbajt. Niragi vagy Chishiya? Chishiya vagy Niragi? Őszintén, ki tudna választani? Két teljesen más ember, más felfogás más személyiség.. Ellentétek..Nekem pedig mindkettő iránt vannak gyengéd érzéseim. Nehezen tápászkodtam fel a férfi öléből, s hajoltam egészen közel a sápadt arcocskájához. Csak néztem őt és a vonásait, ő pedig kicsit sem zavartatta magát, felvont szemöldökkel ugyan de ugyanezt tette ő is. Ajkainkat alig pár cm választotta el a szívem pedig hevesen dobogott..Megakartam csókolni!

Ugyanilyen ügyesen csábítsd el Niragit is.

Vigyorodott el szarkasztikusan, de aztán egy határozott mozdulattal nyúlt tarkómért amire rá is markolt, így húzott közel magához egészen addig míg ajkaink össze nem értek.

Árulkodó Jelek /NIRAGI FF./Where stories live. Discover now