Початок робочого дня, почав йти своїм шляхом. Чон поспішив до стін свого кабінету, а Хонджа до свого робочого місця. Весь час з її голови не могли вийти ті слова Чонгука, хоч вона й старалася не брати їх до особливої уваги, та все ж її цікавість завжди була сильніша, ніж сумління - що не варто. У робочу перерву, вона вирішила подзвонити до матері, запитати як вона дісталась дому, за одне й запитати, те що гризло її не даючи спокою.
Телефона розмова:
- Ало, матусю, ти вже у дома?
- Ну так. Вдома. А що?
- Ні нічого, запитую як там моя дорога матуся, дісталася. - Підлабузно запитала дівчина.
- Он воно що, скучила вже так? - Жартома запитала мати.
- Хахх Звичайно, я завжди сумую за своє матусею.
- Правда? - Іронічно запитала пані Лі.
- Агаа....слухай мам, ти нічого не говорила Чонгуку? - Перевівши стрілки до справи, мовила Хонджа.
- Чонгуку? а що з ним? А точніше, коли? і що я йому говорила?
- сьогодні....на вокзалі. - Обмірковуючи у якому форматі краще запитати, сказала вона.
- Ааа це вже секрет. - Не очікувано видала матір.
- Ну мамм
- Знаю що мама, колись, пізніше дізнаєшся.
- Ну Матусюю!
- Все Хонджа пізніше поговоримо, а то зараз в мене суп викупить!
- Мам зачекай!
- Суп Хонджа! Все, бувай.
- Зачек....мам..мам! - кликала дівчина матір, яка вже скинула трубку, закінчивши розмову.
- Клас. І кому мені тепер вірити?! - Важко вдихнувши мовила Хонджа, встаючи з робочого місця, її перебиває стукіт у двері та неочікуваний візит, невідомого чоловіка з конвертом у руках.
- Доброго дня, це ви секретар Лі Хонджа? - Запитав він, ближче розглядаючи обличчя дівчини.
- Так, я.
- Це - Пану Чон Чонгуку. Передайте будь ласка, йому. - Сказав чолов'яга, притягуючи чималий на ощуп конверт у полеітиленовій обгордці.
- Гаразд, від кого це? щоб я могла повідомити директора Чона.
- Аа..Щодо цього. Скажіть що це від його давнього знайомого, Джека. Він зрозуміє
ВИ ЧИТАЄТЕ
Провокація
Fiksi PenggemarМолодий директор, більярдного клуба - Чон Чонгук. У свої 26 має свою власну вілу, акції компанії свого батька, та чимало знайомих, на кшталт прокурорів, відомих зірок, одним словом, людина якій не потрібно і пальцем ворухнути, щоб когось посадити з...