Selam yine ben
Yorumlarınız düşmüşş 🤨
İlk zamanlar sarıyordu şimdi sarmıyor dimi banada öyle oluyor nedense sevgili olduklarından sonra sarmıyor gibi çünkü sevgili olduklarında yakınlaşmaları normal ve rahatça yaklaşabilirler ama değilken yakınlaşmaları flört etmeleri heycanlandırıyor 😔
Neyse bu uzun bir bölüm olacak bakalım neler çıkacak ortaya
...........................................................................
"Angel sus artık"
"Neden husker yoksa seni etkiliyormuyum"
Angel neredeyse bar tezgahının üzerine yatmış bir şekilde husk'ı etkilemeye çalışıyordu ondan hoşlandığı apaçık belliydi ama husk ondan emin değildi. Husk gözlerini devirerek elindeki bardağı silmeye devam etmişti. Angel tavrından ödün vermeyerek yerinden kalkıp tezgahın arkasına geçti. Kalçasıyla hafifçe husk'ı iterek elindeki bardağı ve bezi alarak yüzünden silmediği sırıtışıyla yanındakine yanaşmaya çalışıyordu.
"Hadi ama husker"
"Git başımdan angel"
Angel sinirle doğrularak ellerini beline koymuştu. Husk yan bir bakış atarak süzmüştü onu.
"Bak gidicem gerçekten"
Husk derin bir nefes alıp vermişti ve angel'a döndü.
"Ne istiyorsun angel"
Angel kazanmışçasına gülümseyerek ellerini indirmişti.
"Biraz dışarı çıkalım istiyorum ikimiz baş başa yalnız"
"Neden peki?"
"Seni iyice tanımak ve vakit geçirmek istiyorum"
"Eğer kabul edersem beni rahat bırakacakmısın"
"Eeee hayır"
Husk oflayarak bardağı ve bezi masaya koymuştu.
"İyi hadi yürü"
Angel sevinçe çığlık atınca husk gülümseyerek angel'a yandan bir bakış atmıştı. Angel husk'ın elini tutarak hızla kapıya sürüklemişti husk'ta sesini çıkartmadan izin vermişti. İkili bir süre sohpet ederek bir yere gelmişti tabikide yine bardı. Angel birşey demeden hızla ikiliyi içeriye sokmuş oturacak yer bakmışlardı. Her yer doluydu ama Angel'ı görünce herkes masadan kalkıp boşaltmıştı. Angel kıkırdayarak husk'ın şaşkınca bakışları eşliğinde seçtiği bir masaya oturmuştu. Masadan kalkanlara bir öpücük yollamıştı. Angel'ın masa seçmesiyle kalkan herkez yerine oturmuştu.
"Angel ne oluyor lan"
"Hiçbir şey husker sadece bana yer verdiler"
Husk kafasını salona çevirince herkes işine bakıyordu tabi bağzılarıda Angel'a
"Hadi birşeyler içelim"
İkili birer içki söylemiş sohpet eşliğinde içmişti ardından ikinci, üçüncü, dördüncü derken iyice alkolün mayışıklılğı altına girmişlerdi. İkili alkole alışık olsada azda olsa kendilerini kaybediyorlardı.
"Hey hey husk bak bak ne yapıcam"
İkili iyice kafayı bulmuşken angel masadan kalkarak salonun ortasına geçerek direk dansı yapan kızlardan birni itmiş yerine o geçmişti. (Bakın şimdi burayı nasıl yazarım bilmiyorum ama hani varya addict klibinde angel'ın ilk sahnesi onun gibi düşünün ama Valentino yerine husk var bilmeyenler için koydum üstte onun başı işte valentino'nun olduğu yerde husk var gibi işte anladınız)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my game (appleradio)
Fantasiacehennemin korkulan radyo iblis'nin geri dönüşü sıradan değildi elde etmesi gereken birşey vardı, geri alması gereken birşey. planını kusursuz yapmıştı ama aşkı içine katmamıştı...