Prolog

23 2 0
                                    

Hráče Lukáše Dostála znám už od narození. Chodili jsme spolu na základní školu, kde jsme i byli ve stejné třídě a přátelé. Oba jsme se totiž narodili v Brně a on už tehdy hrál hokej. Bohužel naše přátelství muselo skončit po 9 letech, protože se Lukáš vydal hrát hokej dál než jen v Brně. V roce 2019 poprvé reprezentoval na mistrovství světa juniorů, tam jsem zjistila, že hraje hokej a začala se na něj dívat.

Lukáše jsem začala sledovat i během sezóny, kdy hrál ve Finsku v klubu Ilves. Potom přišlo mistrovství světa juniorů u nás v Česku, v Třinci a Ostravě, kde též chytal. Poté jsem ho začala sledovat i v NHL a u toho též zůstala. Sledovala jsem každý zápas, ať už reprezentace nebo i jeho klubu. Viděla jsem i jak dal v AHL gól nebo jak v roce 2022 slavil s klukama výhru bronzu.

Takto bych mohla celé hodiny vyprávět, jak moc jsem se o něj zajímala. Už jednou to byl můj kamarád a tím zůstane i nadále, i přesto, že se už nevídáme.

***
,,Nik? Nik?!" zavolala na mě moje spolubydlící.

,,Co se děje?"

,,Už tak deset minut na tebe mluvím. Nad čím jsi zase přemýšlela?" promluvila na mě Anet, má kamarádka a zároveň spolubydlící.

,,Nad tím, že letos se bude hrát mistrovství světa u nás a že už bych chtěla vědět, kdo bude reprezentovat."

,,Zase ten hokej. Nemohla bys nad ním na chvilku nepřemýšlet? Chtěla jsem ti povyprávět o mém včerejším rande" uraženě stála vedle mě.

Anet včera totiž byla po delší době na rande a musela mi říct, jaké to bylo. Ne že by mi to vadilo, ale když to podá tím stylem, jakým to podala, tak to zamrzí.

,,Když tebe nezajímá to, co zajímá mě, tak proč by mě mělo zajímat tvé včerejší rande? Kdykoliv chci mluvit o něčem, co mám ráda, tak mě zastavíš a mluvíš o sobě. Víš co? Mám toho dost" řekla jsem naštvaně a odešla jsem do svého pokoje.

V pokoji jsem si sbalila pár svých věcí do cestovky a šla jsem pryč.

,,Pro zbytek věcí si dojdu během týdne" řekla jsem a bouchla jsem dveřmi.

Rozhodla jsem se, že půjdu na své oblíbené místo. Na stadion, kde mě nikdo nebude rušit. Alespoň to jsem si myslela.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 27 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DOSTWALLKde žijí příběhy. Začni objevovat