⭐️SEUNGJİN⭐️

12 4 2
                                    

Seung⭐️
Okulun ilk günüydü. Bu gün mutluydum çünkü en yakın arkadaşım hyun'u görücektim. Ailesel problemler yüzünden görüşememiştik. Ve sonunda bu gün onu göre bilicektim. Sınıfa geldim ve yerime oturdum. Ama hyun ortalarda yoktu. Onu görmek için sabırsızlanıyordum çünkü onu çoook seviyordum. O benim tek ve en iyi yakın arkadaşımdı.
Hyun⭐️
Sabah olmuştu. Uyandım ve geç kaldığımı gördüm. Dersin başlamasında 15 dakika kalmışdı ve ben daha yeni uyanıyordum. Yatağımdan koşarak tualete gitdim. Yemek yemeden evden çıktım. Saate baktığımda dersin başlamasına 9 dakika kalmıştı. Koşarak okula gitdim. Neyse ki okul bizim eve yakındı. Bu gün çok heyecanlıydım. Çünkü en yakın arkadaşımı görücektim. Ama bir sorun vardı. Ben belli etmesemde ondan yavaş yavaş hoşlanmaya başlıyordum ama o beni sadece yakın arkadaşı olarak görüyordu ve beni çokta dızlamıyordu.
⭐️"Zaman geçişi"⭐️
Seung⭐️
Dersin başlamasına 7 dakika kalmışdı ama Hyun ortalarda yoktu. Hoca içeri girdi ve ben iyice endişelenmeye başladım. Kapı çaldı ve içeri giren Hyundu. Sevinmiştim. Hocadan özür dileyerek yerine yani, yanıma geçti. Bana baktı ve ikimizde gülümsedik. Hoca sınıftakilerin kendisini tanıtmasını istemişti ve sıra en yakın arkadaşım Hyun'a gelmişti. O ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.
Hyun⭐️
Ahh! Hadi ama desin başlamasına 7 dakika kalmıştı neyse ki gele bilmiştim. Kapını çaldım ve hocadan özür dileyerek Seung'un yanına geçtim. Ona baktım ve gülümsedim. Hoca her kesin kendini tanıtmasını istemişti. Sıra bana geldiğinde kalktım ve konuşmaya başladım.
-Öncelikle merhaba! İsmim Hwang Hyunjin. 18 yaşındayım. Sevdiğim hobilerimden biri şarkı dinlemek ve resim çizmek. Bu yıl tüm arkadaşlarıma başarılar dilerim. Teşekkürler.
Seung⭐️
Hyun kendini tanıtdı ve sıra bana geldi. Bende kendimi tanıtdım ve oturdum. Aslında derslerimde başarılıydım. Ama Hyung o kadar da iyi değildi. Ve her seferinde kendi başını derde sokuyordu. Aslında bazen kavga ediyorduk. Ona sadece derlerine odaklanmasını söylüyordum. Oysa sadece belalı tiplerle uğraşıyordu. Ama bazense bana karşı çok farklı davranıyordu. Sanki bana bir şey olmasını istemiyordu ve bende ona bir şey olmasını istemiyordum:)
⭐️"Zaman geçişi"⭐️
Hyun⭐️
Dersten sonra Seung'la her zaman ki kafe mize gitdik. Kurabiye ve kahve söyledik. Bu zaman yanımıza kız grubu gelmişti. Yalan söyle meyim ama çok güzellerdi. Sanırım Seung benle aynı fikirdeydi. Ama kızlardan birinin Seung'la bakıştığını gördüm ve bir az sinirlen miştim. Seung tualete gitmek istediğini söyledi ve sağa doğru gitdi. O gitdiğinde kızın yanına gitdim ve ona Seung'un benim erkek arkadaşım olduğunu söyledim. Kız anlayışla karşıladı ve özür diledi. Seung döndüğünde kıza baktı ama kız ona bakmıyordu ve sanırım Seung üzülmüştü. Kahveler gelmişti. Bitirdikdən sonra dışarı çıktık ve Seung'a fotoğraf çekelim dedim. Kabul etdi. Telefonu taşın üzerine koydum ve arkaya doğru çekildik.
-"1,2,3..."📸

Aslında çok güzel olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında çok güzel olmuştu. İkimizde gülümsüyoduk. Onu çok seviyordum. Ona bir şey olmasını istemiyordum. O benim için çooooook önemliydi.
Seung⭐️
Dersten sonra Hyun'a kafeye gidelim dedim. Gitdik ve içecek bir şeyler söyledik. Bu zaman yanımıza bir kaç kız grubu gelmişti. Kızlardan biri bana bakıyordu. Utanmıştım ama çok güzeldi. Utandığımdan için tualete gitmek istediğimi söyledim. Gidip kendime çeki-düzen verdim. Döndüğümde kız bana bakmıyordu. Hyunjin'se altdan görünmesede sırıtıyordu. Bunu onun işi olduğunu biliyordum. Belli etmesemde üzülmüştüm. Kafeden sonra fotoğraf çekelim dedik. Telefonu taşın üzerine bırakıp arkaya doğru çekildik. Fotoğraf çook güzel olmuştu.
⭐️"Zamangeçişi"⭐️
Hyun⭐️
Evimizin yolu aynıydı fakat Seung bana israrla evlerine gitmemi söyledi. Zorlada olsa kabul etdim. Onlara gitdik. Gitdiğim gibi kendimi yatağa atdım. Yorgundum. Seung gelip üzerime balıklama atlayana kadar her şey güzeldi aslında.

Hy⭐️
-hay kodumun piçi napıyorsun amk karnıma atlasan okey sikim gitdi lan!

Sg⭐️
-ayy sorry askim kızma hemen SHLSPSHÜMSANIDJBS

Hy⭐️
-gülme oruspu çocu sen var  ya piçsin sen amk piçç!

Sg⭐️

-tamam askim kızma hemen masaj yaparım geçer şimdi😽

Hy⭐️

-sikime masaj mı yapcan amk ama... oturursan belki olur

Sg⭐️

-otirimmi?😊

Hy⭐️

-lan siktir git amk

Sg⭐️

-niye ki askim😔

Hy⭐️

-kalkarsa indirmek zorundasın o yuzden canım☺️

Sg⭐️

-indiririm askim sorun değil ki😚

Hy⭐️

-gel otur o zaman😊

Sg⭐️

-lan saka yapiyodum ciddiye alma

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

⭐️SEUNGJİN ⭐️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin