2. Bölüm Her zaman yanındayım

3 2 0
                                    

Onu tanıyordum.

Geçen sene sadece bir defa Aheyeon için dışarı çıkmıştık.Trafikteydik uzun bir süre bakıştık bana öyle bir baktı ki bir an onu sevgilim sanmıştım.En son göz kırpıp ortadan kaybolan adam.Beni o sene takip eden adam beni bana soruyordu.İrkildim ve bir adım geri çıktım

Geri çıkmamla yuzlerimizi aynı hizaya getirecek şekilde eğildi."Gördünüz mü?"Beni tanıdı,gözlerinden anladım. Yutkundum."B-benim"dediğimde ne yapacağını bilemezmiş gibi,neyi bilmiyorum ama bunu istemezmiş gibi yüzüme baktı.Sonra doğruldu.

Arkasında altı adam vardı içlerinden birisi sessizce"Yok ebesinin bu kadar mı çabuk"dedi.yanındaki onu duyduğumu fark etmiş gibi dirseğiyle karnına vurdu. O da fısıldadı"Jin kes sesini çok konuşuyorsun çenesiz"

Önümdeki adamın kaşları çatıldı."RM ne bekliyorsunuz hadisenize!!"Ne hadisenize ne oluyor lan. RM olduğunu tahmin ettiğim ve yanında bir tane daha adam bana doğru gelmeye başladı. Elimdeki poşetleri bırakıp arkama doğru koşmaya başladım Hızlı koşabildiğim için ilk defa mutluydum.

Arkama baktığımda üç kişi beni kovalıyordu.Girdiğim marketin yakınlarında büyük bir market daha vardı,oraya girdim.Hızlıca girdiğim için markettekiler ve çalışan değişik bir şekilde bana baktı

Ne var yahu!?Burada kala-
mayacağımı fark ettiğimde birinin marketten çıkmasını bekledim.Ve şansıma 2 kişi birden çıktı bende onları  arasından geçip hızlıca bir sokağa girdim.Arkama baktığımda sadece Jin vardı ve benden yavaş koşuyordu onu atlatabilirdim.Yani sanırım daha hızlı koştum ve yan sokaktan RM çıktı ağzımdan da bir çığlık.Onuda arkamda bıraktım ve an bir arabaya doğru koştuğumu fark ettim.Korna çaldı arkamdan bir ses geldi"Hana araba!"Cidden mi?Sağol eğer kimsen çok teşekkür ederim. Araba durdu bende yanından  geçip arkama baktım bu sefer koşanlar iki kişiydi ama
yüzlerini görmedim."Nereye kadar kaçabilirsin k-"birden yere yapışma sesi geldi, normalde buna kahkaha atabilirdim ama sadece gülümseyip önüme döndüm. Onun düşüşünü aklımdan silmeye çalıştım ama yapamadığım için yavaşladım ve onlar bana yaklaşınca tekrar hızla koştum.Sağ sokağa girdiğimde karşıma biri çıktı   
YEON "Hana kimden kaçıyorsun böyle ayrıca sen nerdesin?!" Döndüğüm sokağa baktım yaklaşıyorlar dı Yeon'un elini tutup onunla beraber koşmaya başladım. "Yeon şu an sadece benimle birlikte koş tamam mı? Sana ne olduğunu söyleyeceğim ama evde ama şu an hiç bir şey sorma çünkü söyleyip nefesimi daha fazla kesemem benimle koş sen"Evin oradaki yerlere geldiğimizi gördüğümde rahat bir nefes verdim ve tekrar arkama baktım çok uzaktaydılar.

...👻

Sonunda evimizin binası gözüküyordu Yeon hızlıca şifreyi açtı ve içeri girdik asansör kullanmadan merdivenlerden ikinci kattaki eve çıktık ve kendimi koltuğa attım.Yeon kızgın bir şekilde bana bakıyordu "Ne var?"

"Ne mi var?Ulan 20 dakikadır senin için resmen 10 kilometre koştum ya birde ne var diyor,ne var acaba?!!" Dünyada abartmayı en çok seven arkadaşım Yeon."Ya ben şimdi senin dediğin şeyleri alıp marketten çıktım sonra sola döndüğümde karşıma biri önümde diğerleri  arkasında toplam 7 kişi çıktı ama benim önümde duran geçen sene Aheyeon için dışarı çıktığımız zaman trafikte yanımızda duran arabanın içinde böyle iki aşık gibi bakıştığım adamdı bana beni sordu tanıyor ya da duydunuz mu falan diye bende dürüst olup benim dedim sonra arkadaki adamlara beni arabaya sokmamı söyledi bende kaçtım 2-3 dakika sonrada sen karşıma çıktın beraber kaçtık ve evdeyiz"ofladı ve gözlerini kıstı."Bir kitap ya da film sahnesi yaşadın yani hemde daha önce deli bir aşık gibi sana bakan adamla ilginç yakışıklı mıydı bari he?"bu kız ne diyor ya "Yeon sen iyi misin ben diyorum kaçırılıyordum sen diyorsun yakışıklı mıydı?Tanrım delireceğim ya zaten korkudan ve açlıktan öleceğim of"ayağa kalktı ve telefonunu eline aldı "Ne yemek istiyorsun bende açlıktan öleceğim "

" 2 Ramen lütfen "

"Acı ?"

"Acı en acısı😡"

"Ok"

...

Kapı çaldı"Yemek geldi Hana açar mısın?!" "Tamam "

Kapıyı açtığımda karşıma elinde poşetle yine o adam çıktı "Yemeğiniz Hana hanım"yemeği alıp kapıyı sertçe çektim bu da ne demekti şimdi kapının arkasından ses geldi " Yemeği almayıda ihmal etmiyor ha bu ne demek biliyor musun Hana şu demek. Her zaman yanındayım demek bay sana" 

Selam

2.Bölüm ve yine ben
bilgisayarımda sorun olduğu için bölüm atamadım(bu ne kadar umrunuzdaysa artık)özür dilerim.Ve bölümüm kısa olduğu içinde özürler beğendiyseniz oylamayı unutmayın
bay size 😘

Artık böyle diyorum
BAY SİZE

Mafya Jungkook'un Hana'sıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin