3.Bölüm Bir kitap ya da film dünyası

5 2 0
                                    


"Bay sanada adını bilmediğim adam ama hiçbir zaman yanımda olmayacaksın"

Sadece bir gün olmasına rağmen sıkılmıştım bunlardan daha yurttan yeni çıkmışım bunlar beni kaçırmaya kalkışıyordu. Sanırım artık dışarı çıktığımda rahat kalmayacaktım her zaman yanındayım dedi dediğini yapacak bir insana benziyordu. "Adım mı? Jungkook ve her zaman yanındayım sev-"lafının devamını getirmedi ve tabii ki ben merak ettim" Devamınıda getir" cevap gelmedi,gitti galiba Yeon seslendi"Hana ne dedin anlamadım" Ah keşke bende ne olduğunu anlasam Yeon'um umarım sana bir şeyler yapmazlar."Sana demedim bebem kargoyu getiren adamla konuşuyordum." Yanına mutfağa geçip poşeti ona uzattım ve oturdum. "Düşünsene seni kaçırmaya kalkışan adam bunları getiriyormuş falan gerçek bir kitap olurdu ya da film." Sanırım bir kitap dünyasındaydım yada film🙂

...

Gece Yeon ile aynı odada farklı yataklarda yatıyorduk ama ben korkudan uyuyamadım ve cama baktım. Kimse yoktu gerçi bu saydığım kadarıyla 34. bakışımdı. "Hana neye bakıyorsun kaçtır?" Ödüm koptu."Sen uyanık mıydın ya" kafasını kaldırıp ciddi misin bakışı attı."Neye bakıyorsun sen"

"Şu adamlara" bu sefer anlamaz bir bakış attı ay buda uykulu olduğunda resmen herşeyi unutan tiplerdendi "Ay boşver Yeon sen yat"

Telefonumu alıp insta girdim adının Jungkook olduğunu söylemişti aramaya jungkook yazdığımda onun olduğu bir hesap çıktı.Gülümsedim mafya olduğunu tahmin ettiğim adamın inst hesabı olması komiğime gitti. Hesabına girdiğimde elliden fazla fotoğrafı vardı, yarı çıplak olduğu fotoğraflar gözüme takıldığı için onlara baktım boyu 1.90lardaydı (Gerçekte 1.78 ama bu gerçek olmadığı için 1.90 yaptım🙂) bense tam 1.60 bir an kendimi cüce gibi hissettim.

...

"HANA uyansana be öldün mü ne oldu?"bu saatte insan mı uyandırılır ya"Saat kaç?" Gerçi bende saati bilmeden yorum yapıyordum"10.32 Hana'cım" of ya ne kadar da çabuk sabah oldu kesin bu Jungkook'lar benle uğraşacaktı."Uyanmasam ne olur ki"kıkırdama sesi geldi "Artık çok geç gel bize kahvaltı hazırladım bu sabah ben markete gittim hiç bir şey olmadı gerçi bana ne olacaksa"oflaya puflaya  zorla kalktım ve kahvaltıda duran kahvemi içerken Yeon kıkırdadı neye güldüğünü anlamam çok kısa sürmedi kahvenin içinde acı,ekşi,tuzlu,tatlı tatları vardı tattığım en kötü şeydi sanırım."Eeww bu ne Yeon sen kahve mi yaptın düşmanına zehir mi? Güldü sonra numara yaparak şaşkınca baktı"A a ne o içinde yoksa acı biber,krem şanti,çiğ yumurta,tuz ve limon mu var ?" Yüzümü buruşturdum. "Ne dedin sen çiģ yumurta mı iğrenç umarım şakan bununla sınırlıdır Yeon"

Yine güldü şakası bununla sınırlı değil di tabii ki yediğim herşeyin içinde iğrenç bir tat olacağını bile bile onlardan tek tek yedim ve Yeon'u güldürdüm tıpkı bir bebek gibi yaptığım her yüz ifademe gülüyordu, o gülünce bende eğleniyordum

...👻

Saat 19.00 ye geliyordu ve Yeon çamaşır sererken benim 
Eşofmanımı yere düşürdüğü için aşağı iniyordum merdivenlerden inerken telefonum çaldi  "YEOM"(bilerek yeom yazıyordu) açtım "Alo Hana nerdesin sen?"of "kaçırılıyorum Yeon ,daha yeni iniyorum"

"Hee ok bay" aşağı indim binanın diğer tarafına geçeceğim karşıma zıkkım olası Jungkook çıktı."YETER ya neden beni rahat bırakmıyorsunuz da takip ediyorsunuz amacın ne Jungkook he?"birazdan ağlayacaktım o ise güldü "Amacımını belirlemedim çünkü kafamı karıştırdın ama seni evime götürüyorum Hana" Bu sefer ben güldüm. "Yani beni eve atıyorsun he"

Gülmedi bence komikti ama ellerimi havaya kaldırdım.             

"Tamam esprim komik değildi hatta çok ama çok saçmaydı pardon "Ay aynı Aheyeon'un esprileri gibi oldu vazgeçtim komik değildi. "Tamam nereye gidiyoruz evin uzak mı?"deyip kabullenmiş gibi yaptım."Aferin kız sana ev çok uzak değil yarım saattir. Beni takip et" arkasını dönünce kaçacaktım ki kolumu tuttu. Anla şunu Hana sen en sonunda bu adam tarafından kaçırılacaksın kaçmaya çalışma bu sefer gerçekten pes ediyorum beni kaçırabilirsin Jungkook. Onun gideceği yöne doğru yürümeye başladım. Bileğimi bırakmadı ben düz gidecekken o sola aniden dönünce göğüsüyle bakıştım.
 
Parmağımla göğsünün birine dokundum "Selam kaslı göğüsler şu beyninize bir şey söyleyin beni kaçırmayı kafasına koymasın"ayy ne saçma bir konuşmaydı."Sen içtin mi Hana?!"bencede içmiş olabilirdim. Onun konuşmasıyla bakışlarımı ona çevirip kafamı yukarı kaldırdım. 20.saniyede bunun çok saçma olduğunu fark ettiğimde bileğimi yavaşça çekip bir adım geri çıktım.

Arabaya bindik." Şimdi ben neden kaçırılıyorum onu bilebilir miyim? "Kafasınla onayladı"Benim babam ben 15 yaşındayken gözümün önünde öldürüldü düşün bakalım onu öldüren kim?" Nereden bileyim ben kim "Babam" diye salladım ama doğru olacağını bilmiyordum

"Bravo doğru bildin Hana" gerisini tahmin edebiliyordum." Sen de beni kaçırdın çünkü babam ölü ama benim suçum ne Jungkook "güldü ama neye?    " Babanı ben öldürdüm hemde 15 yaşında hıncımı alamadım biliyor musun onun için kaçırıyorum seni ama onun kızı sen olamazsın diye düşünüyorum olmamalısın senin suçundan babamın suçuyla aynı yani hiçbirşey " Hay seni ucube, embesil,otistik baba geleceğimi mahvettin be adam." Neden benim onun kızı olmamı istemezdin ?" Bunu söylesem mi, söylemesem mi diye düşündü." Boşver" al işte ne kadar zorlasamda söylemez diye düşündüğüm için kafamı cama koydum.

...😛

Tekrar merhaba

2. Bölümle beraber bu bölümüde yazdığım ve 1 ve 2. Bölüm arası uzun olduğu için iki ve üçü beraber atıyorum
Hana'yı da uyuttuğuma göre 

Bay size😘

Mafya Jungkook'un Hana'sıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin