Okul çıkışısiydi ve Colette müdürun odasına gelmişti ve tabii ki kizlar da Colette'i beklicekti.
Konuşma bittiğinde Colette odadan çıktı ve kızların yanına geldi yüzünde kayıtsız bir ifade vardı elini anlina koydu ve sonra bu kayıtsız ifadenin yerini ağlama aldı.
Emz:"O kadar mı kötü..."
Colette:"KENDIM BILE OKURKEN UTANDIGIM ŞEYLERI MUDUR ILE BERABER OKUDU KADIN! AYRICA 2 GUN UZAKLASTIRMA ALDIM BU KADAR KOTU"
Colette biraz durdu ve azıcık sakinleşti.
Colette:"B-bagirdigim için üzgünüm..."
Emz:"Sorun değil..."
Mandy:"DUR DUR DUR! UZAKLAŞTIRMA MI ALDIN?"
Colette:"Evet"
Mandy:"OHA ABARTMAMISLAR MI!"
Colette:"Şeyy..."
Emz:"Anladık Colette, neyse sıkma canını ya dunyanin sonu değil ya"
Colette:"Aileme ulasamadiklari için şükrediyorum, gerçi ulassalarda sklerine takmazlae muhtemelen hep iş derdindeler. Neyse iki gün yokum beyler(🤨) iyi bakın kendinize"
Piper:"Bu kadar hızlı toparlanmana hayran kaldım şahsen ben hep got korkusundan ağlardım"
***
Bagcilarkekosuyuzoglumbiz
Chester:Lan edgay Colette'i nie müdürun odasına çağırdı rampampampam
Edgar:Ben nereden biliyim AQ
Leon:Ben biliom ağla beta
Chester:sen nereden biliyon AQ
Leon:Nita söyledi
Chester:vayoc
Leon:suspic
Neyse bir şeyler yaziomus ondan hoca çağırmışChester:hee
Leon:2 gün uzaklastirma almış
Chester:NE-
Fang:Oha mk ne yazıo bu kız.
Edgar:Iki gün kafam dinlenicek diyosunuz yani?
Fang:sen de iyice kutuklestin AQ tamam sevmiyon
Edgar:kes👎🏿
***
Sabah olmuştu Edgar okula gelmişti falan, şahsen Edgar fazla mutluydu, yanında zırt pırt çizimlerini gösteren, konuşan, yerinde durmayan, derste uyudugunda sürekli uykusundan uyandıran biri yoktu çünkü.
Iki günün ardından Colette sınıfa yuzunde büyük bir gülümseme ile girdi yazdıklarını pam ve müdür dışına kimse görmediği için rahattı yaniii kizlar sınıfa söylemediyse?
Colette sırasına ilerledi ve kocaman bir gülümseme ile her zaman olduğu gibi Edgar'a selam verdi.
C:"Gunaydiiiiinnnnn"
E:"Aynen ondan"
Edgar geçirdiği okul saatlerinin (çünkü işte yine Colette'i görüyor🤧) huzurunu kaybettmesinin artısi olarak yine kayitsizdi sanki neden geldin der gibiydi. (Edgar ciddi ciddi Coletteten çok nefret ediyor ya😰 ben bunları nasıl yakinlastiricam)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|•Colette x Edgar•|
Ficção AdolescenteHer zaman class olan şey Colette yeni bir okula gelir ve mucizevi olaylar üzere bir şahsın yanıma oturur ve yine mucizevi olaylar üzerine aynı işte çalışır falan