☆Rozdział Pierwszy☆

4 1 1
                                    

Rozglądnęłam się po przestronnym pokoju. Nie była w domu swojego wujostwa od nawet dziesięciu minut, a już się w nim zakochałam.
Bo jak można się nie zakochać w drewnianym, otoczonym kwiatami i bluszczem?  I jeszcze z takimi widokami? Jak można się nie zakochać w czymś tak pięknym?

Z myśli o pięknie tego miejsca wyrwał mnie stukot obcasków. Westchnełam cicho po czym odwróciłam się z wymuszonym uśmiechem.
No tak, o niej nie można zapomnieć.
Szesnastoletnia, rozpuszczona dziewucha, zajmująca się tylko makijażem, stylem i chłopakami. No i przy tym jej kuzynka.

-Potrzebujesz czegoś? Jak nie to wypad, chce się rozpakować- mój chłodny ton rozniósł się po pokoju, a ja delektowała się jego nieco szorskim brzmieniem jak i skwaszona miną mojej kuzynki. Ta, po moich słowach, Zmierzyła mnie wzrokiem, zbierając swe idealne,czerwoniutnie usta w dziubek po czym wyszła.
No cóż,nieczego więcej nie można się była spodziewać po Mirabelli Scott.

Na szczęście mieszkanka tego domu szybko wyszła, a ja zaczełam przeglądać pokój, szukając miejsca gdzie mogę ułożyć swoje ubrania i inne rzeczy.

                             ***

Gdy  skończyłam, podeszła do toaletki, i zaczełam rozczesywać swoje długie, blond włosy. Gdy skończyłam, związałam je w luźnego koka.

Następnie zeszłam na dół, i weszłam do przestronnej kuchni. Czekało już na mnie tam wujostwo, kuzynka, no, i śniadanie, które składało się z pulchnych naleśników, sropu, nutelli, różnych konfitur oraz  ciepłej herbaty.

-Sarah,mam nadzieję że pokój cie sie podoba- powiedziała do mnie  ciotka miłym tomem, który wydawał mi się nieco wymuszony. 

Ja bez słowa pokiwałam głową,już mając buzie pełną naleśników które żułam powoli. Coż, do osób z Poprawną kulturą nie należałam.
Powoli przerzuwając jedzenia nie przejmowałam się zdziwnionym i obrzydznonym wzrokiem mojej kuzynki. Nie interesowało mnie to,niech ona jest kulturalna za nas dwoje.

                            ***

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 09 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Noc KupałyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz