SELAAAAAAMLAAAAAR elimde yb varken catur cutur harciyorum.
Oylar verildiyseeeee GO GİRLERİM🥺✊🏻
İYİ OKUMALAR💖
***
Taehyung 3 gündür kızgınlıktaydı..Jungkook başta anlamasa da ona hyung demesinin ne kadar etkili olduğunu fark etmişti. Bu içinde değişik hislere sebep olmuştu.
Taehyung kızgınlığa girdiğinden beri ortalıkta yoktu o gece jungkook taehyungun odasında uyumuştu. Tae ise karşı odadaki misafir odasında. Kapısı kitliydi omega içerde ne olduğunu bilmiyordu.
Taehyung noonaya jungkooka evde istediği gibi takılabileceğini söylemişti. Jungkook çocuk gibi sevinmişti buna çünkü çok sıkılmıştı tek başına o odada.
İkinci gün aldığı izinle bütün evi gezmişti. Bazı odalara taehyung kızabilir diye başta girmemişti ama sonra umursamamış tüm odalara girmişti. Resim atölyesi vardı küçükte olsa bu jungkooku çok heyecanlandırmıştı.
Belki bir gün orda resimler yaparım diye düşünmüştü. Sonra saçmalığını fark etmişti. Neden buraya bu kadar adapte olmuştu.
Üçüncü gün salonda oturup tüm gün bir sürü film izlemişti. Tabi mutfağıda yoklamıştı. Pek bir şey yoktu noonadan istemişti. Noona keyifle onaylamıştı. Jungkook ayıp olmasın diye az şeyler söylemişti.
Öyle söylese de 2 haftalık yiyecek vardı orda.. Ne olmuştu yani hah.
İki kutu muzlu sütü özellikle istemişti günde kutularca süt deviriyordu midesine.
Ve şimdi taehyungun kızgınlığının üçüncü günündeydi. Biraz sıkılmıştı. Fakat görüşmeleri mümkün değildi.
Jungkook kahvaltısını yaptıktan sonra salonda dün başladığı diziyi izliyordu etrafında abur cuburları vardı elbette. Ve taehyungun odasında bi peluş kaplan bulmuştu. Bunu taeyunga benzetttiği ilk an kıkırdamasını tutamamıştı.
Geceleri onunla uyur yanından eksiltmez olmuştu. İzin bile almamıştı ama pek de umrunda değildi. Sıkılıyordu burada.
Muzlu sütünü içerek diziye dalmıştı. Kapıdaki taehyungu bilmeden.
Tae kendini çekmekten yorulmuş omegayı istiyordu ama bunu elbette ona söyleyemezdi. Soğuk bir duştan sonra biraz sakinleştiğini düşünüp üç gündür görmeediği omegayı görmek için can atıyordu şimdi.
Salondaki görüntüsüne bakınca gülümsemeden edemedi. Odasındaki herkesin ona benzediğini söylediği kaplan peluşu kucağında, bi elinde muzlu süt -ki bu taehyunga çok tatlı gelmişti- Ve önündeki abur cuburlarla çok tatlıydı.
Bunları nerden almıştı bilmiyordu. Noonadan istemişti belli ki. İçine girdiği örtüden çıplak bacaklarını görmesiyle yutkundu alfa. Bu hava da şort mu giyiyordu tanrım. Oysa ev çok sıcaktı.
Şortu yukarı kaymıştı ve incecik beli belli oluyordu. Taehyung çıplak süt beyazı bacaklarına ve belini izlemekle hata etmiş göz bebekleri koyulaşmış. Av aramaya çıkmış kaplan gibiydi. Jungkooku izlerken birden jungkookun ona dönmesiyle gözlerinin daha da koyulaştığını hissetmişti.
jungkook bacaklarının açık olduğunun farkında bile değildi ki.
"o taehyungie çıkmışsın."
Taehyung duyduğu şey ile gözleri kırmızıya dönmüştü. Jungkook fark edince yutkunmadan edemedi. Ne demişti ki..
Taehyung bir şey demeden son kez gözlerini iştah arttıran bacaklara yönlendirip kapıdan geri çekilip merdivenlerden çıkmıştı. Gözden kaybolunca koşarak banyoda bulmuştu yine kendini.. koca alfa kendini çekmeye gidiyordu. Elbette jungkooktan önce başkalarıyla birlikte olmuştu ama omegaya ihanet ederdi işte. Öyle düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can I Call You Hyung?
FanficŞirinliğiyle Alfa Kim Taehyungu deli eden minik omega jeon.. "Ses versene hyungiiiie." Küçük işaret parmaklarıyla alfa Kim'in yanaklarıyla oynuyordu.. "Bucu bucu bucu.."