البارت الثالث

10 0 0
                                    

おはようみなさん(صباح الخير يا أصدقاء)💗💖♥️🫶💞❣️💗💖🫶❣️👋💝❤️😘❤️😘💘😻💓💓💗💖♥️🫶💞💞❣️💝❤️

أتمنى تعجبكم الرواية

#حب_منذ_الطفولة
#عامر_هيا

نكمل ............

أحمد بتنهيدة حارة : هقولك .... هيا بتكون .... هيا بتكون بنت صديق لينا .

رنا بحزن : بنت صديق ليكم .

أحمد بهدوء : أيوة .... بعد موت هيا بنت عمك عثمان إحنا سافرنا أمريكا و هناك قابلنا الأستاذ كرم .... بعد مدة من معرفتنا بيه عزمنا عنده على الغدا و عرفنا على عائلته لما روحنا شوفنا بنته و اللي فرحنا إنها كانت شبه هيا .... عمك و خالتك إتعلقو بيها جدا بقينا كل فترة نسافر عشان نشوفها بس ....

رنا بحزن : بس إيه يا جدو .

أحمد بهدوء لا يمتلك منه شيئا : بس من سنتين كانوا ماشيين بالعربية في الطريق بس عملوا حادثة شديدة و الأستاذ كرم و مراته ماتوا و هي في ناس طلعتها من العربية و نقلوها المستشفى .... لما عرفنا سافرنا فورا في أول طيارة و أول ما وصلنا المستشفى قالولنا إن أبوها و أمها ماتوا و هي ....

نور بفضول : و هي إيه يا جدو .

أحمد بحزن دفين : و هي دخلت في غيبوبة لمدة سنة .

هويدة بحزن : مسكينة أكيد عانت كتير بعد ما فاقت لما عرفت إن أهلها إتوفوا .

أحمد بنفي : لا .... هي عندها فقدان ذاكرة .... الحادث دا كان صعب جدا و إتصابت إصابات شديد و من الآثار بتاعتها اللي قالها الدكتور إنها مشلولة شلل مؤقت و هتحتاج علاج طبيعي عشان ترجع تتحرك من تاني غير عضمها اللي كان نصه مكسور .... فقدان ذاكرة حاد و دا بسسب ضربة خدتها على راسها .... حالة نفسية مطربة و دا سبب عدم النطق .... و إنتي بكل جبروت يا ست رنا جيتي زلتيها عشان مش بتتكلم .

رنا بدموع و بكاء : أنا والله ما قصدي يا جدو والله ما أقصد أزعلها لو كنت أعرف ماكنتش كلمتها بالطريقة دي والله .

أحمد بهدوء : الكلام مش هينفعك دي دماغها ناشفة مش هتساحمك بسهولة .... الوقت إتأخر روحوا إرتاحوا اليوم كان طويل .

غادر الجميع و ذهب كل واحد إلى جناحه

جناح عامر مكون من الغرفة الخاصة به و غرفة للملابس و غرفة للتدريب تحتوي على آلات رياضية كاملة  و مكتب خاص به و مكتبة تحتوي على العديد من الكتب و غرفة جلوس صغيرة و هو أكبر جناح في القصر كله

غرفة عامر 👇

غرفة عامر 👇

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Oct 14 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

حب منذ الطفولة حيث تعيش القصص. اكتشف الآن