Ağağağğağağağağağağq
Öncelikle hg.
Şimdi şöyle ki: bazılarınızın hala haberi yok biliyorum ama BEN AŞIK OLDUM ARKADAŞLAR. (şaka değil.)
2 günde nasıl oldum inanın ben de bilmiyorum ve çocukla daha konuşmadım bile ama o kadar heyecanlıyım ki... Yemin ederim adını görünce bile kalbim çarpıyor.
Her şey çok hızlı oldu sanki, valla ben de bir şey anlamadım ama bir anda alev alev yanarken buldum kendimi.
Şimdi kısaca bahsedeyim sonra sslere geçicem.
Höhmmm.. Bismillah. Yani panoda anlattım aslında bu yüzden fazla uzatmak istemiyorum ama geçen gün ben bir kızla tanıştım(süslü). Ve "aşık oldum" dediğim çocukta bu kızın abisi. Adı Metehan, ve beni ilk kalbimden vuran şey de bu oldu zaten. Hatırlarsanız panoda hep "oğlum olursa adını metehan koyucam" diyordum.. Heh işte, o iş iptal galiba. Çünkü kocam olacak metehan NİAUAHAHAHHWS.
Biliyorum genel olarak gevşek biriyim ama bu tür aşk konularında şaka yapmam. Ve ben böyle her gördüğüme düşüp devrilen biri de değilim (malaka aliye gibi) ama bu çocuk var ya.. OOOFFF bitiriyor beni..
Dediğim gibi metehanın kardeşiyle tanıştık işte, kız benden küçük, 13 yaşlarında bir şey fakkkat ben kıza yapıştım biraz lqsklwkskw. Kızın adını vermicem her şeyi bu kadar rahat konusmamak için, bu nedenle "süslü" diye bahsedicem. Unutmayın: süslü, metehanın kardeşi.
Metehana gelecek olursak kendisi 21 yaşında bir beyefendi 😊 Şu anda askerde, Mayısta gitmiş sanırım. Yani kasım gibi falan döneermiş. Boyu 186ymış paşamın, bir de koyu beşiktaşlıymış. Dün süslüyle instadan konuşup kızı biraz darlayıp abisiyle ilgili ne var ne yoksa anlattırdığım için bunları biliyorum oqksşqksğqkz
Ayrıca süslü bana abisiyle olan bazı konuşmalarını ve abisiyle olan fotolarını da gösterdi. Ve hem konusmalarında hem de fotilerde (utandım aq) O KADAR TATTLIII Kİİİ
ÖLÜYORUM ARKADAŞLARRRĞĞ
Tabi ben bu süslünün peşini bırakmadım konuşmaya devamke. Bugün yine yazdım kıza. Şimdi sizw de konusmalarıöızı göstericem, merak ederseniz eğer okuyunn nşuauahaah6
(o kadar mal gibi anlattım ki olayları AMA UMURSAMAYIN AMK KAFAM YWRİNDE DEĞİL.)
O ZİMAN BASLAYALIM.
Sohbet baslatma tamamdir..