* Yazma isteğimi keşfettiğim zaman henüz on iki, on üç yaşlarındaydım. Bu konudaki hevesimi ve yeteneğimi gören Türkçe öğretmenim Caner'e ve lise yıllarımda arkamda duran, güzel işler başardığımız başka bir öğretmenim Sibel Hanıma teşekkürlerimi sunuyorum. Öncelikle şiirler yazarak başladım bu serüvene. Ardından kompozisyonlar, kısa kısa ve derin anlam ifade eden sözler, mektuplar...
* Sıra bir hikaye, bir kitap yazmaya gelince acabalarım oldu. Acaba nasıl olur ?Acaba yazabilir miyim? Cümleler tam olarak aklımdakini yansıtabilir mi, hakkını vererek yapabilir miyim diye. Ve sonunda vardığım karar o gün aklıma düşen ilk kelimeleri sayfaya dökmek oldu. Çok eskiden, daha çocukluk yıllarımda kafamda büyüyen bu hikaye kalemimin de gelişmesiyle açığa çıkmak istedi. Ben de en güzel şekilde yazıya dökmek ve sizinle paylaşmak istedim.
* Bu kitabı okumak ,keyifli vakit geçirmek için gelen dostlarımdan isteğim şudur: Burası farklı bir dünya. Dolayısıyla bundan önce okuduğunuz ve ilerde okuyacağınız kitaplarla ,yazarlarla bu kitabı ve şahsiyetimi ilişkilendirmemenizi isterim. Karakterlerim benim hayal dünyamda yaratılmış ve olaylar yine şahsım tarafından kurgulanmıştır. Sizlerden ricam doğal olarak onları başka karakterlerle karşılaştırmamanızdır. O yüzden yorumlarda başka kitap, yazar, kitap karakteri, benzetme, olaylar görmek istemiyorum. Bu beni keza diğer yazarları da çok üzer. Bunun dışında bölüme bırakılan yorumlarda başka kitap tanıtan yorumları hiç de hoş karşılamam, söyleyeyim. Ayrı yeten o yorumların kaldırılacağını da belirteyim.
* Evet. Şimdi odak noktanızın sadece bu kitap olmasını istiyorum. Kurgumuz asker kurgusudur. Bu hususu belirteyim ve burada kocaman bir aile oluşturmak, sıcak bir ortam yaratmak, hayatın zorluklarından ve koşuşturmacasından bir nebze de olsa sıyrılıp güzel vakit geçirmek temel amacım.
* Tanıtım için hoş geldiniz Kalbe Operasyon okurları. Yazarınız size keyifli okumalar diler :)
* 09.07.2024 - 21.00 📌🪶
TANITIM
(Gökçe’nin Anlatımıyla)
Ellerin titrerken birden bire, gözlerin karanlığın binlerce katmanında ararken ışığı, bazen de karanlıkta kalman gereklidir, özlemen gereklidir aydınlığı.
Benim aydınlık umutlarıma gem vuran, tatlı heyecanımı söndüren, yaşadığı değişimle içimdeki ihtilali başlatan o adamdı. Babamın katilinin oğlu. Çevremdeki baskılar nedeniyle sustuğum ancak sustukça ismini haykırdığım adam. Namı diğer Kestane. Hayranlık beslediğim, kalbimin derinliklerinde kendime bile itiraf edemediğim Kestaneydi o.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Operasyon
Боевик"Güneş yağmur yağmadıkça çıkaramazdı gökkuşağını. Tamamlanamazdı gökyüzü .Ve aşk bir kalbe düşmedikçe sevda nedir bilmezdi kalp. Bizim gibilerin sevdası da vatan aşkı kalbe düşünce yanmaya başladı. Ya da hayal ettiği aşkı vatanda bulunca... " #asker...