Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻F: ben ortaokulda bir çocuktan hoşlanıyordum birazcık sivilceli Ergen olabilir ama çok tatlı bir çocuktu. Her zaman yanında çekik gözlü ama bir o kadar da tatlı bir çocuk yanında dolaşıyordu ben onu hep sevgilisi sanıyordum ama meğersem çok yakın arkadaşıymış. Ben o zamanlar ona sevgililik teklif etmeyi çok istiyordum ama yanındaki o şahıstan dolayı edemiyorum. Arkadaşı olduğunu öğrendiğim gün o teklif edecektim ama maalesef ki okuldan ayrıldı. Çok üzülmüştüm ama artık üzülmüyorum onun yerine sen varsın seni çok seviyorum sakın bana küsme darılma sadece bu küçük bir anı bunu bil. İşte olay bu. Ama sen nereden biliyorsun yoksa sakın aklımdan geçirdiğimi yaptım deme günlüğümü mü aldın?
H: yani şey birazcık okumuş olabilirim.
F: hyunjinnnnn hepsini okumuşsun.
H: Felix sana bir itirafta bulunmak istiyorum.
F: evet hyunjinim dinliyorum ve sana çok dargınım.
H: o hoşlandığın bahsettiğin sivilceli Ergen bendim ama bu tabirden pek hoşlanmadım. Eğer seninle daha önceden karşılaşmış olsaydık çok daha güzel olurdu yavrum.
F: ne ne neeeeeeee......
Sen herhalde benim kalbimi indireceksin her gün farklı bir itirafla geliyorsun artık bu sevgi değil kaderin bizi buluşturması kaderimizin bağlanma vakti geldiğini anlatıyor hyunjin.H: evet bu yüzden sana evlilik teklifi ediyorum.
F: hyun-jinnnnn (つ≧▽≦)つ
H: heyyy ağlama ama lütfen.
F: seni gerçekten çok seviyorum.
H: bendeeeee ...
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Yazarın ağzından 🐾
Bu bu çiftimiz daha küçükken kaderleri birbirlerine bağlanmıştı. Ama ne yazık ki ne kendileri biliyordu ne de kaderini yapacağız sürprizlerden haberleri vardı. Bu çiftimiz yaklaşık 5-6 ay sonra kendilerine bir söz vererek Dünya evine girdiler. Artık sanırım tamamen Kader birbirlerine bağlamis ve asla ayrılmak istemiyordu. Ama kaderin farklı planları vardı. Bu çiftimiz iş hayatına adım atmaya başladı. Felix her gün evinden sevdiği adamı uğurlama öpücüğü ile uğurluyor ve en son kendisi evden çıkıyordu bu rutin haline binmiş bir şekilde devam etti. Tabii ki bizim çiftimiz için kader'in sürprizleri biter mi bitmez. İş yerlerinde tanıştıkları arkadaşları çevresi herkes onları çok seviyordu çünkü Kader onlardan 4 almış ise yerine daha çok sevgi dolu insan ve onların yerini tutmasa da tutturmaya çalışan insanlar koymuştu.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Felix'in ağzından 🐥
Sabah gözüme güneş ışığı vuruyordu. Saate baktım ve olamaz.....
F: hyunjin kalk uyuya kaldık hyunjin kalk yaaa kalk öküz..
H: yavrum bugün günlerden ne acaba?
F: paza- aaaaaa yatmaya devam et unuttum pardon hayatım yavrummmmm benimm seni yerim.
H: bende seni şimdi yiyebilirim.
F: hayır yaaa ama yat uyu sen öğğhhğ.
H: felixx!!!!! Ne oluyor yaaaaa.
F: bilmiyorum öğğhhhh
Hemen lavaboya kostüm midem aşırı bulaniyirdu. Tanrım umarım düşündüğüm şey olsun umarım düşündüğüm şey olsun umarımmmmmmmm........
Hyunjin hemen yanıma geldi sanırım çok korkmuştu.
F: ben de hiçbir şey yok sanırım açlıktan midem bulandı bir de dünkü yediğim ramenden dolayı. Endişelenme bana hiçbir şey olmaz bunu biliyorsun o zamana kadar bu zeka ile yaşadığıma göre haydi haydi bir şey olmaz.
H: hahaha yavrum ne bilim bir anda kusma ses çıkarttın ve lavaboya geldin sence endişelenmemek elde mi?
F: tmm yaaa uzatma . Zaten bugün arkadaşlar geliyor. O yüzden şimdi ne yapıyoruz güzelce kalkıyoruz akşam yemeği için hazırlıklara başlıyoruz
H: tmm yavrum tmm öyle olsun ama tekrar olursa dinlemem hastaneye gideriz söz ver bana.
F: söz dağ ayım benim söz.
H: hmmm hmm şimdi oldu bende ne zaman soyliyeceksin diye bekliyordum.
F: hahaha hadi hadi....
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Akşam olmuştu midem aşırı derecede bulanıyordu galiba tekrar kusmak üzereyim ama ona belli edemezdim o yüzden gizli gizli banyoya gidiyor sessiz sessiz kusmaya çalışıyordum bazen de fıskiyeyi açıyor saçımı yıkayıp çıkıyordum çünkü onun anlamasını istemiyordum benim için endişelenince kendi kendime çok kötü hissediyorum.
Akşam olmuştu. Jeongin, Niki ,yeonjun, suga, tae, junkook, yeji,lia,nayeon,yuqi
gelmişti. Ben sofrayı kurarken onlar da bana yardım ediyordu. Yeji yanıma geldi ve bana iyi olup olmadığımı sordu onları endişelendirmemek amacında iyi olduğumu söyleyip tekrar sofrayı kurmaya devam etmesini söyledim.Yemek yemeye başlamıştık yemeklerin kokusu öyle ağır öyle iğrenç geliyordu ki hiç iştahım yoktu tam o sırada yine kusma hissi gelmişti kendi kendimi tutmaya çalışırken daha beter olmuştum hemen banyoya koştum ve kusmaya başladım bana ne oluyordu bilmiyordum.
Hyunjinin ağzından 🥟
Felix sabahtan beri garip davranıyordu her dakika banyoya gidiyor ya saçını yıkıyor ya da işimi hallettim deyip çıkıyordum. Ama Felix asla banyoyu kullanmazdı bunu adım gibi eminim. Ona bir şeyler olmasından endişe ediyordum çünkü yemek yaparken bile tiksinerek bakıyordu normalde yemek yaparken aşkla iştahla bakardı. Akşam olmuştu arkadaşlarımız gelmişti. Dakikada bir yeji felix'in yanına gidip bir şeyler mırıldanıyor ve geri dönüyordu Felix zorla gülümsüyordu.
Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻
✨✨✨✨✨✨🐥🥟✨✨✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix Fici
Vampiro"Merhaba küçük melek sadece seninle küçük bir oyun oynamak istiyorum o yüzden benimle oynar mısın ? Mini fic ✨✨