• • 𝕄𝕪 ℂ𝕙𝕚𝕝𝕕 • •
•
•
Onaltı
•
•
Sınır: 15 oy ve yorum (Dolsun diye boş yorum atmayın hevesim kırılıyor :D)
Nobara'nın kollarında tutulurken, en sevimli kıyafeti bulabilmek için dükkanları gezerek yürüyordu. Üç erkek ise sessizce, Nobara'ya başka bir şey söylemeden onu takip ediyorlardı. Gojo, seni tutmasına izin verilmediği için sinirliydi; çünkü esmer kız seni ona vermeyi reddetmişti. Gojo, seni yeni tanımasına rağmen, neden seni bırakmak istemediğini ya da gözünden ayırmak istemediğini bilmiyordu. Neden Sukuna gibi hissettiğini anlamasa da, senin onunla kalman için her şeyi yapmaya hazırdı. Belki de seni Sukuna ile tanıştırmamalıydı. Onun yerine geçip, senin isteyebileceğin en iyi baba olabilirdi.
Evet, belki de böyle yapmalıydı.Nobara'nın güzel elbiselere bakıp, en çok beğendiklerini işaret ederken ne kadar heyecanlı olduğunu gördü. Sen ise sadece başını sallayıp gülümsüyordun.
Sonunda, öğrenciler görevlerini yerine getirmek için ayrılmak zorunda kaldılar ve seni Satoru ile yalnız bıraktılar. Uzun boylu, beyaz saçlı öğretmen, bir elinde Nobara'nın sana aldığı kıyafetlerle dolu birkaç poşet tutarken, diğer eliyle de senin elini tutuyordu. Sana gülümseyerek baktı, "Parkta oynamak ister misin, Y/N?" diye sordu, dikkatini çekerek. Geniş ve sevimli E/C gözlerinle ona baktın, "Olur mu?" diye şaşkınlıkla sordun.
"Tabii ki olur!" Seni tek koluyla kaldırarak kucağına aldı, "Gel küçük Y/N! Hadi eğlenelim!" diye bağırdı, seni güldürüp kollarını havaya kaldırmanı sağladı.
━━━━━━ʕ•㉨•ʔ━━━━━━
MİNİ ZAMAN ATLAMASI:-
"Daha yüksek! Daha yüksek, Gojo-san!"
"Peki!"Gojo salıncağı biraz daha yükseğe itince kahkahalarla güldün, düşecek kadar yüksek değil tabii. Oldukça mutlu olmuştun ve bu Gojo'nun kalbini ısıttı. Ancak, Gojo hiçbir çocuğun sana yaklaşmasına izin vermedi ve açıkçası sen de bunu pek umursamadın. Zaten hiç arkadaşın yoktu, bu yüzden ne fark ederdi ki?
"Vay be! Bu çok eğlenceli!" diye bağırdın, Gojo salıncağı itmeye devam ederken gülerek. Onun yüzündeki gülümseme senin mutlu ifadeni izlerken hiç kaybolmadı, "Sanırım artık Sukuna'nın onu neden herkesten uzak tuttuğunu anlıyorum; o çok değerli ve narin." diye düşündü ve salıncağı itmeye son verdi. Seni birkaç dakika daha oynaman için bıraktıktan sonra kaldırıp yere koydu, "Başka nerede oynamak istersin?" diye sordu, başını nazikçe okşayarak. Etrafındaki oyun alanına göz attın ve kaydırağı işaret ettin, "Orada oynamak istiyorum!" dedin, heyecanla zıplayarak.
Gözleri bağlı adam başını salladı, "Tamam, oraya gidebilirsin ve yorulduğunda beni orada bulabilirsin." dedi, kaydırağın çok uzağında olmayan bir bankı işaret ederek. Başını salladın ve kaydırağa doğru koşarken, Gojo banka doğru biraz dinlenmek için yürüdü.
━━━━━━ʕ•㉨•ʔ━━━━━━
Akşam geldiğinde yorgunluktan bitap düşmüştün. O kadar çok oynamıştın ki, tamamen tükenmiştin. Gojo seni evine götürdü ve yatağına yatırdı. Şu anlık, odan hazır olana kadar onun odasını paylaşman gerekiyordu.
Seni yatağa yatırdıktan sonra alnına küçük bir öpücük kondurdu, "İyi geceler, tatlım. Güzel rüyalar gör." diye mırıldandıktan sonra odadan çıktı, koridorun ışığının odayı hafifçe aydınlatması için kapıyı biraz aralık bıraktı. Oturma odasına gitti ve kendini kanepeye bırakmak üzereyken bir tıklama huzurunu böldü. Satoru homurdandı ve söylenerek kapıya doğru yürümeye başladı.
Kapıyı açtığında, öğretmen çok stresli görünen Yuji ile karşılaştı, "Gojo sensei, Sukuna susmuyor ve bana Y/N'ye gitmemi söyledi." dedi, etrafında kasvetli bir aura vardı. Gojo sadece gülümsedi ve Yuji'nin bileğini tutarak onu dışarı çekip evden uzaklaştırmaya başladı, "Nereye gidiyoruz? Ne oluyor?" diye sordu pembe saçlı çocuk, öğretmeninin davranışlarından dolayı kafası karışmış halde.
"Sukuna'nın neden Y/N'yi bu kadar görmek istediğini biliyor musun?"
"...Aslında bilmiyorum."
Gojo gülerek işaret parmağını kaldırdı, "Çünkü Y/N onun kızı." Gojo yanıt verdiğinde, Yuji yüksek sesle şaşkın bir nefes aldı, "EHH?! Kızı mı?"
"İnanılmaz, değil mi? Bu tatlı ve sevimli küçük çocuk, öldürücü ve korkulan yaratık Sukuna'nın kızı."
Yuji, bu yeni bilgiler karşısında nutku tutulmuş haldeydi, Gojo ise açıklamasına devam etti, "Y/N yarı lanetli, yarı insan. Atam onu mühürledi ve Sukuna geri döndüğünde çocuğunun mühürünün de kaldırılacağını belirtti."
Gojo sözlerini bitirdi ve Yuji aldığı bilgileri işlemeye başladı. "Bu yüzden bana alışveriş merkezinde tanıdık geldiğimi söyledi." dedi, öğretmeninden bir mırıltı duydu.
"Muhtemelen çünkü Sukuna'ya biraz benziyorsun. Ayrıca Y/N de biraz sana benziyor."
"Bu tuhaf bir his."
Yürüyüş birkaç dakika daha sürdü ve sessiz mahalleden uzakta boş bir alana geldiler. Yuji etrafına baktı, sonra öğretmenine döndü, "Gojo sensei, burada ne yapıyoruz?" diye sordu kaşlarını kaldırarak. Gojo ellerini ceplerine koyup sırıttı, "Sukuna'yı serbest bırakmanı istiyorum, Yuji-kun." diye talep etti, Yuji hem şaşkın hem de kafası karışmış halde ona baktı.
"E-Emin misiniz?"
"Evet, şimdi kontrolü ona bırak. Onunla konuşmak istiyorum."Yuji bir an tereddüt etti, ama sonunda başını salladı ve Sukuna'nın bedeninin kontrolünü ele geçirmesine izin verdi. Başı öne düştü ve yüzünü süsleyen dövmeler belirdi. Çok geçmeden Sukuna, Yuji'nin bedeninin kontrolünü ele geçirdi ve yüzündeki pembe saçları geri çekti. Gojo gülümseyip tek bir el salladı, "Yo, nasılsın?" dedi, büyücü lanetlerin kralından hiç korkmadan.
Sukuna dişlerini sıkarak homurdandı, "Çocuğumu geri ver, pis büyücü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐌𝐲 𝐂𝐡𝐢𝐥𝐝ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ
FanfictionLanetler Kralı, kendisi ile senin aranda olan uzun süreden sonra seni birdaha bırakmayacak. O senin baban ve seni kolay kolay bırakacağını sanıyorsan, yanılıyorsun. ೃ⁀➷Yandere Baba Sukuna x Okuyucu Kız. ೃ⁀➷Kitapta ensest bulunmamaktadır. [Kitabın As...