0.1

2.6K 83 137
                                    

05***: Ya bir şey soracağım sence tembel hayvan ve koala yarışsa kim kazanır?

Cengiz: Ne?

05***: Gayet ciddi soruyorum, sence hangisi alır?

Cengiz: Ne bileyim ben?

Cengiz: Saat gecenin üçü, aklına bu mu takıldı? Kimsin?

05***: Of evet merak edemez miyim? Ne yani sen gece kafanı yastığa koyduğunda böyle şeyler düşünmüyor musun?

Cengiz: Açıkçası hayır.

Cengiz: Karakolda yorulduğum için eve gelir gelmez direkt uyuyorum.

05***: Doğru haklısın. Peki şimdi neden uyanıksın?

Cengiz: Moralim bozuk uyku tutmadı.

05***: Hihh niyee ne oldu ki?

Cengiz: Daha kim olduğunu bile bilmiyorum, neden özelimi paylaşayım.

05***: *Sonsuz göz devirme emojisi*

Cengiz: Kim olduğunu söyleyecek misin, yoksa merkezden kim olduğuna mı baktırayım?

05***: YAAAA OKUDUĞUM KİTAPLARDA BÖYLE OLMUYORDU.

05***: OĞLAN KIZIN KİM OLDUĞUNU ANLAMAYA ÇALIŞIYORDU. EKŞINLI OLUYORDU.

05***: SEN NİYE BÖYLESİN?

Cengiz: NEDEN BAĞIRIYORSUN?

05***: Bana sesini yükseltme ayıp. Cık cık cık cık hiç yakışmıyor, koskoca komiser küçük bir kıza bağırıyor.

Cengiz: Ne? Kaç yaşındasın sen? Benim başımı belaya mı sokacaksın? Pedofili sapık mı olacağım bu yaşımda, anasını satayım.

05***: Drama quenlik seviyen şaka mı skkskskskksks 25 yaşındayım sana göre küçük kalıyorum ondan öyle dedim.

Cengiz: Buna da şükür 🤲🏻

05***: Üf yaşlı ya sjjsjsjejjsjd sen şimdi cuma mesajı da atarsın.

Cengiz: Tövbe estağfurullah. Sabır dileniyorum gece gece, kızım bela mısın? Söyle kim olduğunu, merkezi arayacağım yoksa. Ya da şikayet mi etsem?

05***: Beyza ben yaaaa 🥺🤧

05***: Demir Başkomiserin kızı olan.

Cengiz: Beyza bacım?

Ay yine bennn elimde o kadar kurgu var onları bitirmeden bunu yayımlıyorum gece gece yapmazsam olmazdı🤧

Emin olun nasıl devam edeceğim, nasıl olayları ilerleteceğim hakkında en ufak bir fikrim yok tamamıyla doğaçlama ilerleyecek. Texting olacağı için her gün bölüm atmaya çalışacağım yavrularım, sizleri seviyorumm muahhhh 💞 💕

meslemervaa

BAŞKOMİSERİN KIZI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin