Beyza: Estağfurullah, tövbe estağfurullah. Ya BEN SENİN BACIN DİĞİLİM CINIM.
Cengiz: Başkomiserimin bir ihtiyacı ya da senin bir ihtiyacın var bacım?
Beyza: Yok biraderr sağolasın.
Cengiz: Bir şey yapmadım ama önemli değil bacım.
Beyza: Bacını kitap karakterleri kovalasın emi.
Cengiz: Kitap karakterleri? Onlar kim sıkıntı mı yaratıyorlar sana? Söyle ona göre hareket edeyim bacım?
Beyza:
Beyza: Ay Cengiz. Ayhh Cengiz. Bana bacım dersen bozuşuruz. Tamam mı?
Cengiz: Bilemedim ki şimdi uygun olmaz.
Beyza: Olur olurrrr. Ayrıca aramızda sadece beş yaş var. O kadar abartmaya gerek yok.
Cengiz: Tamam, yani bundan sonra sana bacım demem, Beyza.
Beyza: He şükür, hamd lqkxkwkdjksks
Cengiz: Sen niye yazdın bu saatte?
Beyza: Sorumun cevabını merak etmiştim?
Beyza: Bir daha soruyorum, tembel hayvan ve koala yarışsa kim kazanır?
Cengiz yazıyor...
Cengiz çevrim içi...
Cengiz yazıyor...
Cengiz: Bilemedim ki. Bence koala alır gibime geldi.
Beyza: Ayy aynı şeyi düşünmüşüzz bana da koala alır gibi geldiii.
Beyza: Evet ben sorumu sordum cevabımı aldım, senin neden canın sıkkın?
Cengiz: Önemli bir mevzu değil. Kafana takma.
Beyza: Önemli olup olmadığını sormadım. Öğrenmek istiyorum, bu saate kadar uyutmamışsa vardır bir şeyler.
Cengiz yazıyor...
Cengiz çevrim içi...
Cengiz: Annemle tartıştık. Sürekli yaşın geldi deyip bana kız gösteriyor. Ben sevdiğim bir kadınla evlenmek istiyorum.
Cengiz: Onun gösterdiği kızla evlenirsem hem onun hem de kendi hayatımı zehir etmiş olacağım. Ama bunu ona anlatamıyorum.
Beyza: Sevdiğin biri var mı peki?
Cengiz: Neredee. Kimse yok hayatımda. Sanırım çapkın olmadığım için kimse yaklaşmıyor.
Beyza: Nasıl ya ne alakası var ki?
Cengiz: Arkadaş ortamında bunun makarası döndü, ondan öyle dedim. Çapkın erkekler kızların daha çok hoşuna gidiyormuş, öyle dediler. Bende öyle olmazsam hiçbir zaman doğru kişiyi bulamazmışım.
Cengiz: Ne yani her önüme gelene, şerefsiz puştlar gibi (küfür ettim çok afedersin) mavi boncuk mu dağıtayım?
Beyza: Ya sen niye bu kadar şapşiksin, yanaklarını ısırasım geldi (Gönderilmedi.)
Beyza: Aaa arkadaşların şaka mı? Bak kesinlikle öyle bir şey yok, aksine kızlar sadık erkeklerden hoşlanır.
Cengiz: Sen çapkın erkek sevmez misin?
Beyza: Asla.
Cengiz: Tamam olmayayım bari.
Cengiz: Yani öyle biri değilim, yanlış anlama. Sadece onları dinlemeyeyim anlamında söyledim.
Beyza: Sen bu kadar tatlı mıydın yaaaa (Gönderilmedi.)
Beyza: Ay açıklama yapmana gerek yok. Ayrıca anne konusunda aynı kaderi paylaşıyoruz 🤧🤧
Cengiz: Anneler her zaman aynıdır qpskkwksjwkjdjwkd
Beyza: Demiii bak mesela benim annem diyor ki; yok şunun kızı doğurmuş, yok şunun kızı ikinciye hamile, yok senin hayatında birisi yok bilmem kimin kızı evleniyorr.
Beyza: Ne yani karşıma adam gibi adam çıktı da ben mi kaçırdım.
Cengiz: Çıkmadı mı?
Beyza: Bilmem çıktı mı?
Cengiz çevrim içi...
Cengiz çevrim dışı...
Cengiz çevrim içi...
Cengiz yazıyor...
Cengiz: Hayat belli olmaz.
Beyza: FARKINDA MISIN EVLİLİK TEKLİFİ ETTİN??? (Gönderilmedi.)
Beyza: Öyle. Diyeceğim o ki boşuna sıkma canını.
Cengiz: Eyvallah.
Cengiz: Teşekkür ederim yani. Öyle deyince biraz kaba gibi oldu.
Beyza: Mahalle abisi komiserin içinden ponçik biri çıktı iyi mi? (Gönderilmedi.)
Beyza: Ne demek rica ederim. Her zaman anlatabilirsin...
Cengiz çevrim içi...
Cengiz yazıyor...
Cengiz: O hâlde iyi geceler.
Beyza: İyi gecelerrr
✨
Cengiz benim ponçik kekimm🤧 ilk kurguladığımda mahalle abisi olacaktı ksksksk ama böylesi çok hoşuma gitti. Benim evlatlarım kibar olmak zorunda:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKOMİSERİN KIZI | Texting
Ficção Geral05***: Ya bir şey soracağım sence tembel hayvan ve koala yarışsa kim kazanır? Cengiz: Ne? 05***: Gayet ciddi soruyorum, sence hangisi alır? Cengiz: Ne bileyim ben? Cengiz: Saat gecenin üçü, aklına bu mu takıldı? Kimsin? 05***: Of evet merak edemez...