Soft sukuna Ryomen
Short oneshot
Yüksek bir mırıltı sesiyle uyandın ve arkanı döndüğünde kedinin erkek arkadaşın Sukuna'ya sarıldığını gördün.
Sukuna üstsüz bir şekilde yan yatıyor ve hâlâ uyuyordu. Battaniye kalçalarına kadar inmiş; kaslı kolları ve belirgin karın kasları ortaya çıkmıştı. Kedin o güçlü dövmeli kollarda rahatladı ve Sukuna'nın çıplak göğsüne mutlu bir şekilde sarıldı.
Gülümsedin ve fotoğraf çekmek için hemen komodininden telefonunu aldın. Sukuna'yı böyle görmeyi seviyorsun. Yatağında onun savunmasız ve yumuşak olduğu o gizli anlar. Kıpırdamaya başladığında midende kelebekler uçuşmaya başladı
Sukuna yavaşça gözlerini açtı, bakışları anında sizi buldu.
Ona sevgiyle gülümsedin ve fısıldadın.
"Hey, bebeğim."
Sukuna'nın sesi sana cevap verdiğinde normalden daha da alçak geliyor, uykudan dolayı biraz hırıltılı. Aynı zamanda seksi ve sevimli.
"Hımm prenses. Ne yapıyorsun?"
Gülümsemen büyüyor ve bir fotoğraf daha çekiyorsun
"Yeni bir kilit ekranına ihtiyacım var, o yüzden kameraya gülümse, tamam mı bebeğim?"
Sukuna hafifçe ofladı ama doğrudan kamerana baktığında gözleri bir kedi gibi sıcak oldu. Büyük eliyle dikkatli bir şekilde kedinin küçük kafasını tuttu ve mırıltısı daha da yükselirken kulaklarının arkasını kaşıdı.
Sukuna'nın dövmeli yüzüne tembel, uykulu bir gülümseme yayıldı ve kalbin hızla çarptı. O yumuşak, uykulu gülümsemesiyle çok güzel görünüyordu, güzel kestane rengi gözleri hâlâ uykudan dolayı ağırlaşmış ve pastel pembe saçları dağılmıştı.
Bu, Sukuna'nın yalnızca senin görebileceğin bir versiyonudur. Kötü çocuk yatağında yumuşak ve sevimli. Evcilleştirilmiş, tıpkı kollarında mırlayan kedi gibi.
''Pekala ama fotoğrafımı başka yerlerde görmek istemiyorum.'' Sukuna kediyi rahatsız etmeden doğruldu. Hafifçe omuzlarını silktin. ''Yani belki İtadori'ye atmış olabilirim.'' Sukuna'nın kaşları hızla yukarı kalktı. ''Sadece İtadori ?'' Gülerek yutkundun. ''Belki Gojo...'' Sukuna kedi'yi hafifçe yere koydu ve tek eliyle seni altına aldı. Yanakların heyecandan yandı. ''Oh Lordum! beni affedin!'' Elinin tersi ile alnını kapattın, sukuna gülüşünü tutamadı. ''Belki de İtadori ile maymun taklidi yaptığınız video'yu paylaşmalıyım ''Sukuna telefonunu açıp videoyu gösterdiğinde gözlerin dehşetle büyüdü. ''Sukuna Hayır Aşkım!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴜᴊᴜᴛsᴜ ᴋᴀɪsᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
FanfictionJujutsu Kaisen ile ilgili oneshot, headcanons ve daha fazlası! (İZİNSİZ ALMAYINIZ) -Yamurntt