12

92 17 7
                                    

"Bu senin."
Harry Regulusun ona gösterdiği yatağa başını onaylarcasına sallarken adam devam etti.

"Burada ben,Mateo ve Jose kalıyoruz. Mateo melez,Jose ise muggle doğumlu. O yüzden burası diğerlerine göre benim mıntıkam."
Harry kaşlarını çatarken dudaklarını araladı.

"Sizde gerçekten kölelik anlayışı var."
Büyümüş gözleriyle şaşkınlığını gizleyemeyen Harry'in çenesi kasıldı.
"Ve benim buna ne kadar karşı olduğumu bilemezsin."

Regulus,gözlerini devirirken dağınık saçlı çocuğa karşı dudaklarını araladı ve mırıldandı.
"Ben de bayılıyor değilim. Bu yüzden diğerlerine göre dedim."

Kendini yatağının üzerine atarken içeriye orta boylu siyahi bir çocuk daha girdi. Yanında kumral saçlı biriyle konuşmaya fazla dalmıştı.

"Yani burada dışarıdaki hayvanlıklar yok."
Orta boylu çocuğun dikkatini çekmiş olacakki oğlana döndü.

"Jose'i saymazsak burada hiç hayvan yok. Ben Mateo,seni görmüştüm. Çok soylu olansın."
Siyahi çocuğun uzattığı eli sıkarken cümlesinin sonlarına doğru ifadesinin değiştiğini fark etmişti.

"Çok soylu derken? Jose."
Kendini son anda tanıtmayı akıl ederken Harry ikilinin yüzünden silinen gülümsemeye kaşlarını çattı.

"Kendisi,tek masaya razı gelmeyip 7 veya 8 tane fazladan atasını öne sürdü. O gece yoktun,Jose."
Siyahi çocuk açıklamayı yaparken elini çekmeye yeltenmişti ama Harry bunu red etti ve diğer çocuğa elini uzattı. Iki eliyle iki çocuğun da elini sıkarken dudaklarını araladı.

"Ben,Harry. Harry James Potter."
Yeşil gözlerini çocuklarda gezdirirken devam etti.
"Kısa bir özetle ailem beni ve kardeşimi tüm karanlık olaylardan uzak tutmak için evden tek adım bile dışarı atmadım. Ailemin vefatıyla beraber amcam James Potterın sorumluluğu altındayız. Bu okula da safkan yargılarına oldukça yabancıyım yani."

Iki çocuğun elini bırakırken kendini arkasındaki yatağa yasladı.
"Biraz önce buradaki tek safkanla bu odada kalacağımı öğrendim ve diğer herkesin yaptıkları burada da geçerli mi onu merak ettim. Öyleyse kuzenimle ufak bir konuşma yapmam gerekliydi. O gece olayına gelirsek de o züppelerin övündükleri aileleriyse bende kralı var demek istedim. Salazarın son üç varisinden biriyim ve atamı fazla çarpıtıyorlar. Bunu temizlemek de bana düşer."

Iki çocuk da uzun konusan dağınık saçlıya bakınırken Jose öne çıktı.
"Yani sen Regulus gibi bu takıntılara sahip değilsin. Çünkü aksi takdirde Mateo ve ben kanımız nedeniyle..-"

Harry kaşlarını çattı ve kumral çocuğa eğildi.
"Bir Slytherin'sin,Jose. Senin kanın değil,becerilerin burada önemli. Salazar sadece mugglelara karışan kanı desteklemedi. O karışan kanı ayıklayan bir başkası."

Mateo yutkunurken başını hızla salladı. Belli ki konuyu değiştirmek istiyordu.
"Tamam,daha derinlere girmeye gerek yok. Kişisel ihtiyaçların için bizi kullanmayacaksın. Ama diğer herkesin böyle davrandığını sanması için ortak salonda birkaç emir vermen gerekir ki buna aldırmayız. Bu konuda kendini geri çekme."

Harry başını onaylarcasına sallarken Regulusun gösterdiği yatağına geçti.
"Hiç karşı çıkmayı denemediniz mi? Müdür açık bir şekilde olmasına karşı çıkardı. "

Harrye karşı Jose sesli bir şekilde kıkırdadı.
"Bu Mateo'nun dedesine kadar varan bir sistem,Harry. Yıkmak öyle kolay değil. Bu okulu sana dar ederler."

Harry asasının bir hareketle eşyalarını yerleştirirken tek kaşını kaldırdı.
"İsyanlar yıllardır kurulan düzene karşıdır,Jose. Isyan edebilirdiniz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Between DimensionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin