#prolog#

139 26 28
                                    

Yıllar yıllar öncesinde yaşamış bir kral varmış. İsmi Kim Seungmin imiş.

Bu kral tahta çıktığı andan yaptığı değişiklikler ile nam salmış. Ülke sadece birkaç yılda refaha kavuşmuş.

Acımasız kanunlar kaldırılıp yerine daha rahat ama bir o kadarda güvenilir kurallar devreye girmiş.

Ülkedeki azılı suçlular sınır dışı edilmiş, halkın güvenliği ön plana alınmış.

Kölelik kaldırılmış, idam gibi cezalar tarihte yok olmuş.

Tüm bunların yanı sıra bu kral görülmemiş yüzü ve yakışıklılığı ile komşu ülkelerde bile tanınır hale gelmiş. Durum böyle oluncada birçok prensesin evlilik teklifleri üst üste duyurulmuş.

Kralın net tavrı ise ülkeler arasında sarsıntıya yol açmış. Kral tüm tekliflerini red cevabını göndermiş. Bu birçok ülkede barış antlaşmalırını bozmaya kadar gitsede çok zaman geçmeden kral garip bir şekilde kayıplara karışmış.

Tüm ülke didik didik aranmış ancak hiçbir yerde bulunamamış. Onun yerine geçen kral siyaseti susturmak adına kaçırıldığını öne sürmüş .

Ancak durum halkın dilinden uzun süre düşmemiş. Hal böyle oluncada birçok söylenti peşlerinden gelmiş.

Kimi bir intihar vakası olduğunu öne sürüyor, kimi ise red cevaplarının cezası olarak diğer ülkelerin krallarının onu ipe astığını söylüyormuş.

Tabii bunların hiç biri bir açıklığa kavuşmamış çünkü krala dair ne bir iz ne de kralın cesedi bulunamamış.

Zaman geçtikçede bu olay tarihte bir rivayet olarak yıllara karışmış.

Yıl 2000 li tarihleri geldiğinde ise kralın söylentisi bile kalkamış. Onun ismini duyanlar bile az sayıdaymış. Hayatını ise sadece internet siteleri üzerinden bulur hale gelmişler.


Oy sınırı ; 5
İlk bölüm için lütfen dört gözle bekleyin.
Umarım seversiniz bu kurgumu.
Kendinize iyi bakın
Öpüldünüzzzz 🎐

Close To You || Kim SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin