0.3

24 5 0
                                    

Aradan 3 ay geçmişti.Ve biz tamamen Batu ile yakın arkadaş olmuştuk.Ve bu da beni çok sevindirdi.
Şuan okula doğru yürüyordum.
Ama aniden arkamdan gelen birisi bugün rüzgar olduğu için giydiğim kapşonlu şişme yeleğimin kapşonunu tutup kafama geçirdikten sonra kafamı yere eğdi.
"Lan,lan!"dedim.Evet harika bir tepki vermiştim.
Aniden olduğu için dengemi kaybedip düşecekken arkamdaki kişi beni tuttu. Olayın şokunu atlattıktan sonra beni tutan kollardan kurtuldum ve arkamdaki kişiye baktım.O an bana sırıtarak bakan bir adet Batu gördüm.

"Günaydın! Çok güzel bir gün değil mi?"dedi Batu neşeli bir sesle.

"Katılıyorum."dedim hem göz devirip hem gülerken.
Batu ile yürümeye başladık.

"Nasılsın?"dedim sessizliği bölerek.

"İyi,çok şükür yaşıyoruz ufaklık.Sen?"dedi Batu.Ondan 1 yaş ve boydan dolayı küçük olduğum için bana bazen ufaklık diyordu.
Ama ben ne yapayım boyum 1.65 ise.

"Bende."dedim gülerek. Artık o hitaba takılmıyordum.
Bir anda telefonum çaldı ve arayan kişiye baktım.Arayan Gece'idi.
Hemen açtım.

"Kızım sen neredesin?"dedi Gece.

"Yürüyorum ,gelmek üzereyim Gece'm."

"Kızım bir gün de çantanı akşamdan hazırlasan olmaz mı?Sürekli geç kalıyorsun.İlkokul çocukları gibisin.Sap gibi kalıyorum ben hep burada."

Anında Batu'ya döndüm.Telefon hoparlör de olduğu için herşeyi Batu'da duymuştu.Şuan gülmemek için kendini sıkıyordu.Ona bir ters bakış attım ve telefona döndüm.

"Ee,sende o zaman erken gitme.Geç git."dedim.Bence haklı bir savunmaydı.Çünkü sabahları çantamı hazırlama rutinimi bozamazdım.

"Öyle gideceğmi bende biliyorum yavrum.Ama annem beni hep evden kovar gibi erken gönderiyor ben ne yapayım?"

Bu sefer ne ben ne de Batu gülmemizi durduramadık ve kahkaha attık.Pardon ben kahkaha atıyordum Batu ise anırıyordu.

"Yanında birisi mi var?"dedi Gece.Biz hâlâ hafiften gülüyorduk.

"Benim Gece'ciğim."dedi Batu.

"Ay neyse,en azından tanıdığa rezil olduk."dedi Gece büyük bir rahatlamışlıkla.
Bizde Batu ile daha çok güldük.Ardından telefondan üçümüz konuşmaya devam ettik .

"Gece'm ben kapatıyorum okula geldik."dedim.

"Tamam yavrum,sizi bekliyorum."dedi ve kapattı.

"Umarım bugünü kazasız belasız atlatırız."dedi Batu

"Umarım"dedim ve okula giriş yaptık.

﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

"Ben bir tuvalete gidip geleyim."dedim.

Batu ile Gece onaylamak için kafa salladılar ve bende yanlarından ayrıldım.

Tuvaletten tam çıkacakken bir anda bizim sınıftaki kızlar benim yolumu kestiler.

Bunlar iyice manyaklaştılar.

Haklısın içses.3 kişiydiler.Ben de onların yüzüne ruhsuzca baktım.
Kavga etmek istiyorlarsa benim için sıkıntı yoktu.En azından ellerimin kaşıntısı geçerdi.Çünkü bu kaşıntı 2 yıldır vardı.

"Sen niye sürekli Batu'nun dibindesin?"dedi Zeynep.Demekki sebepleri buymuş.

"Bu seni neden  ilgilendiriyor?"dedim sakinliğimi koruyarak.

"Batu'dan uzak duracaksın."dedi Zeynep.Durmazsam ne olacak çok merak ettim şimdi.

"Durmazsam ne olacak?"dedim onlara doğru 1 adım atarken.

"Fena olacak."dedi Melisa.

"Gece ile yarışa mı girdiniz?Hanginiz onu ayartacak diye."dedi Ceyda ve bende herşey koptu.
Bir anda Ceyda'nın saçlarına asıldım.

"Bu şekildeyken bir daha söylesene."dedim.Diğer kızlar şokla bakıyorlardı.Zeynep bir anda gelip bana tokat atacakken Ceyda'yı bıraktım ve hemen Zeynep'in elini tuttuğum gibi kendi elini onun yüzüne geçirdim.

Sesinle gurur duyuyorum . Go girll!

Teşekkürler içses.Melisa bana yumruk atmacakken ben ona yumruğu attım.Atar atmaz yerle buluştu.Yerde yatan eserlerine bakıp gülümsedim ve oradan ayrıldım.

𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐

𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SERENDİPÇE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin