"ဟင့်အင်း ငါမငိုပါဘူးရှေးရဲ့"
(မငိုပါဘူးလို့ပြောတဲ့အသံလေးကတော့တုန်တုန်ရီရီ မငိုဘူးတဲ့)
"ဟားဟား ငါမင်းဆီကိုပြန်လာပါပီ"
"ငါအကြာကြီးစောင့်နေခဲ့ရတာ။မင်းသိရဲ့လား။ မင်းကရီနိုင်သေးတယ်"
"ငါကမှမင်းကိုအများကြီးပိုသတိရနေခဲ့တာပါတေးရယ်"
"ပြောတော့တစ်နှစ်ဆို မကောင်းတဲ့ကောင်ရဲ့"
(ရင်ဘတ်သို့လက်သီးဆုပ်ဖွဖွလေးဖြင့်ထုကာ ပြောလေတော့ ပြန်ဖြေမည့်လူမှာ ရင်ထဲတွင် ဒုန်းဒုန်းဒိုင်းဒိုင်းရယ်ပါ ဒါပေ့မယ့်တော့ မဖြစ်ပေ စိတ်ကိုအကောင်းဆုံးပြင်ဆင်ထားတာပဲကောင်းလိမ့်မည်)
"ဟုတ်တယ် ငါပြန်သွားမာ"
(ချက်ချင်းပြောင်းသွားတဲ့လေသံကြောင့် ခေါင်းမော့ကြည့်လိုက်ပေ့မယ့် ကိုင်ထားတဲ့လက်ကိုတော့မလွှတ်သေးပဲ ကြည့်နေမိသည်)
"ဟင့်အင်း မသွားရဘူး"
"တေး မင်းအမိန့်မပေးနဲ့"
"မင်းပြောတော့ ငါ့ဆီကိုပြန်လာပါပီဆို။ဟင်။ရှေးရဲ့ပြောစမ်းပါအုံး"
"ကြားတဲ့အတိုင်းပါပဲ ငါပြန်သွားမာ "
(ရုတ်တစ်ရက်ပြောင်းလဲသွားတဲ့သူကဘာကြောင့်လဲဆိုတာအကြောင်းရင်းတော့မသိပေ့မယ် သေချာပေါက်ကတော့ တေးသိတဲ့ရှေးကအဲ့လိုမဟုတ်ပါဘူး)
"ရှေး ငါမင်းကိုထပ်မခွဲနိုင်ဘူးလေ"
"မင်းမခွဲနိုင်တာလေ ။ငါကသွားစရာရှိတာသွားရမာပဲ"
(ပြောပြောဆိုဆို ခြံထဲမှာရပ်နေရာကနေ ထထွက်သွားတဲ့သူကို တေးငေးပဲကြည့်နေမိတော့သည် အရမ်းလွမ်းနေပါသည်ဆိုသည့်သူက ဘယ်လိုလုပ်ပီးသူ့ကိုထပ်ထားခဲ့အုံးမာလဲ )
(ရပ်နေရာကနေ ခြေခွင်ကျကာကျဆင်းလာတဲ့မျက်ရည်များကိုခပ်ဖွဖွသုတ်သည်)
"အင်း ငါတို့ကခွဲရရင်၀မ်းနည်းလို့ငိုရမဲ့ဆက်ဆံရေးမှမဟုတ်တာ"
(ခပ်ဖြေးဖြေးပဲပြန်ထကာ ထပ်ပီးကျဆင်းလာတဲ့မျက်ရည်များကိုတော့မသုတ်တော့ပဲ ကျဆင်းစေသည် အဝေးကနေလှမ်းပီးကြည့်နေသူမှာရင်ခွဲပတ်လတ်)
YOU ARE READING
Love Caused By Rain(Complete)
Romanceစိတ်ကူးယဉ်သက်သက်သာ SONG: STRAWBERRY AND CIGARETTES 🍓🚬