1-B

49 4 8
                                    

*Instagram'dan bir mesaj*

Lando:Gotun cok güzelmis
Oscar:Ne diyon amk?

Lando:ayib oliyo
Oscar:Ha?

><><><><><><><><><><><><><><>><><>

Oscar her zaman ki gibi kütüphaneye gitmek için hazırlanıyordu istediği üniversiteye girmek icin hırslı ve azimli bir öğrenci olduğu için çok çalışan birisi idi.Lando ise kutuphaneye onu izlemek icin gelen 11 sınıf öğrencisiydi ona platonikti ınstagram hesabını arkadaşı Daniel sayesinde öğrenmişti geriye ona yazmak kalıyordu ama buna cesaret yoktu..

><

Oscar her şeyini hazırlamış evden çıkmak için kapıyı kilitliyordu kapıyı kilitlemis evinin iki arka sokağındaki kütüphaneye doğru yürüyordu hızlı yürüdüğü için yaklaşmasına az kalmıştı
Arkadan dostu Charles'de geliyordu onu farketmisti gülümseyerek "günaydın" demişti Leclerc'de ona karşılık "günaydın profesör" demişti ikiside buna kıkırdamış kütüphane'ye girince susmuslardi sonuçta kimseyi rahatsız etmek istemezlerdi değil mi?

><

Lando'da tabii bugün yine platonik olduğu çocuğu kesmeye gidiyordu bir yandan da ödevlerini yapacaktı ne yapsın..Lando belli etmese de o da çalışkan birisiydi buna mecburdu yoksa annesi onu mahvederdi en sevdiği çizgi romanını almış kulaklığı ile çoktan kütüphaneye girmişti aynı yerde yine Oscar oturuyordu bu adını bilmediği çocuğa neden böyleydi ne yaşıyordu içinde bilemiyordu bilmiyordu Lando..
Yanındaki çocuğu görünce gözleri dolmuştu yanındaki acaba sevgilisi miydi?Ona karşı geniş bir gülümseme sunmuştu Lando düşündü sadece ona karşı mı bu kadar ters bakıyordu yoksa tüm insanlara karşı mıydı?

><
Oscar dikkati dağılmıştı Charles yüzünden birden bire kapıdan girene bakmışlardı yine mi bu çocuk? Diye içinden geçirmişti okuldada görüyorum ama bilmiyorum karnımda bir şeyler ucusuyordu bu çocuk yuzunden benle göz göze gelince gülümsemisti ve sonra ne yaptığının farkına varmış gibi arkalara kaçmıştı utangaçtı herhalde neyse o sırada Charles "Ooo aşık mı oldun reis" diyince istemsiz siritmistim bunu gördüğünü biliyordum.

><

İnanmıyorum resmen sevgilisi varmış..
Üzülmüş bir şekilde kulakligimdaki Barış Manço'yu tekrardan açmış ders için laptop ve kitaolsrimi cikarmistim düşünmüyor da değildim acaba o hesaba istek atmalı mıydım?
Bir daniel'le konuşmuş onun bunu yapması için mesajlar yazmıştım o da kabul etmiş benim hesabımdan isteği atmıştı hasss siktir ne yapacağım?
Tanrıya şükür profilde iyi ki resim yoktu.. bir anlık merakla kabul etmiş mi diye bakmıştım daha etmemişti Lando ne yapıyorsun tabii şuan bakmaz adam sevgilisi ile ders çalışıyor kafayı yemek üzereyim..
Yerimden kalkmış gereken kitapları almaya gitmiştim benle birlikte Oscar yani ismi buymuş ismini şimdi öğrenmiştim o da benle beraber kalkmıştı istediğim kitabı aramaya çalışırken birisinin sıcak nefesi enseme doğru gelmişti arkama dönüp bakacağım anla Oscar denen cocukla burunlarimiz carpmisti bagiracagim anda elini ağzıma tutmustu

Oscar:Shh *kısık bir sesle*
Sakin ol korkma..

Lando: başımı iki yanla sallamis yerime oturmuştum...

O yaşanan garip olaydan sonra Lando nasıl kacacagini sasirmis bir sekilde eşyalarını hızlıca toplamış kütüphaneden kaçmıştı kaçtığı gibi kapının ağzında nefes almış koşarak gitmisti..

Kalbindeki küt küt akislardan sonra bir yerde oturmus olanları düşünmüştü inanamiyordu sevdiği çocuk ile ilk temasiydi..Belki de 2 yıldır ona platonikti
Daniel'i aramış tüm olan herşeyi anlatmıştı

Daniel:İnanmıyorum amk sana
Max'la ben böyle değiliz lan?

Lando:Sus lan

Daniel:Bu arada ınstagram hesabına bakmalısın

Lando:Neden?

Daniel:İstediğin kabul edilmis diye

Lando hemen daniel'in yüzüne kapatmış ınstagram'a girip isteğini kabul ettiğini görmüştü "YES BE"diye bağırıp birden eliyle ağzını tutup susmustu 2 yıldır bu günü bekliyordu o...

@oscarpiastri

@oscarpiastri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@oscarpiastri

"Kütüphane'ye girmeden önce.."

@oscarpiastri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@oscarpiastri

"Sıkıcı bir gün"

Ah... Bu çocuk çok tatlı ama diye içimden geçirmiyor değildim..

><

-Kütüphane-Piastri&NorrisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin