1.0🔞Ustazah Siti -Hujan Tengah Malam

1.6K 21 0
                                    


Malam itu, hujan turun dengan lebat, mencipta irama yang merdu namun mencekam. Langit yang gelap diterangi kilat yang bersahutan. Farid, seorang guru sekolah menengah berumur 39 tahun, membonceng motosikalnya di tengah hujan lebat membawakan pesanan makanan yang terakhir malam ini. Setelah seharian mengajar, dia mengenakan jaket penghantar makanan untuk memulai pekerjaan sambilannya bagi menampung sara hidup keluarganya.

Setelah memastikan makanan yang dibawanya masih dalam keadaan baik, Farid menarik nafas panjang dan melanjutkan perjalanan. Tujuannya kali ini adalah sebuah flat di tingkat lima, dan dia tahu lif di situ sering rosak. Dengan semangat yang hampir pudar, dia tiba di flat tersebut dan mulai mendaki tangga satu persatu, merasakan berat pakaian basah yang melekat di tubuhnya.

Sesampainya di tingkat lima, dia mencari nombor unit yang tertera pada pesanan. "Assalamualaikum," ucapnya sambil mengetuk pintu.

Pintu terbuka, dan seorang wanita bertudung labuh muncul. Wajahnya menunjukkan simpati melihat keadaan Farid yang basah kuyup dan jelas keletihan.

"Waalaikumsalam. MasyaAllah, basahnya awak. Masuklah sekejap, saya ambilkan tuala," kata wanita itu dengan lembut seperti seorang Ustazah. "Jangan risau, suami saya ada dalam bilik, kepenatan tertidur tunggu makanan kot", wanita itu menjelaskan keadaan supaya Farid tidak berasa kekok.

Farid tersenyum janggal namun berterima kasih. Dia melangkah masuk dan menyerahkan makanan yang dipesan dengan lega apabila mendengar penjelasan wanita itu. Sementara Farid menunggu Wanita itu segera kembali dengan tuala bersih, dia terus menukar pakaiannya yang telah basah kuyup dan kesejukan di tengah malam hari dengan hujan yang sangat lebat serta angin yang kuat. Memang berbahaya untuk motor bergerak.

"Terima kasih banyak, Puan," ucap Farid, sambil mengelap tubuhnya yang basah. Namun, pakaian basahnya tetap membuatnya merasa dingin.

"Kalau tak kisah, tukarlah pakaian dulu. Saya ada baju suami saya yang boleh awak pakai sementara," wanita itu menawarkan dengan ikhlas. Hujan diluar masih lebat untuk dia teruskan perjalanan balik. Sementara wanita berkenaan membawa pakaian kering. "Jangan risau, suami saya ada di bilik tengah tidur kepenatan", wanita itu mententeramkan Farid yang gelisah dan kesejukan.

Farid ragu-ragu sejenak tetapi akhirnya setuju demi kenyamanannya. Dia masuk ke bilik mandi kecil untuk menukar pakaian. Sementara menunggu pakaian kering, Wanita itu sempat memperkenalkan dirinya sebagai Siti, berumur 35 tahun seorang Ustazah di sekolah rendah di kampung berdekatan. Dengan keduanya dalam kerjaya guru, lebih menjadi mesra bualannya. Siti mula memberikan kain pelikat dan baju singlet putih milik suaminya kepada Farid dengan beranggapan pakaian itu sahaja yang padan dengan Farid yang mempunyai badan agak sasa.

"Puan, boleh saya tumpang solat Isyak di sini?" tanya Farid dengan sopan.

"Boleh², panggil saya Siti saja," jawab wanita itu sambil tersenyum. Dia menunjukkan arah kiblat dan memberikan sejadah kepada Farid. Setelah menunaikan solat, Farid duduk di ruang tamu. Siti sedang sibuk di dapur, menyiapkan sesuatu. Tidak lama kemudian, dia kembali dengan secawan teh panas dan beberapa keping biskut di atas dulang.

"Minumlah, cikgu. Mesti cikgu lapar dan haus," kata Siti sambil meletakkan dulang di hadapan Farid.

"Ehh..susah².je. Terima kasih banyak, Siti. Saya memang lapar sedikit," jawab Farid sambil tersenyum malu. Mereka duduk dan berbual-bual sebentar. Farid menceritakan pengalamannya sebagai seorang guru dan juga penghantar makanan. Siti mendengar dengan penuh minat, sesekali mengangguk memahami cabaran yang dihadapi Farid.

"Beruntung suami dapat isteri macam siti ni, sopan santun, baik, cantik, pandai buat air plak tu", secara spontan Farid memuji. Siti hanya tunduk malu-malu.

"ishh..lebih² plak cikgu ni..biasa je.. mesti isteri cikgu pun macam tu kan?", balas Siti. Farid hanya menunduk tersenyum dibuat-buat. "Tapi tak macam Siti.", balas Farid sambil menghirup air teh panas dengan kaki terkangkang berkain pelikat. Dengan cuaca hujan, sejuk ditambah dengan kedemgaran suara lembut Siti membangkitkan hawa nafsunya yang meronta. Seperti merontanya batang zakarnya di dalam kain pelikat.

Malam itu, walaupun tubuhnya keletihan, hati Farid merasa tenang. Dia tahu perjuangannya dihargai dan difahami, memberikan semangat baru untuk terus melangkah ke hadapan. Siti, dengan kebaikan hatinya, telah memberinya sedikit kelegaan di malam yang dingin dan basah itu. Siti sempat menjeling melihat celah kelangkang Farid yang berkain pelikat, kelihatan suatu bonjol besar dan tergoyang-goyang.

"Saya ke dapur jap", Siti mohon izin dengan nafas yang tercungap. Setelah beberapa lama, Farid perasan Siti tidak keluar dari dapur. Merasa khawatir, dia bangun dan berjalan menuju ke dapur. Ruang dapur yang sempit membuat mereka bertembung secara tidak sengaja. Dalam kejadian tersebut, mereka berpelukan seketika untuk mengelakkan terjatuh. Sempat tergesel juga bonjolan zakar Farid pada kawasan pinggul Siti.

"Maaf, saya tidak sengaja," kata Farid dengan cepat sambil melangkah ke belakang.Siti tertawa kecil, pipinya merona kemerahan.

"Tidak mengapa, dapur ini memang kecil."Keduanya tertawa, menghilangkan sedikit rasa canggung. Farid membantu Siti menyusun biskut yang baru siap di atas piring. Mereka berbual sambil melakukan kerja, suasana menjadi lebih santai dan mesra. Buat seketika, Farid merasa bahagia seperti inilah Isteri yang sepatutnya diidamkannya.

Setelah beristirahat sejenak, Farid merasa ingin mengetahui lebih lanjut tentang Siti. Ada sesuatu dalam tingkah lakunya yang membuat Farid merasa ada beban yang dipikul oleh wanita itu.

"Puan Siti, sebenarnya suami Puan tiada di rumah, kan?" tanya Farid dengan lembut. Siti terdiam sejenak. Matanya mulai berkaca-kaca.

"Ya, suami saya sudah berbulan tak balik. Dia keluar tabligh. Saya tak sempat beli barang dapur, jadi saya order makanan. Tiada apa ditinggalnya. Nafkah zahir batin apatah lagi", Farid merasa simpati. Dia melihat betapa kuatnya Siti menghadapi situasi ini sendirian.

"Maaf kalau saya menyinggung, Siti. Saya tak tahu." Siti menggeleng, air matanya mulai mengalir.

"Tak apa, cikgu. Saya memang rasa sunyi kadang-kadang, tapi saya faham tanggungjawab suami saya. Dia buat kerja agama.", Farid hanya dapat menatap dengan penuh simpati. Secara spontan dia menepuk perlahan di belakang badan Siti bagi menenangkannya. Dia tahu, bukan mudah bagi Siti untuk menguruskan segala-galanya sendirian.

"Tak Pakai bra", bisik hati Farid dengan fikiran nakalnya. Sedikit demi sedikit nafsunya melonjak naik dibisik syaitan.

"Siti, kalau ada apa-apa yang boleh saya bantu, jangan segan untuk beritahu. Saya akan cuba tolong.", Siti tersenyum sambil menghapus air matanya. "Terima kasih, cikgu Farid. Saya hargai sangat kebaikan awak.", Farid hanya tersenyum, merasa hangat dengan sokongan dan pengertian wanita itu. Dengan lembut Farid memegang tangan Ustazah Siti yang baru melepaskan perasannya dan meletakkan di atas pehanya. Siti masih dengan hibanya hanya membiarkan tindakan Farid. Sudah lama dia tidak dibelai oleh suaminya. Dia cuba menjadi isteri yang baik , namun suaminya hanya menjadikan dirinya dan rumah hanya persinggahan zahir dan batin.

"Saya faham Ustazah bila pasangan kurang menghargai kita. kalau ada apa-apa yang boleh saya bantu, jangan segan untuk beritahu. ", Farid semakin mengheret tangan Ustazah siti ke tengah kelangkangnya seterusnya menyentuh sedikit bonjolan zakarnya di dalam kain pelikat. Siti pada mulanya rasa kekok dan cuba untuk beralih, namun dihalang oleh Farid.

"Takper Ustazah. saya tak kisah. saya simpan rahsia. saya juga kesunyian dari belaian isteri.", Suara lembut Cikgu Farid seakan memujuk di malam pengantin dan makin menarik tangan Siti untuk menyentuh bonjolnya.

Apabila sahaja menyentuh bonjolan di tengah kain pelikat Farod, matanya sedikit terbeliak seolah tidak percaya dengan saiz senjata lelaki yang besar seperti batang timun dan terung. Pada fikirannya saiz zakar lelaki seperti pisang
Zakar suaminya juga lebih kecil dan kurus dari saiz Zakar Farid.

"Terkejut ya, mari tengok dekat sikit.", Farid cuba menarik badan Siti untuk berhadapan dengan kangkanganya. Perlahan-laham kain pelikat Farid diselak dengan Siti sebagai penonton.

Siti terperanjat! Saiz zakar Farid yang telah keras sepenuhnya mencanak seperti terung besar, memang tebal walaupun tidak panjang sangat. Dua kali lebib besar dari zakar suaminya.

"Suka ya? ", soal Farid dengan sengaja walaupun reaksi Siti sudah dijangka apabila melihat batang zakarnya yang tebal seperti terung.

(sambung part 2)

🔞Nafsu Cikgu Grab Where stories live. Discover now