"Siz ne demeye çalışıyorsunuz Bay Vegas?" Demişti Pete dediği şeyi anlamış olmasına rağmen. Yine de inanmak istememişti.
"Bence oldukça açık konuştum. Bak Pete, o zaman daha açık konuşayım."
"Önce beni bir bırakın." Demişti Pete Vegas'ın elini gösterip. Vegas onu bıraktığında Pete kendini toparlamıştı.
"Ben maçlarımdan önce, uğur getirmesi için her zaman seks yapıyorum. Bu bir çeşit batıl inanç diyebiliriz. Genelde geçici seks partnerlerim olur, şu an olduğu gibi ama artık bu heriften sıkıldım ve sen dikkatimi çekiyorsun doktor."
"Ve benden seks partneriniz olmamı mı istiyorsunuz?"
"Belirli bir ücret karşılığında tabii."
"Bana teklif ettiğiniz şeyin ne olduğunun farkında mısınız siz şu an?" Demişti Pete ayaklanırken. O ayaklandığında Vegas da ayaklanmıştı.
"Farkındayım. Asıl sen ayağına gelen şansın farkında mısın doktor? Parasal anlamda tüm sorunlarını çözebilirsin. O iğrenç herifler seni rahat bırakacak mı sanıyorsun? Hayır bırakmayacak. Bence bu teklifimi düşünmelisin. Hatta kabul edersen..." Vegas bunu dedikten sonra elini Pete'in beline koyup onu kendine çekmişti. "Şu an partnerimi gönderip seninle devam edebiliriz. Ben burada bir sorun göremiyorum."
Bu adam cidden... Haddini aşmak konusunda çok iyiydi.
Sanki çok normal bir şey teklif etmiş gibi konuşuyordu.
"Üzgünüm ama teklifinizi kabul ermeyi düşünmüyorum." Demişti Pete geriye çekilerek. "Paraya ihtiyacım var, evet. Ama bunu daha doğru yollarla bulmaya çalışacağım."
"Aslında mükemmel bir anlaşma bu Pete." Demişti. "Sana diğerlerinden daha insaflı davranabilirim. Hoş çocuksun, bunu değerlendirmelisin. Zevk bile alabilirdin."
Hayır hayır, Pete ona yumruk atamazdı. Atarsa da kendi elini sakatlardı muhtemelen.
"Nazik teklifiniz için teşekkürler Bay Vegas, benden istediğiniz başka bir şey yoksa evime döneceğim."
"Ha o çöplüğe döneceksin yani."
"Evet, şu an burada olmaktan iyidir." Demişti Pete kapıya doğru ilerlerken. Dışarıya çıkmadan önce Vegas eliyle kapıyı tutup onu engellemişti.
"Gurur yapmanı gerektirecek bir durum yok ortada. Tek gecelik ilişkiler yaşamadın mi hiç? Bir kere denedikten sonra hoşuna gitmezse devam etmeyiz ama tatmin olacağına eminim."
"Bu rahatsız edici ısrarınız beni ikna etmeyecek. Yarın iş yerinde görüşürüz. Mümkünse aramızda bu konuşma hiç olmamış gibi davranalım. Profesyonelliğe devam etmek istiyorum ben."
Pete, Vegas'ın kapıda duran eline bakmış ve Vegas da sonunda elini çekmişti.
"Eninde sonunda geleceksin."
Pete cevap vermeden kapıdan çıktığında Vegas durup bir süre öylece beklemişti.
Kabul edeceğine neredeyse emindi. Aslında üstüne gidip onu ikna edebilirdi ama bunu yapmayacaktı. Onun bu lafları yiyip tıpış tıpış kapısına gelmesini bekleyecekti.
....
Pete gerçekten çok sinirliydi. Bu herif onu ne sanıyordu cidden.
Gerçekten korkunç bir adamdı ve ona resmen... kendisini satmayı teklif etmişti.
Pete buna hala inanamıyordu. Eve dönmeden önce belki de bir şeyler içmeliydi ama hayır. Parasını taksiye vermişti.
O sırada telefonuna bir mesaj gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jinx (Vegaspete/Kimchay)
FanficBu hikayede Jinx adlı yaoinin Vegaspete ve Kimchay kurgusuna uyarlanmış halidir. Kişi ve karakterler manhwaya paralel olacak lakin olay akışı genel akışın dışında, özgün bir hikâye akışı olacaktır