Τον είδα να με κοιτάζει πανικοβλημένος.
Κοίταξε μια το τραπέζι μπροστά του, μια εμένα."Νεράιδα τι κάνεις εδώ;" με ρώτησε πλησιάζοντας με.
"Τι συμβαίνει εδώ;" τον ρώτησα χωρίς να του δίνω απάντηση στην ερώτηση του.
Τον είδα να ξύνει αμήχανα το σβέρκο του. Γέλασε από αμηχανία.
"Νεράιδα πάμε στο δωμάτιο μου" μου ζήτησε και του έγνεψα θετικά.
Περνώντας μπροστά από το σαλόνι είδα τον τύπο που μου άνοιξε την πόρτα να μας κοιτάζει πονηρά.
Τι μαλακας που είναι. Ένας αηδιαστικός άνδρας.
Μπαίνοντας στο δωμάτιο του άρχισα να χαζεύω τον χώρο. Είχα ολόκληρη ευκαιρία σιγά μην την πετούσα στα σκουπίδια.
Κυριαρχούσε το μαύρο χρώμα στο δωμάτιο του. Υπήρχαν πολλά μετάλλια και αναρωτήθηκα από πιο άθλημα τα κέρδισε.
Πλησίασα προς αυτό το μέρος για να το αποκαλύψω καθώς είχε μια φωτογραφία και ήθελα να την δω.
Πρώτου φτάσω με σταμάτησε. Πήγα να φύγω από το κράτημα μου καθώς η επιθυμία μου να ανακαλύψω ήταν μεγάλη αλλά πάλι δεν με άφησε.
"Άπο που κέρδισες αυτά τα μετάλλια;" τον ρώτησα και τον είδα να κοιτάζει τα μετάλλια του.
"Να μην σε νοιάζει η ζωή μου... σταμάτα να ψάχνεις την ζωή μου και να ρωτάς τον κόσμο πράγματα για εμένα"
Ξεροκατάπια. Τελικά είχε μάθει πως ρώτησα την Άννα για αυτόν. Θεέ μου τι ντροπή.
"Δεν καταλαβαίνω τι λες" είπα τάχα μου σαν την χαζή.
Με έσπρωξε προς τον τοίχο. Με κόλλησε και έφερε το σώμα του κοντά μου.
"Ξέρεις πολύ καλά τι λέω... σταμάτα να ψάχνεις την ζωή μου νεράιδα. Είναι τόσο μαύρη που θα χαθείς στο μαύρο"
Ασυναίσθητα ακούμπησα το χέρι μου στο μάγουλο του. Τα μάτια μου κοιτούσαν τα δικά του.
"Αφού είναι μαύρη γιατί μπαίνεις στην ζωή μου, θέλεις να την μαυρίσεις;" τον ρώτησα ειλικρινά και τον είδα να χαμογελάει.
"Γιατί μωρό μου δεν ξέρω.... απλά με έλκεις χωρίς να μπορώ να το εξηγήσω"
Ένιωσα τα χείλη του στο λαιμό μου. Έκλεισα τα μάτια μου απολαμβάνοντας.
Αυτός ο άνδρας ξέρει τι να κάνει σε μια γυναίκα.
Στο μυαλό μου ήρθε το σκηνικό πριν λίγες μέρες που τον βρήκα με τα κορίτσια και αμέσως τον έσπρωξα.
أنت تقرأ
Don't Blame Me
عاطفية"Ότι και να κάνεις από εμένα δεν γλιτώνεις μικρή νεράιδα" μου είπε πονηρά χαϊδεύοντας το πιγούνι μου. "Αυτό το λες εσύ γιατί εγώ λέω άλλο" του απάντησα με θάρρος και τον είδα να χαμογελάσει. "Καλώς ήρθες νεράιδα στην καινούρια γειτονιά" μου είπε κλ...