5. Sähkökitara

7 2 0
                                    

Pääsimme nopeasti Luukaksen luokse. Siellä ei ollut vieläkään ketään kotona, koska kello oli vasta kaksi. Söimme jotain jonka jälkeen aloimme katsoa Shadow Huntersia, koska ehdotin sitä sillä se on mahtava sarja.

Me katsoimme ekan kauden kokonaan, koska innostuimme vähän ja se on myös Luukaksen mielestä hyvä sarja. Luukaksen äiti oli laittanut viestiä ettei tule kun vasta huomen aamuna kotiin joten olemme kaksin. Jään taas yöksi sillä en halua kotiin ja Luukas tietää sen joten ehdotti sitä minulle. Ajatukseni katkeaa kun Luukas alkaa puhua "Mä voisin nyt soittaa jotain jos haluut" hän sanoo. "Joo haluun kuunnella kun soitat" sanon.

Menemme Luukaksen huoneeseen hän ottaa viininpunaisen sähkökitaran. Luukas soittaa ensin AC/DC:n Thunderstruck ja sen jälkeen Metallican Nothing Else Matters. Katson sähkökitaraa soittavaa poikaa haltioissani enkä ajatellut muuta kuin häntä ja kuinka hyvin hän osaa soittaa. Luukas näyttää niin hyvältä kun hän soittaa eikä hänellä tullut yhtäkään virhettä. Hän myös alkoi laulaa molemmissa kappaleissa. hänellä on ihana ääni ja on tosi tosi hyvän näkönen. 

Kun Luukas on saanut molemmat biisit soitettua hän kysyy "No miltä kuulosti?" "Se kuulosti aivan mahtavalta oot tosi hyvä soittaa" sanon haltioissani. "Haluutko et soitan jotain vielä" Luukas kysyy huvittuneena. "Joo voitko soittaa Hozierin Too Sweet se on mun lempi biisi" ehdotan. "Joo käy opettelin sen just viikko sit" Luukas sanoo. Hän alkaa soittaa taas, mutta se tuntuu eriltä ihan niinkuin Luukas soittaisi jotenkin eri tavalla. Nousen istumaan Luukaksen sängylle jossa toinen poika istuu kitara sylissään soittaen sitä ja samalla laulaen. Katson Luukasta suoraan silmiin aivan haltioissani. Kuuntelen kun poika soittaa ja musta tuntuu siltä kuin voisin suudella häntä minä hetkenä hyvänsä. 

Kun Luukas on saanut soitettua ja laulettua biisin loppuun niin hän laittaa kitaransa sivuun. Ennen kuin ehdin miettiä menen lähemmäs Luukasta  ja otan tätä niskasta kiini ja suutelen häntä. Hetken päästä tajuan mitä tein joten nousen seisomaan. "Anteeks oon niin pahoillani en tar..." kerron hätäisesti mutten ehdi sanoa asiaa loppuun kun Luukas tarttuu toisella kädellä lantiostani ja toisella kädestäni ja suutelee. Tietenkin vastaan suudelmaan hiukan hämmentyneenä. 

Irtaudumme hetken päästä toisistamme ja alamme nauraa. "Arvaa mitä ajattelin kun kävelit  luokkaan sillon" Luukas sanoo vähän nolostuneena. "No mitä ajattelit" sanon normaalisti, mutta sydämmeni hakkaa aivan hullun lailla. "Ajattelin, että en oo nähny paremman näköstä jätkää ikinä ennen" Luukas sanoo punastuen hiukan. "Arvaa mitä mä ajattelin kun näin sut sillon kun viittasit, että voisin istuu sun viereen luokassa" sanoin yhtä arvuuttelevasti kuin Luukas äsken. "No" Luukas vastaa hymyillen. "Että onpa hyvännäkönen jätkä ja sen jälkeen etten voi ihastua ekaan näkemääni jätkään luokassa, mutta selvästikkin se on mahollista" vastaan myös punastuen, mutta kumminkin hymyillen. 

------------------

Joo jätän tän nyt tällaseen kohtaa, koska mä voin ja tää on muutenkin tosi pitkä luku vaikkei yhtä pitkä kuin edellinen niin silti. Enkä jaksa kirjottaa enää pidempää lukua joten joo, koska pitää mennä nukkuu kello on nimittäin 1.30 yöllä ja mulla on tänään konfirmaatiharjotus. Mutta toivottavasti pidit ja nyt hyvää yötä tai hyvää huomenta riippuu siitä milloin luet tätä.

Sanoja 482

Vain sinun - homotarinaOnde histórias criam vida. Descubra agora