Aşk Kırıntısıyla Doymaktansa

3.7K 88 127
                                    

Cinsellik çıplaklık yedi büyük günah falan hepsi var. Rahatsız oluyorsanız lütfen çıkın zaten yerin dibine giriyorum jhfewfbhjb Son koyuşum bu uyarıyı.

Umarım beğenirsiniz. Düşüncelerinizi yorum olarak belirtirseniz çok mutlu olurum. 

Hatalarım olmuş olabilir işten kalan vaktimle biraz kafa dağıtmak için yazıyorum. Fazla ciddiye almayın.


Seni seviyorum demişti.

Ne kadar anlam arar olmuştu insan bu iki kelimenin içinde.

Gözleriyle söylüyorsa bir insan ne gerek vardı ki ısrar etmeye.

Hayatları boyunca yapmamış oldukları bir yerde sevişmişlerdi.

"Bana yine yalan söyledin."

Mutfaktalardı Alaz duş almış bu soğuğa rağmen sadece eşofmanını giymişti üstü çıplaktı.

Asi o sözü söyledikten sonra bir süre sessiz kalıp ayrıldıktan sonra diğer banyoya atmıştı kendini. Ağır saçmalamıştı.

"Anlık çıktı, sen de biliyorsun."

"Neyse ne." dedi Alaz.

Pizza söyleyip yemişlerdi. Alaz konuşana kadar ikisi de susuyordu ne diyebilirlerdi ki.

 Asi çok az yemişti belki bir belki yarım dilim. Bazen içinizde kötü bir his olduğunda yemek yiyemezsiniz. Çünkü midenize bir taş oturmuş gibidir. Elleriniz terler kalbiniz tekler.

Kendini aptal gibi hissediyordu. Hayır hissetmiyordu zaten aptaldı. Son yirmi dört saatte o kadar hata yapmıştı ki kendini dövmek istiyordu.

Işıl ve Mert'i o halde gördüğünde o evden siktir olup gitmesi gereken kişi kendisi değildi.

Ayıbı yapan onlardı. Kendine neden ceza kesmişti ki?

Geceyi geçirmeyi planladığı sahilde bir ağacın dibi miydi? 

Soğuktan çok kötü hasta olabilirdi. Ya da ayyaşın birisi gelip onu rahatsız edebilirdi. Gasp edebilirdi bunlar çok muhtemeldi.

Peki yanına oturan hayatında ilk defa gördüğü bir adamın evine gitmesine ne demeliydi?

Hatta onunla sevişmesine!

Kondom takmayıp ertelemesine!

Sabaha karşı onunla yaşamak için eşyalarını alıp kendini zorla buraya taşımasına.

Adam ona zorla bir şey yapmak isteyebilirdi. İstemediğinde ise onu canavarca hisle öldürebilirdi. Çok ütopik değildi hepsi yaşanabilirdi. Şansa yaşıyordu mal.

O Adamın onun evine kadar bilmesi peki?

Numarası bile yok! Soyadını bile bilmiyorsun!

Eşyalarını toplamış ya adam!

Bunu bilmesine rağmen tekrar sevişecek kadar aptal olması peki?

Sevişirken ona onu sevdiğini söylemesini unutmak istedi.

Hala o adamla aynı çatının altında barınacak kadar da salaktı.

Çok kötü bir olay yaşamıştı normalde asla bu kadar saçma kararlar vermezdi ama iş işten geçmişti.

Çok yalnızdı ve o kadar rezildi ki ona iyi yaklaşan ilk kişiyle paylaşmıştı her şeyini.

Tüm bunları düşünürken üzüntüden ve stresten midesi bulanmış ve koşarak kendini banyoya atmıştı. 

Sevişmeden Uyumayalım -  AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin