Ada
Stigla sam kući i presvukla se u majicu i helanke i patike i izjurila iz kuće.
Lav
Učiniću sve da je vratim i moram da joj priznam da nisam znao da volim i svestan sam da nakon one čarobne noći sam zajebao stvar.
I bio sam šokiran kada sam saznao da je ona kraljica mafije a i zabrinut sam za nju Rossijev sin neće sedeti mirno napašće je a ja ću biti tu i štitiću je.
Stižem kući i vidim Adu kako izlazi krenuću za njom makar me udarala, oterala.
Pratio sam je i shvatio da izlazimo iz grada nakon dva sata stižemo ispred neke kuće sa jednim spratom kao vikendica.
Onda je odjednom stala ispred kuće i izašla iz auta a zatim i ja.
Šta ti radiš ovde? - pitala me je ljuto.
Želim da popričamo molim te. - molecljivo sam je gledao.
Dobro ajde udjimo unutra i sprema se nevreme ajde.
Ali ajde da parkiramo automobile u dvorište.
Ajde. - ušli smo oboje u kola kapija se otvorila zatim je ona ušla pa zatim ja.
A zatim sam video nekog čoveka koji prilazi Adinim kolima a ona je otvorila prozor i on joj govori nešto zatim ulazi u auto i odlazi.
Izašli smo i odjednom je kiša počela da pada i da grmi a Ada je vrisnula a ja sam dotrčao do nje i uhvatio je za ruku.
Hajdemo unutra.
Potrčali smo ka kući i ušli unutra.
Jesi li dobro?
Jesam hvala ti.
Da se presvučemo sve smo mokri. - rekla je Ada a ja sam je zbunjeno pogledao a ona se nasmejala.
Ne brini imam i muške i ženske stvari hajde.
Krenuli smo ka spratu a zatim sam je pitao.
Onaj čovek dole on... - prekinula me je.
To je Paulo zvala sam ga i rekla da ću doći i da mi otvori kapiju dolazi ovde 3 puta nedeljno.
Razumem.
A sta ti je rekao?
Pozdravio me je i otišao kući zato sto ovde dolazim da budem sama a i kada on nije tu dodjem svakako mogu i sama da otvorim kapiju.
Razumem.
Hajde u ovoj sobi ćeš naći sta ti je potrebno a ja sam odmah pored.
Hvala ti.
Nema na čemu.
Ušla je u sobu zatim i ja prišao sam ormaru i otvorio ga i našao crnu majicu i trenerke i sve što bi mi zatrebalo.
Presvukao sam se i izašao.
Odjednom je zagrmelo i začuo sam vrištanje i uleteo kod Ade u sobu bolje da nisam na sebi je imala helanke i brushalter progutao sam knedlu u grlu a ona mi je prišla i rekla.
Dosta mi je ovoga dodjavola želim te Lave.
Poljubio sam je i rekao.
I ja te jako želim.
Podigao sam je na kukove i bacio na krevet tu smo dugo vodili ljubav i nakon dva sata smo zagrljeni pričali.
Ada moram da ti kažem da ja sam se plašio da volim i nisam znao da volim moj stric uvek mi je govorio da je ljubav samo glupost i trošenje vremena.
A zapravo taj čovek je bio živo zlo jedne noći kada sam spavao hteo je da me ubije ali nije uspeo ali me je udarao i govorio kako je on trebao sve da preuzme a mama i tata su bili van kuće a Tea je bila mala imala je samo tri godine. Imao sam sreće pa su me čuvari videli zato sto su čuli neku buku i moj otac je poludeo mučio ga je dok nije umro tu priču zna i tvoj otac. Imao sam samo sedam godina.
Imao sam takvu mržnju prema svima osim prema mojoj i tvojoj porodici.
Bio sam veliki gad i problematičan znaš i sama.
Onda si se ti desila. Ti si ta koja me je izvukla iz svega.Lave... - Ada me je jako zagrlila.
Lave mnogo te volim poludeću više.
Ljubavi moja.
Poljubio sam je u čelo.
Ljubavi biće sve u redu važi?
Nadam se Lave.
Hajde spavaj samo sto nije svanulo.
Čekaj da tati napisem poruku da ću par dana biti ovde, možes li i ti ostati sa mnom molim te? - tako slatko me je pitala da nisam mogao da je odbijem.
Hoću.
Poljubila me je a zatim poslala poruku Alekseju.
Hajde da spavamo.
Laku noć ljubavi poljubio sam je u obraz i čelo.
Laku noć Laviću ljubavi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kraljica Mafije 🔚
RomansaAda Ruso je ćerka jednog od najvećih mafijaša na svetu. Lav Hanter je kralj mafije i njegov i Adin otac su dobri prijatelji. Lav je hladan i nema vremena za ljubav i ne podnosi Adu ali godinama kasnije sve se menja.