DOĞMA,BÜYÜME

0 0 0
                                    

Merhaba ben Mara ve kendi hayatımı sizlere anlatmak istiyorum....


19 şubat 2007 de doğdum, adım ilk önce dora sonta cemre olmasını istemişler ama sonra Mara Deniz olarak hayatıma başladım. Azerbaycanın başkenti olan baküde büyüdüm ama asıl doğduğum yer kırgızistandı.



Daha ben 4 yaşındayken Türkiye'ye taşındım. 5 yaşıma kadar babam benimle saklambaç oynardı ama daha sonra hiç oynamamaya başladık . Annem sürekli işiyle ilgileniyordu ve kendi başıma oynamayı, sıkılmamayı öğrendim..

Kendimi bildim bileli aşırı Salaklıklar yaptım ama en sonunda 12 yaşında yusufla tanıştım ona dedliler gibi aşık oldum 5. Sınıfa geçtiğimde yan sınıfımızdaydı biz A şubesindeydik o da B şubesindeydi.

Ona takıntılı aşık oldum ve sanki bana kazık atmayacakmış gibi geliyordu ve en sonunda bir arkadaşım ona söyledi ve bana arladaşlarımın önünde bana benimi seviyorsun diye sordu ve kafamı eyip ağlaya ağlaya kaçtım tuvalete gittim ve çığlık ata ata ağladım en sonunda ona bir mektupla açılfım ertesi günlerde bana reelsler atmaya başladı ve içinde beni sevdiğiyle alakalı reealsler atıyordu ve sonra beni sevdiğini anladım....


Ama yalanmış.... bana soğuk yapmaya başlamıştı ve bu beniö hiç hoşuma gitmiyordu en sonunda dayanamıp soğuk yapmaması için konuştum ve sadece ellerini kaldırıp indiriyordu ve bu beni kırmıştı benim bir arkadaşım vardı ve yusufla arkadaştı vr o bana mesaj attı hey Mara Yusuf sana yalan söyledi o seni sevmiyor diye...

Evde 5-6 kes ard arda kriz geçirdiğimi hatırlıyorum çığlıklar attım saçlarımı yoldum kendimi kopardım ve sonra herşeyi anneme anlattım bana destek çıktı ve yusufu unutmam için bana daha fazla ders yap kitap oku oyun oyna gibi şeyler söylüyordu....

  Ellerim kırılfığı için bayy <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İşte MaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin