13. deo

679 46 2
                                    

~Tadija pov~

Sedela je ušuškana u mom naručju nogu podignutih na krevet zbog čega sam ih jasno mogao prodiskutovati sam sa sobom. Gledali smo film koji me nimalo nije zanimao, ali nju jeste pa sam ja to vreme iskoristio da je još malo proučim.

Uvukao sam svoju ruku ispod njenih koje je držala čvrsto sklopljene ispod grudi. Pogledala me milo i odmah se na njenom licu nacrtao smešak. Sageo sam se do njenih usana poljubivši ih nežno.

"Ne gledaš film?"

"Ti si mi zanimljivija..."- prebacila je noge preko mojih i obavila svoje ruke oko mog vrata. Niz njen stomak spustio sam ruku na njen bok, a onda je vratio do njenog stomaka, samo što sam ovoga puta zašao prstima u majicu na njoj.

"Nemoj tako da me gledaš. Plašim se da ću ti popustiti..."- nasmejao sam se i ponovo je poljubio.

"I da mi popustiš, bio bih neverovatno nežan sa tobom..."- prstima je lagano mazila moju kosu dok me milo gledala pravo u oči. Želeo sam je, ali nisam hteo da navaljujem jer sam u njenim očima video neki strah, nepotreban i stran, ali ga je opet bilo.

"Lejla..."- skupila je obrvice i tiho promumlala "hm?" zbog kog sam joj se još više približio "...počinjem jako da se zaljubljujem u tebe..."- u očima joj zablista neki sjaj od kog postanu još lepše.

"Kada ćemo nastaviti ono od danas?"- lukavo je prošaputala u moju bradu nakon čega je nežno počela da me ljubi. Isprva sam ćutao jer sam želeo da me tako ljubi satima. Njene usne bile su kao melem za svaku ranu koju sam ikada imao.

"Želim to sad..."- špnula je mazeći me po kosi i vratu. Ruke su mi prelazile po njoj, još uvek sam se suzdržavao dok su nam se usne nežno preplitale. Približavala mi se sve više, a onda me lagano i opkoračila. Zavalio sam se nazad i smestio je u svoja krila oslobađajući joj sav prostor na sebi. Tako je bila privlačna dok se pravila da zna šta radi vođena tom potrebom koju smo delili.

~Lejla pov~

Ljubio me sporo, od svakog novog poljupca moje usne postajale su važnije i teže su se kretale. Njegove ruke šarale su po dnju mojih leđa, a onda ih je lagano popeo ka kopči mog brushaltera. Otkopčao ga je i svukao ga zajedno sa mojom majicom kao da radi stvar koju je toliko mnogo puta uradio da je sad već lagana navika.

Postajalo mi je sve toplije u njegovim rukama, isprva od srama jer me gleda potpuno golu, a onda od prijatnosti njegovih dodira koji su postajali sve nepristojniji i sve su mi više godili.

Mazio je moj stomak i rub mog donjeg veša kao da je čekao pravi tren da se i njega otarasi. Vrebao je svaki moj pokret gledajući me onako kako samo on zna tim svojim smaragdno-crnim očima.

Još me ljubio, skrećući mi pažnju sa lakoće kojom skida sve sa mene. Krenuo je rukama uz moj stomak sve do grudi preko kojih je prešao sporo osećajući svaki njihov milimetar. Kroz svoje prste provukao je male bradavice mojih grudi, a onda me još jednom poljubio.

Nežno je jednom rukom dodirnuo moj vrat posmatrajući me kroz svoje trepavice. Svukla sam njegovu majicu u toj pauzi koju je napravio, a onda se prepustila ulozi plena i lagano se vratila na mesto na kom sam maločas sedela.

Nageo se ka meni prateći me. Svukao je donji deo svoje pidžame, nakon kog su njegove ruke završile na mojim nogama. Razdvojio ih je blago, a potom obavio oko svojih bokova spuštajući se svojim snažnim telom preko mog.

Imao je mnoge ožiljke, neke svežije neke malo starije, po ramenima imao je tetovaže koje sam i ranije zapažala ali ih nisam ovako detaljno zagledala. Sve sabrano na njemu, kada bi se gledalo, bilo je savršenstvo stvoreno za razne grešne misli.

Plašila sam se, sve dok nije dotakao nežno rukom moje lice zbog čega sam se osetila sigurnom. To milovanje za njega nije dugo trajalo, odmah je skinuo i poslednji komadić odeće koji me deli od njega...

Nastaviće se....

Platinasto srceWhere stories live. Discover now