Κεφάλαιο 16ο

69 9 4
                                    

Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή. Θα γνώριζα την οικογένεια του ψυχακια.

Ούτε την οικογένεια του αγοριού μου δεν είχα γνωρίσει και θα γνώριζα του ψυχακια. Είμαι τρελή.

Άφησα μια τσιριδα να βγει από τα χείλη  μου.

Η πόρτα άνοιξε και η Άννα τρομαγμένη μπήκε μέσα.

"Είσαι καλά;" με ρώτησε και εγώ με την αντίδραση της γέλασα.

Άρχισα να χοροπηδάω σαν τρελή με την Άννα να με κοιτάζει λες και έχω έρθει από άλλο πλανήτη.

"Θέλω την βοήθεια σου" της είπα αλλά δεν την άφησα να μιλήσει. "Θα βγω σήμερα και δεν ξέρω τι να βάλω"

Την είδα να με κοιτάζει πονηρά. Με πλησίασε και μου τσίμπησε το μάγουλο.

"Μωρη μουσιτσα θα γνωρίσεις τον πατέρα του Τζέιμς" μου είπε πονηρά και την κοίταξα ξαφνιασμένη. "Τι; Ο Τζέιμς μου το είπε"

Άνοιξε την ντουλάπα και άρχισε να ψάχνει τα ρούχα μου. Αηδιασμένη με μουτζωσε.

"Αυτός ο Τζέιμς" είπα και την άκουσα να γελάει.

Το κουδούνι χτύπησε και η Άννα πήγε να ανοίξει την πόρτα.

Έφυγε από το δωμάτιο και επέστρεψε με μια σακούλα και έμεινα να την κοιτάζω.

"Τι; Αυτό δεν είναι από εμένα αλλά από τον Τζέιμς" μου έκλεισε το μάτι πονηρά δίνοντας μου την σακούλα.

Έμεινα να κοιτάζω τα χέρια της που βρίσκονταν μπροστά μου και πήρα το δώρο του Τζέιμς.

Αμέσως το άνοιξα για να δω τι είχε μέσα.

Έβαλα το χέρι μου μπροστά στο στόμα μου από το σοκ. Δεν μπορούσα να το πιστέψω.

Η Άννα δίπλα μου άρχισε να τσιριζει και να χοροπηδάει σαν την τρελή.

Ακούσαμε τον από κάτω να χτυπάει το ταβάνι του και αμέσως έκλεισα το στόμα της Άννας.

"Σταμάτα γίναμε ρεζίλι" της είπα και εκείνη με εσφιξε στην αγκαλιά της.

"Φιλενάδα μου ούτε στην Τζούλια δεν έχει γνωρίσει τον πατέρα του και να σου πω την αλήθεια ξαφνιαζομαι που το κάνει σε εσένα γιατί δεν έχει καλές σχέσεις με τον πατέρα του"

Με τα λόγια της επιβεβαίωσα τις υποψίες μου πως δεν έχει καλές σχέσεις με τον πατέρα του.

"Τι έχει συμβεί με την οικογένεια του" την ρώτησα και την είδα να κοιτάζει αμήχανα τον χώρο.

Don't Blame Me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora