Taşınma

88 8 4
                                    

Ahh ya, korku filminden çıkmış gibiyim her zaman ki gibi. Ben Dimitri, türümün son örneğiyim. Yani bir Vebius. Büyücü,Kurt,Vampir. Tamam kabul korku filminden zıplamış gibiyim ama Vampir çekiciliği diye bişey var ve çok şanslıyım. Kız kardeşim Luce beni çağırıp bir poşet kan verdi. İştahla içtikten sonrabir ferahlık geldi ve aynaya baktım. Siyah saçlarım uzun bir boyum ve değişen göz rengim var. İnsan okuluna gideceğim. Ailemden kredi kartı aldım ve altıma beyaz bir converse üstüme gri bir kazak ve güzel bir pantolon geçirdim. Luce a "atla!" Diye bağırdıktan zonra 2015 Mustang ime atladık ve yeni evimizin yolunu tuttuk. Evde kız kardeşim ile kalacaktık. 2 katlı bahçeli havuzlu bir evdi. Evin gizli odası kan doluydu ve 2 çalışan vardı. Bizden haberleri yoktu olsada unutturabilirdim. Ev muhteşemdi.(multimedya) azcık alışmak için okulun ilk günü derse girmeyip okulu dolaşacaktık. Okula mustang ile girdiğimde konuşulanları duyuyordum. Kızlara kulak verdim.
- Çok yakışıklı.
-Kapmak gerek bunu.
-Tam çıtır.
-Bence de. Bunu Criss kapar bakın da görün.
-Kimi kaparım ?
-Ah Criss şu çıtırı diyoruz.
O sırada hepsi bana salak salak gülümsedi. Şapka takmıştık çunkü güneşte tenim daha beyaz gözüküyordu ve gölgede yürüyordum. Tüm kızlar mal mal bana gülümserken cool bir şekilde yürüyordum. Müdüre gittim. Ismi Chess ti.
-Selam Bay Chess.
-Selam Bay ...
-Dimitri.
-Selam Bay Dimitri. Kayıt mı yaptıracaksınız?
-Evet. Bir de kız kardeşim Luce Crown var. Aynı sınıfa koyarsanız sevinirim.
Kaydımı yaptırdıktan sonra okulu tanımak için 12-A ya girdim. Tüm sınıfın gözü bendeydi. Kızlar aralarında bana Meteor diyorlardı. Istemsizce bir kahkaha attım ve öğretmen "Hoşgeldin Dimitri. Oturabikirsin." Dedi ve "kendini tanıt". Dedi.
-Ben Dimitri Crown ve kardeşim ile birlikte yaşıyorum.Teşekkürler. dedim ve oturdum. Kardeşim ile beni herkes kesiyorlardı fakat umrumda değildi. Ben dünyadaki en güclü yaratıklardan biriyim. Derken sınıfa popi olduğunu tahmin ettiğim bir erkek girdi. Bana ölümcül bakışlar atıyordu. Beynini okudum:
Şu çocuk benim saygımı elimden almaya çalışiıyor. Kötü bi insana benziyor. Fakat benim vampir olduğumu bilmiyor.
Ben de o sırada dayanamadım ve beynine girip
"Gerzek ben son Vebius um seni lime lime ederim ama potansiyelim iyi benle çalışır mısın dedim ve zihnini okudum.
"Özür dilerim efendim. Son Vebius a hizmet etmek şereftir. Ben Leaf ve B23 düzeyi bir vampirim.
Bana evet der gibi baş salladı ve yanıma oturdu. Iyi anlaşacağız gibi duruyor ve hiç üzgün değilim. Luce arkamda oturuyordu. Dersi dinlemiyordum ve hoca bana tarihle ilgili bir soru sordu. Ben de hiç bizuntuya vermeden."Mice Lannister. Lannister ailesinin son varisi.1479 yılında ölmüstür" dedim. Hoca bana çok pis bakışlar atıyordu. Tenefüste kantinden hoç bir şey almadım ve öylece oturdum. Bir kız yanıma geldi ve "Ben Criss sınıfın popi kızı. Senin ismin Dimitri olmalı." Bu kız kendini bir şey sanıyordu. Evet diyip yere bakmaya başladım. Teneffüs bittiğinde sınıfa gittim. Sıramda başka bir kız oturuyordu. Umrumda değildi. Sırama oturduģumda bana "Selam ben Alexa sen Dimitri olmalısın." Dedi. Ilk gun böyle geçti. Luce yanıma atladı ve yola koyulurken kendimi arabayla hava atıyormuş gibi hissediyordum. Ama bu arabayla da hava atmamak olmaz ki. Eve gelince kapıyı Mellard açtı. "Hoşgeldiniz efendim" "Hoş bulduk Mellard." Odama geçtim. Telefonumdan sosyal medyadan Alexa diye arattım ve resimlere göre kızı buldum. Genellikle her yerde selfie çekilen tiplerdendi. Şu Leaf denen adamı aradım ve "Şu Criss denen kız kimin nesi?" Dedim. Bana "Çok popi. Kendini beğenen tiplerden. Bu arada tüm kızlar sana göz koymuş." dedi.

Kana SusayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin