-4-

82 7 8
                                    

8 kız AVM de eğleniyorlardı. Canları sıkılınca eve gidip ruh çağırma kararı aldılar. Eve girdiler bilgisayardan nasıl çağırcaklarına baktılar. Hemen ışıkları kapatıp yere oturdular. El ele tutuştular ve aralarında en büyük olan şunları söyledi:

-Eyyyy ruh geldiysen cama 3 kere tıklat. 

Bütün kızlar bunun olmayacağını düşünerek gülüşüyorlardı ama biraz bekleyince cama 3 kere tıklatıldı ve arkasından şöyle bir ses geldi:

-Hahahahahha ruh çağırmak için küçük değil misiniz ?? Şuan hepinize acıdım o yüzden bir oyun oynayacağız ve kazanan 2 kişi yaşıyacak diğerleri ise ölücek hahahha. He bide evden kaçmaya çalışmayın yoksa ölürsünüz.

Kızların hepsi bağırdı aralarından biri koşarak kapıya gitti tam kaçıcağı sırada bir şey onu yere itti ve böylece kafası kanamaya başladı ve acı içinde öldü. Bütün kızlar şaşkındı sonra sinirli bir ses duydular:

-Size kaçmaya çalışmayın demiştim. Şaka yapmıyordum beni sinirlendirmeyin şimdi herkes bir odaya girsin her odada tek bir kız olucak. Eğer dediğimi yapmazsanız sizide diğer kız gibi öldürürüm çabuk olun !!!

Hepsi koşarak bir odaya girdi. Her odada diğer odaları gösteren kameralar vardı. Birden hepsi kendi odasındaki sandalyeye  bağlandı. 

-Evet oyunumuz şöyle sandalyeler yukarı doğru çıkarılacak sonra ipler çözülecek sandalyeden düşenler ölücek son iki kişi ise evden kaçabilecekler. Ve bir iki üç başla.

Bütün kızların sandalyesi havaya kalktı ve ipler çözüldü sandalyeler salanmaya başladı bütün kızlar korkuyordu hiçbiri ölmek istemiyordu. Hepsi birbirlerine kameradan bakıyordu. Tam o sırada bir kız bağırdı. 

- Keşke size hiç katılmasaydım aranızda en zayıfınız benim zaten ölücem :(

diyerek kendini yere attığı anda heryerine mızraklar girdi ve kameraya kadar kan sıçradı. Bütün kızlar dehşet içindeydi hepsinin sonu bu mu olucaktı?? diye düşünürken arkadan bir ses geldi.

-Hepinize farklı ölümlerini hazırladım yanii SÜPRİZ :D

Kızlardan biri dayanamayarak ağlamaya başladı ve tam o sırada kız patladı ve odanın her yeri kan oldu.

-Ahahaha yeni kural ağlamak yok.

Dediği anda biri dayanamadı ve bağırmaya başladı:

-NEDEN NEDEN UĞRAŞIYORSUN BİZİMLE NE YAPTIKKİ SANA ????

-İkinci kural bağırmak yok.

Dedi ve anında kız yanmaya başladı çok kötü bağırıyordu. En sonunda odanın her tarafı kül oldu geriye 4 kişi kalmıştı...

Yaklaşık 3 saat sonra 1 kız daha pes etti ve boğularak öldü. Sadece 1 kişinin daha ölmesi gerekiyordu. 3 kızda yorulmuştu artık dayanamayacaklarını anladılar.

-Hmmm sıkılmaya başladım o yüzden kuraları değiştirdim şimdi herkes aşağı insin ve kapıdan son çıkan kişi ölücek 1,2,3 koşun ahahaha :D

Hepsi koşmaya başladı birbirlerini itire itire koşuyorlardı. Ve sonunda 2 kişi çıktı 3. kişi çıkmadan kapı kapandı. Kapının arkasından bağırma sesleri geldi ve bütün camlar kan oldu.

2 kız polise gitti ama polisler eve geri gitiklerinde hiç bir şey bulamadılar . Bu yüzden iki kızıda tımarhaneye kapatılar. Kızlar ise her gün arkadaşların ölümünü yeniden görüyor ve o bağırmaları her gün yeniden duyuyorlar.

Arkadaşlar nasıldı baya uzun bir bölüm oldu lütfen bir voteyi eksik görmeyin :D

Korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin