Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölümün enerjisi var bu yüzden bölümün şarkısıyla okumanızı tavsiye ediyorum.
Bölüm şarkısı:Renegade
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
Sözümü tutup hem uzun hemde istediklerinizle dolu bir bölüm yazıyorum,iyi okumalar diliyorum.
Yazar'dan
Yürüyen kızın ardından bastırmaya çalıştığı hisleriyle izliyor,Mert.
Bir şeyler vardı farkındaydı,lakin bu şeyleri istiyor muydu ve ya kendine kabullendirse karşısında olan kız onun gibi birini kabul edicek miydi.? Üstelik onun kardeşini öldürmesine rağmen.
İstiyerek öldürmemişti,kriz geçirdiği için sinirini bastırmamış ve zaten sevmediği birine ömürlük bir zarar vermişti.
Kendinden korkmuyor değildi,lakin bu bastırmaya çalıştığı hislerin sayesinde Mina'ya zarar veremeyeceğini biliyordu.
Ona olan hislerine ne kadar ad veremesede bunun sevgiden ve ya takıntıdan başka çıkar yolu yoktu.Yani en azından bunu bilmek kendini alıştırmasını sağlıyordu.
Annesi konusu ise..annesinin de bunu önceden çok istediğini biliyor,hatırlıyordu.Lakin şuanda bunu düşünebilecek zamanı yoktu.
Aslında buraya yani Mina'nın evine gelmesinin sebebi bile yoktu.Sanırsa babasının yanındaki kadına bağıracak güç bulamayıp kendini buraya atmıştı.
Ona bağırıp çağırması bile onu böylesine toparlarken düşman gibi nasıl görünecekti.Onun kendisine yaptığı en kötü şeyleri bile kabul edecek miydi.?
Cevabı belliydi,seviyorsa evet.
Peki bu duygular nasıl bir anda bastırmıştı ki.? Bir bakışıyla hissettiği duygular gerçek olabilir miydi.? Ve ya bu hissettiği duygu sadece boşluk muydu.?
Kendine açıklaması gerekecekti.
Mert hâlâ daha kızın kapısının önünde durup düşüncelere kapılmışken,Mina çoktan eve girmiş ve odasına çekilmişti.
Kendini yüz üstü attığı yatakta derin derin nefesler alırken kalbinin ne denli hızlı attığını farketti.
Neden böyle oluyor diye düşündü kendi kendine.Onu ne kadar sevse bile kendine açıklayamazdı bu hisleri.
Onu kardeşinin intikamını almak için çıktığı yolda tanımıştı ve o bi nevi kardeşini öldürmüştü.Aslında bunun bi nevisi yoktu lakin Mina bunu şuanlık bilmese de olurdu.
Şu anda ise kendini kandırmaya çalışıyordu.Mert'in yapmamış olma ihtimalini düşünüyordu lakin ne olursa olsun kardeşi onu önceden sevmişti.
Hemencecik aklına gelen bu düşünceyi atıp banyoya girmek amacıyla ayaklandı.
Eline sonradan giyeceği kıyafetleri alarak banyoya doğru adımladı.
Girdiği banyoda ilk olarak aynaya baktı,kendi gözlerine.
Belki de kimsenin anlamadığı,kimseye anlatamadığı şeyleri kendi gözlerinde bulup,anlamayı diledi.
Tek istediği anlaşılmaktı belki de,acısına ortak olunması.
Ama fazla telaşlanmasına gerek yoktu,onu en yakından anlayacak olan biri vardı bile,kalbini ilk defa ona açmış olan biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Novela JuvenilHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.