Selamm ben yeni bölümle geldimm
Hepinizi gökyüzü kadar seviyorum canlarımm
Umarım ınstagram gibi wattpad de açılır.
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekiyorum.
Keyifli Okumalar
Merhaba güzellik. Benim kim olduğumu merak ediyorsundur şimdi sen. Çok yakında tanışacağız. O güne kadar kendine iyi bakmaya çalış.
Senin için Bir Yabancı
Notu içimde defalarca tekrar ettim. Kutay'dan beklerken bir yabancıdan geleceğini düşünmemiştim. Kim gönderebilirdi ki. Benim için yabancı olan kim var ki. Bana göre herkes bana yabancı...
''Kimden gelmiş? Kutay değil mi?'' diye soran Asena'ya döndüm.
''Hayır, Kutay değil.'' tekrar notta yazılanlara baktım. Asena ise hayal kırıklığı yaşıyordu...
"Nasıl ya. Emin misin?'' Kafamı salladım. "Peki kimden gelmiş?" dedi ve elimdeki notu alıp okumaya başladı.
"Bu kim şimdi. Yoksa yeni hastan mı yoksa?" dedi Asena.
Gözlerimi devirdim. "Bilmiyorum kim olduğunu ama hastam olduğunu sanmıyorum" Asena bana aynen öyledir gibisinden bir bakış attı.
Çiçeği vazoya koyup, notu da odamdaki masamın üzerine bıraktım. Kahve yapmaktan vazgeçmiştim. Hiçbir şeyi düşünmeden uyumak istiyordum. Yatağa girip gözümü kapattım.
🔥
Sabah erkenden kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Hızlıca üstümü giyindim ve arabamı hastaneye sürdüm. Gün boyunca notta yazılanları düşünmüştüm. Kim gönderdi ve neden ben?
''Şşt Lavin," diyen Asena'ya baktım. Hastanenin kafeteryasındaydık. Karşıma geçip oturmuştu. "Daldın gittin? Yoksa Kutay'ı mı düşünüyorsun?"
"Neyi düşüneceğim kızım ya." dedim elimde tuttuğum çay bardağı ile oynarken. "Sence kim göndermiştir?"
Asena birkaç dakika düşündü. "Yani...Bilemiyorum ki. Aklıma bir isim gelmiyor."
"Çok tuhaf ama benimde aklıma gelmiyor." dedim.
"Bak ne diyeceğim," demesiyle başımı çevirdi. "Bu akşam dışarı çıkalım. Ne dersin? Hem kafan dağılmış olur."
"Olur." dedim. Dışarıya çıkmayı özlemiştim. Bu benim için iyi olacaktı.
Hastaneden çıktığımızda Asena ile birlikte eve geçmiştik. Geceye uygun şık bir kıyafetle gitmek istiyordum. Kısa ve ip askılı zümrüt yeşili bir elbise giymiştim. Saçlarımı açık bırakmıştım.
Mekana geldiğimizde boş bulduğumuz bar masalarına geçmiştik. Asena ikimize kırmızı şarap söylemişti. Barmen hızlıca kırmızı şaraplarımızı getirip önümüze koydu. Ben ise hızlıca elime alıp tek dikişte içmiştim. Kadehimi barmene doğru uzattım. " Bir tane daha alabilir miyim?'' Barmen kadehi doldurmaya başlamıştı. Doldurur doldurmaz şarabı su içer gibi içmiştim.
Kırmızı şarabı seviyordum. Çok fazla aramazdım ama olduğunda da içmemezlik yapmazdım. Ben üçüncü kadehime geçerken Asena hala bitirmemişti. Daha doğrusu bana bakmaktan içmeyi unutmuştu. "Yavaş iç kızım." Kadehini eline aldı. "Gece daha yeni başlıyor." diyerek kadehlerimizi tokuşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Yenilgi
Fiksi RemajaANLAŞMALI EVLİLİK KURGUSUDUR. Bir çeşit mafya olan Kutay silahlı saldırı sırasında yaralanır.Evine gelen doktor Lavin ile tekrardan karşılaşır. Kutay kendini aşka kapatan Lavin'in karşısında neler yapabilecek? Bu kitapta bunları okuyacağız:) Bu hika...