Selammm arkadaşlarrrr
Nabersinizzz
Söylediğim gibi tam zamanımda yetiştirdim bölümü
İyi okumalar asklarımmm🩷🩷🩷Yanıma gelip önümdeki sıraya oturdu ve yüzünü bana döndü. "Hayır hocam, yapıyorum." dediğimde tek kaşını kaldırdı. "Hocam demeye başlamışsın?" kafamı kaldırıp gözlerine baktım. "Hocam değil misiniz? Hem siz değil miydiniz 'Normal öğretmen-öğrenci olalım' diyen. Bende söylediğinizi yapıyorum." bir kaç saniye sustu.
"Sen de 'Kolay mı öyle unutup normal davranmak' demiştin.""Siz de 'Unutmak istersen unutursun' demiştiniz hatırlatırım." Sessiz kaldı hiç bir şey söylemedi
Heh kalırsın öyle göt gibi.
Kafamı önüme eğdim ve dersimi yapmaya devam ettim. "Zorlanırsan söyle. Yardım ederim." dediğinde kafamı kitaptan kaldırmadım "Teşekkür ederim hocam, ama gerek yok."Ayağa kalktı "Ben odamdayım. Ödevini yaptıktan sonra odama getirirsin." cevap vermemiştim. Aylin de bir kaç saniye bana bakıp gitmişti.
Neredeyse bir saat sonra ödevlerimi bitirip çantamı topladım. Çantamı sırtıma takıp çıktım sınıftan. Aylin'in odasına gidecekken ismimi duymamla arkama baktım.
Esra hoca yanıma geliyordu.
"Kumsal, merhaba" yüzüme bakmıyordu, ya da bakamıyordu. "Buyrun hocam?" derin nefes aldı ve yüzüme baktı."Kumsal, ben senden çok özür dilerim. Gerçekten yaptığım şey için çok pişmanım. Ben senin öğretmeninim böyle bir şey yapmam hiç doğru değildi. Bir anlık boşluğuma geldi. Eğer beni affede bilirsen..."
Sessizce dinlemiştim. Pişman olduğu her halinden belliydi. Ama bir daha böyle bir şey yapmayacağını nerden bile bilirdim? Her şeyi mahvetti şimdi affetmemi istiyor. Ya da Esra hocanın yaptığı sadece bahane olmuştu. Uzaklaşmamız için sadece bahaneydi."Esra hocam.. Yaptığınız iğrenç bir şeydi. Size nasıl eskisi gibi davrana bilirim bilmiyorum."
Sesli nefes verdi.
"Biliyorum, haklısın. Üstüne gelmeyeceğim. Sadece affetmeyi dener misin?"
Sadece kafamı sallamıştım.
"O zaman iyi günler Kumsalcım." demişti hafif gülümseyerek. "İyi günler hocam."Esra hoca arkasını dönünce ben de arkamı döndüm.
Ve Aylin'i çatık kaşlarla bizi izlerken gördüm.
Derin nefes alıp yanına gittim.
"Verdiğiniz ödevleri ya-" lafımı kesti ve beni odasına sokup sinirle kapıyı çarptı.
"Siktir et ödevi. Esra'nın yanında ne işin vardı? Ne konuştunuz? Neden gülümsüyordu sana?""Sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum hocam."daha fazla sinirlendiği boynunda gerilen damarlarından belliydi.
"Ne demek seni ilgilendirmez? Kumsal sana soru sordum. Hemen bana cevap ver!" yine emir veriyordu.
𝙺𝚊𝚍ı𝚗ı 𝚋𝚘𝚐̆𝚊𝚜ı𝚖 𝚟𝚊𝚛.
"Aylin hocam. Bakın hocam diyorum. Çünki hocamsınız. Bu soruları dün akşama kadar sora bilirdiniz. Ama artık soramazsınız. Çünki artık 𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 öğretmenimsiniz."Sustu, sadece gözlerime baktı. Bir süre kimse tek kelime etmedi.
"Gide bilirsin. Ödevine yarın bakarım."
Başımı salladım."İyi günler hocam." cevabını beklemeden çıktım odasından.
Aylin'e böyle soğuk yapacağımı bende düşünmüyordum. Ama her şey karşılıklıydı. Madem benimle sadece öğretmen-öğrenci olmak istiyordu. İstediğini verecektim ona.Eve gidip duşa girdim. Duştan çıkıp biraz bakım yaptıktan sonra pijamalarımı giyindim. Mutfağa gidip kendime tost yaptım ve odama gidip çalışma masama oturdum. Ve yarına olan diğer derslerin testlerini çözdüm. Son senemiz olduğu için fazlasıyla test çözüyorduk. Gerçi sınıftakilerin çoğundan az test çözmüştüm. Ama artık aklımı sadece derslerime verecektim.
Bir kaç saat test çözdükten sonra yatağıma girdim. Ve instagramda dolaşmaya başladım. Aylin'in story attığını görünce ne kadar bakmak istemesem de merakıma yenik düşüp ne paylaştığına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak
Teen Fiction"Bir şey söylediğimde bana cevap ver! Dilini yutmadın demi? Çünkü o küçük dilinin yapacağı daha çok şey var" !!! Kitapta yaş farkı, +18 sahneler, argo kelimeler kullanılmaktadır!!!