16. bölüm

89 5 4
                                    

Otel de hala sarhoşdum ve kızlar odalara geçerken ben Kenan ın odasına girdim. Kenan odadaydı ve Ecrin de onun yanındaydı. Kenan'a bağırmaya başladım "Kenan ben sensiz yapamıyorum sen beni hiç sevmedin mi? Biz mutlu değil mıydık? Söyle bana Kenan" dedim. O sırada Ecrin Kenan'a yaptığı pansumanı bıraktı ve bana dönüp"Kenan beni seviyor ve beni sevmeye devam edecek değil mi Kenan?" Dedi. Kenan ise "öyle yapacağım güzelim ama odadan bir çıkar mısın bir şey söylemem lazım İpeğe"dedi. Ecrin odadan çıktı Kenan bana döndü ve "İpek git burdan gelme benim yanıma"dedi. Beni odama bıraktı ve kendi odasına geçti.



Odada abim vardı uyuyordu. Kendi yatağıma ilerledim ve orada sızdım. Sabah ve öğlen odadan hiç çıkmadım ama akşam abimin zoruyla çıkmak zorunda kaldım balo tarzı bir şey varmış takım için benimde gelmem gerekiyormuş. Mekana gittiğimizde herkes geldikten sonra yavaş şarkı çalmaya başladı. Abim Masal'ı dansa kaldırdı. Hemen ardından Ferdi abi de Ece'yi çok güzel dans ediyorlardı. Şarkının sonlarında tüm çiftler birbirlerini öptü. Doğal olarak Ferdi abi Ece'yi abim ise Masal'ı. Ama benim gözüme tek bir kişi çarpmıştı o da Kenan'dı . Kenan baloya Ecrin ile gelmişti doğal olarak o yüzden onları görünce hiç şaşırmadım ama üzüldüm.





Balo çok güzeldi Kenan ile Ecrin'i yan yana görmem dışında. Kenan'ı her Ecrin'i öperken gördüğümde resmen kanım kaynıyordu. Hala Kenan'ın bana bunu yapabildiğine inanmıyordum. Balo bittikten sonra otel e gittik. Ben rahatlamak için havuza indim. Havuzda bir saat yüzdükten sonra odaya çıktım üstümü değiştirdim ve uyudum.


Sabah kahvaltı için kalktım. Kahvaltıya inerken Kenan'ı gördüm gözleri mosmor olmuştu ve şişmişti. Onun bu haline ister istemez gerçekten de çok üzülmüştüm. Ama yapacak bir şey yoktu. Kahvaltıda hep Kenan'a baktığımı fark edince abim "abicim iyi misin? Yine bir şey mi yaptı o çocuk sana?"dedi. Kenan benim kalbimi kırmak dışında bir şey yapmamıştı o yüzden "yok abi bir şey yapmadı merak etme" dedim ve hızlıca odaya çıktım. Kenan ı böyle görünce gözlerim dolmuştu. Birden kapı çaldı"İpekleley biz geldik" dedi. Ece ve Masal gelmişti onlara "tabi ki de açarım" dedim ve kapıyı açtım.





Konuşmaya başladık ve Masal bana "Kenan'ın bu haline üzülüyorsun değil mi?" Diye sordu. Ona "evet aslında üzülmem lazım ama yapamıyorum uşte kızlar" dedim. Ece bana "İpekleley üzülme o seni kaybetti" deyince kahkaha atmaya başladım. Onlar sayesinde yine yeniden mutluydum.

Lise Aşkım~Kenan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin