HAVUZ

136 16 46
                                    

*Hatırlatma*

Jk: günaydın uyuyan güzel.

*Hatırlatma bitmiştir*

"Yataktan kalkarken ona doğru yürümüştüm."

y/n: neredeyiz biz?

Jk: evimizdeyiz.

"Gözlerimi ovarken önünde durmuş ve kollarımı sarmıştım."

y/n: pekala..

"Kollarını sararken ne olduğunu anlamamış ve kafamı kaldırarak yüzüne bakmıştım."

y/n: dur, neredeyiz dedin?

"Dedim geri çekilirken."

Jk: hm evimizde.

y/n: ev? Bizim, şu anahtarını verdiğin?

Jk: evet, sana şu anahtarını verdiğim bizim evimiz.

"Dediklerini dinlerken mutluluktan gülmüştüm. Bizim evimiz? İkimizin evi."

y/n: ya gerçekten mi?

Jk: evet. İstersen etrafı gez ben giyinene kadar.

"Dediğinde kapıya gidecektim ki durarak arkamı döndüm. Ev ondan önemli değildi."

y/n: hayır, öncelikle duş alacağım. Bana katılmak ister misin?

"Diye teklif ettiğimde dudağını ısırarak başını olumsuz anlamda sallamıştı."

Jk: daha yeni duş aldım. Ama istersen sen çıkana kadar beklerim.

"Ellerimi birbirine vurarak alkışlamış ve ayak parmaklarımın üzerinde durarak hafif zıplamıştım."

y/n: hemen çıkarım.

"Deyip hızla yürümüştük ki aklıma gelen şey ile durdum ve arkamı dönüp ona baktım."

y/n: hangisi banyo?

"Dedim iki kapıyı işaret ederken."

Jk: soldaki.

y/n: teşekkür ederim.

"Hızla banyoya koşmuş ve kapıyı açarak içeriye girmiştim. Yeni banyoyu incelerken bir yandan da üzerimdeki pijamaları indiriyordum. Üzerimdekilerden kurtulduktan sonra duşakabine girmiş ve suyu açmıştım."

"Onu bekletmemek için olabildiğince hızlı bir duş almıştım. Bornozu giyip banyodan çıktıktan sonra yatakta oturan Kook'a baktım. Beni görünce ayağa kalktı ve hızlı adımlarla yanıma yetişti."

"Elimi tutarken birlikte giyinme odasına girmiştik. Gerçekten çok büyüktü giyinme odası. Yani bir oda kadar büyüktü. Tüm kıyafetlerim buradaydı. Dolaptan gündelik birşeyler çıkarırken üzerimdeki bornozu indirmiştim."

"İç çamaşırlarımı giyerken arkamı dönmüş ve beni baştan aşağıya süzen Kook'a bakmıştım. Kaçamak bakışlar atarken giyinmeye devam etmiştim."

y/n: izlemek hoşuna gidiyor galiba?

Jk: sen hoşuma gidiyorsun.

y/n: üzerindekini çıkar da gözümüz aydınlansın.

Jk: peki, Doya doya izle bakalım.

"Dediğinde eli bornozun kuşağına gitmiş ve açmıştı. Kaslı bedeni ve kasıkları gözler önüne serilirken dudaklarımı ısırmıştım farkında olmadan. Arkasını dönüp dolabı açtığı zaman sessiz adımlar ile yanına gitmiştim. Arkadan bedenine sarılırken ellerimle dokunduğum yerleri okşamaya başlamıştım."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin