0.4

120 58 10
                                    

siz: o kız burnu yere düşse almaz (23.15)

siz: Bir de sana mı yazıcak sanmıyorum

siz: Sana onun yazacağını düşündüren şey ne

Siz: yoksa aranızda bir şeyler mi geçti

Siz: yanlız büyük olay olur

siz: ama merak etme benden sır çıkmaz😉

Efe: Ne alakası var

Efe: Bizim Lidyayla yan yana gelmemiz bile mucize

Efe: iki cihan bir araya bile gelse biz onunla bir şey yaşayamayız

Siz: hmm

siz: anladım

siz: iyi geceler

~☆☆~

Lidya Altınzadeoğlu

Okulun bahçesine giriş yaptığımda ortada kocaman bir topluluk vardı. Arabamı bir yere park edip oraya doğru ilerledim. Herkes beni gördüğünde açılmaya başladı. Tam ortaya geldiğimde yerde Yağız yatıyordu ve üzerinde Efe onu yumrukluyordu.

"Neler oluyor burada!" diye bağırdığımda, herkesin bakışları bana çevrildi. Yağız'ın üzerinde duran Efe, gözlerini Yağızdan ayırmıyor, yumruklamaya devam ediyordu.

Efe'nin gözlerindeki o boş bakış, sanki bir hipnoz altındaymış gibi, Yağız'ı yumruklamasını sağlıyordu. Kaos, benim için her zaman heyecan vericiydi. Ama bu kaosu Efe'yle birlikte izlemek varken, neden o kaosu yaratan kişi Efe oluyordu?

Efe'nin gözlerindeki o boşluk, beni ürpertmişti. Onu bu kadar sinirlediren şey neydi bilmiyorum. Sanki o, içindeki bir canavarla savaşır gibi, kontrolünü kaybetmişti.

"Efe! Dur!" diye bağırdım. Sesim, bu kez daha yüksek, daha kararlı çıkmıştı.

Efe'nin gözleri, bir an için bana döndü. Ama o boşluk, o öfke, hala oradaydı.

"Efe, dur diyorum!" diye tekrarladım. Bu kez adım attım. Efe'nin üzerine doğru yürüdüm.

Efe, sanki benle değil de içindeki o canavarla savaşır gibi bir adım geri çekildi.

"Ne yapıyorsun sen?" diye sordum Efeye. Yağız'ın yüzü kan içindeydi. Beni hiç duymayarak, Yağıza doğru bakıyordu.

"Efe!" diyerek sesimi yükselttim. Bu kez Efe'nin kolunu yakaladım.

Efe, bir anda kendine geldi, Bana baktı. Gözlerindeki boşluk kaybolmuştu ama öfkesi hâlâ duruyordu.

Efe, Yağıza doğru döndü. "Seni," dedi yüksek sesle. "Kardeşimin yanında bir daha görmeyeceğim."

Efe'nin gözlerine baktım. Yani bu muydu kıskançlıktan mı bu kadar deliye dönmüştü?

Kenarda duran Efe'nin kardeşi Miraya baktım. Endişeyle Yağız'ı izliyordu.

Yağız'la sevgili olduklarını biliyordum ama Efe okula yeni geldiği için demek ki yeni öğrenmişti.

"Bir daha böyle bir şeyin tekrarı olmayacak, Efe." dedim kararlı ve sert sesimle.

Efe, alayla bana doğru baktı.

Kolunu benden kurtararak "Oldu, başka arzun var mı?" dedi.

Gözlerimi devirerek Yağıza döndüm.

"Sen iyi misin?" diye sordum.

Yağız gülümsedi. "İyiyim, Ama biraz canım yandı."

Ben de gülümsedin. "Öyleyse, hadi gel revire gidelim," dediğimde Efe sinirle çıkışa doğru ilerlemeye başladı, onun arkasından seslendim.

"Bu okul senin serseriliklerinle uğraşamaz, Efe. Dikkatli ol, atılırsın." Bana doğru döndü ve yarım ağız gülümsedi. Bana iyice yaklaşıp, aramızda 2 adımlık mesafe bıraktı.

"Ne o, yoksa sen mi attırırsın?" dediğinde aramızdaki 2 adımlık mesafeyi kapattım, boyundan ötürü kafamı yukarı doğru kaldırdım ve konuştum.

"Seve seve."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ayy Efecik kardeşini kıskanmışşş

Efe için verilin parti'ye sizde lidya gitsin mi?

Yorumlarınızı bekliyorum Ballarım 🐝 🍯

Oylamayı da unutmayın 🍂

👇🏻Buraya Efeyi bırakıyorum👇🏻

👇🏻Buraya Efeyi bırakıyorum👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Rota Oluşturuldu (yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin