Lütfen oy vermeyi unutmayın.Artık yorum istemiyorum çünkü istesem de yapılmıyor sadece köşedeki yıldıza basmanızı istiyorum.Emeğe karşılık olarak❗️❗️
Hatice hanım ikindin namazını kılmış seccadesinin başında oğlu Yusuf için dua ederken, Ali bey oturdukları kanepenin kenarında eli kalbinde Yusufunun ismini zikrederek Allah'a dua ediyordu.İkisi de huzursuzdu içlerindeki sıkıntı oğullarını daha da merak etmelerine sebep oluyordu.
Ali bey : İçimde bir sıkıntı var hanım, Yusufumun her zaman gittiği görevlerden biri değil gibi...Rabbim evlatlarımızı korusun.
Hatice hanım gözyaşları içinde eşine baktı.Oda aynı eşi gibi hissediyordu.Seccadesini katlayıp yerine koymak için oturduğu şehirden kalktığında gördüğü araçlarla Ali beye seslendi.
"Ali ! "
Ali bey oturduğu yerden doğrulup eşinin baktığı yere baktığında gördüğü asker aracı ve ambulansla kapıyı açıp dışarıya çıktı.Hatice hanımda eşinin ardından dışarıya adımladı.Akınuzerine giydiği üniformasıyla araçtan inip Alibey ve Hatice hanımın yanına ilerlemeye başladı.Adımları yere sert ve sağlam bassa da yüreği yangın yeriydi. Dostunu,kardeşini,silah arkadaşını şehit vermişti.Akın, Ali beyin karşısına dikildiğinde boğazına dizilen kelimeleri yutkunurken Ali bey dayanamayıp konuştu.
"Yaralıdır değil mi komutanım? "
Ali beyin gözlerinden geçen umut kırıntıları Akının yüreğine adeta bir ok gibi saplanıyordu.
"Başımız sağolsun amcam.TEĞMEN YUSUF DEMİR ŞEHİT DÜŞTÜ."
"YUSUFUM..."
"ANNEM..."
Sağlık çalışanları Hatice hanım ile Ali beye müdahale ederken Demir timi dolan gözlerini saklamak için başlarını eğip gözyaşlarını sildiler.Hepsinin yüreği acıyla kavrulurken akıllarından geçen tek kelime "İNTİKAM " abileri, kardeşleri,dostları,silah arkadaşları olan YUSUF TEĞMEN İÇİN İNTİKAM...
****
Ayperi,Sevda,Ece haberi alır almaz uçağa atlayıp İzmir'e geldiler.Şimdi Yusuf abilerinin evine gelmişlerdi.Hızlıca Hatice hanımın yanına geçmiş destek olmak istercesine arkasında yerini almışlardı.Demir timi gelen kızlara acıyla baktı.Kimbilir belki birgün onlarda Yusufun yerinde o kutlu mertebe de olurlardı...
Defin işlemlerinden sonra cenaze evine geçmişlerdi.Yusuf'un kızkardeşi Irmak karnındaki bebeği ile annesinin yanına oturmuş gözyaşı döküyordu.Ayperi genç kadının halsiz halini fark etmişti.Hızlıca yanına geçti.
"Irmak canım iyi görünmüyorsun biraz dinlenmek ister misin ? "
Irmak acılı gözlerini Ayperiye dikti.Ayperi gözlerinde gördüğü acıyla yutkundu, teklif ettiğine biran için pişman olsa da Irmağın elinin karnını bulup acı dolu inlemesiyle doğru yolda olduğunu anladı.
"Hadi canım bebeğin için dinlenmen gerekli."
Hatice hanım dolu gözlerini kızına çevirip konuştu.
"Yusufum'da böyle isterdi annem.Torunumun canını tehlikeye atmayalım hadi geç bir odaya dinlen biraz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Şifası
ЧиклитAçıklama !! Asker kurgusu olarak yazdığım ilk kurgudur.İlk başları klişe olsa da ilerleyen bölümlerinde aslında öyle olmadığını fark etmenizi sağlayacak bir kurgu. Ve şunda belirtmek istiyorum kitabımda daha çok ruhları yaralı olan insanların bir...