Merhaba bu benim ilk kitabım umarım beyenenler olur

0 0 0
                                    

Ben Sara.Güzel bir sabahdan merhaba!...

(güzel diyincede garip oldu şimdi çünki sabah 7.46 okula gitmem lazım).
Sabahları kalkıb okula gitmek çoğunlukla sıkıcı oluyo cünki. Evim okuluma bayağ uzak annemler anneannemgile yakın olsun diye onların yakınına yazdırmış beni Haa bu arada daha 15 yaşındayım.
Yani 10.cınıfım neyse hikayeme devam ediyorum.
Sabah kaldım yine sıkıcıydı aynen okul formamı giydim ve tualete girdim işimi halledib çıkdım hemen.Sonra kahvaltımı yapıb çantamı topladım ve okul için yola çıkdım saat 07.12 olmuşdu otobüs nedense biraz geç gelmişdi okula geçikicekdim yine okula vardığımda ders saatinden 4 dakika gecikmişdim sınığı ikinci kattaydı onun için merdivenlere doğru ilerledim merdivenleri çıkarken ayağım kaydı düşdüm hemen ayağa kalkmaya çalışırken bir el uzandı bana kafamı kaldırdığımda bu Ahmetdi bizim sınıfın en iyi kalpli çocuğu herkesle iyi anlaşırdı ama ben sınıfın sessizi olduğum için pek konuşmazdım onla.Elini tutup kalkdım birlikde sınıfa ilerlerke "Neden hiç konuşmuyosun"diye sordu bana konuşkan biri olmadığım için sosyelleşerken biraz utanıyodum hemen kızarnışdım"konuşmayı sevmiyorum" oysa sadece kafasını salladı ve sınıfa girdik öğretmen oturmamızı söyledi yerlerimize geçdik ben kendi yerime en yakın arkdaşımın yanına sınıfdakitek arkadaşımın yanına geçdim oturdum" Sara ilk kez biriyle sınıfa giriyosun biliyosun deyilmi" Şaşırdım tabi gerçekden ilk miydi o kadar yıl neyse "Yox kanka ilk deyildir sen öyle sanmışsındır" önüme döndüm.Önümüzde oturan çocuk sınıfın zorbası gibi bir şeydi çok şiddet falan olmuyodu ama yinede en kötüyün oydu " Sara bir kalem versen benimki evde kalmışda "
İti a  çomağını Neyse bir kalem çıkarıp bana uzanan eline koydum bir iki birşey karlıyıp bana uzattı kalemimi aldığımda masama bir de kağıt koydu.Şaşkınlıkla ona baxarkən hoca bize doğru geldi biraz azarlayıp gitti hoca giderken kankam" Sera açsana ne yazıyo hadii"dedi. "Tamam ya dur bi"Açdım ve okumaya başladım
" Onunla tapılma! "
" Ne alak ya" dedi kankam
[NoT:Kankasının ismi Ceylin Artık öyle yazıcam]
" Ne biliyim ya" Çok şaşırmışdım neyse o sırada vasitəsilə geçdi zil çaldı...

Biraz sıkıcı gibi ama ilerledikce daha eylenceli olucak umarım beğyenirsiniz♡♡♡♡

"

Sadece benHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin